Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
2
Açıkhava Reklamcılığında Kullanılan Ürünler
Üç boyutlu reklamlar Billboard, bigboard,megaboard,Gölge, tente A tabelalar Bina giydirme uygulamaları Hareketli ve yanıp sönebilen reklamlar Akaryakıt istasyonları Bunting sign, Işıklı panolar, levhalar, tabelalar ATM kabini reklam uygulamaları Cam grafikleri, İsim, unvan panoları Banner Çatı reklamları, Kabinli reklam panoları Bayrak, flama Çatı üstü reklam panoları Kanopi alın reklamları Benzin istasyonları Çok yüzlü panolar Kiosk Bez, PVC afiş Duvar/Alın reklamları Köpük reklamlar Kule reklamları Kutu harfler LED ekranlı reklamlar Meslek ve/veya isim levhası/tabelası Neon reklamlar Otobüs durağı reklamları Pencere reklamları Pilon, totem, highrise Poster panel Raket/CLP Sağır duvar cephe reklamları Sandwich board sign Stand, display, P.O.P. Şehir mobilyaları reklamları Taşıt giydirme uygulamaları V tabelalar, Vinil reklamlar, Yer grafikleri, Yere monte reklam panoları Yönlendirme panosu/levhası/tabelası Zeplin ve balon reklamları
3
MOBİL TV'LER, DİJİTAL EKRANLAR
Hedef kitlenin yoğun olarak bulunduğu merkezlere yerleştirilen plazma TV'lerden oluşmaktadır. Amaç ekranlardan markanın reklamlarını tüketiciye izlettirmektir. Ama bu yapılırken tüketicinin uzun reklam kuşaklarıyla sıkılmaması da düşünülerek reklam kuşakları çeşitli içeriklerle süslenmektedir. Dijital platformların bir diğer özelliğinin de hareketli mesajları barındırıyor oluşlarıdır. Dijital ekranlarda sabit bir panoda veya baskılı bir ilanda yapılamayacak anlık değişimler güncellenebilmektedir. Dijital ortamlarda mesajlar sürekli değişmekte ve ışıklı renklerle görüntülenmekte, böylece dijital ortamlar farkındalık yaratan ve okuma oranı yüksek bir ortam haline gelmektedir. Dijital billboardlar güneş ışığında bile görünebildiği, hareketli görüntülerle reklam verenin de ilgisini çekebildiği için önemli bir teknolojik platformdur. Dijital panolar taksi ve otobüslerin üzerinde de uygulanabilmekte, araçların bulunduğu semte ve günün saatine göre değişik reklam yayını yapabilmektedir.
4
NELER YAPABİLİRSİNİZ ? Müşterilerinize tüm içeriğini yönettiğiniz, etkin bir iletişim platformundan ulaşabilirsiniz, Şirketinizin verimliliğini ve çalışanlarınızın performansını artırabilirsiniz, Yeni bir marka için “marka bilinirliği” inşa edebilir; özel bir marka, servis ya da var olan ürün grupları için bilinirliği artıracak çalışmalar yapabilirsiniz, Ekranlarınızı kurumunuzla ilgili yayın yaptığınız bir mecra olarak kullanabileceğiniz gibi başka firmalara reklam alanı olarak kiralayabilir, ek gelir kaynağı yaratabilirsiniz, Hareketli, renkli ve etkili reklam içerikleri ile mesajınızı etkin bir şekilde hedef kitlenize ulaştırabilirsiniz, Reklam mesajlarını veya içeriklerini çok hızlı ve kolayca değiştirebilir, basılı reklam araçları ile kıyaslandığında maliyet avantajı yakalayabilirsiniz, Tanıtım veya Reklam içeriklerinizin yayın sürelerini planlayabilir; saat bazında, gün bazında veya haftanın günleri bazında organize edebilirsiniz, Ekranlarınızı gruplandırabilir ve her grup için farklı yayın içerikleri hazırlayabilirsiniz.
5
AÇIK HAVADA YENİ BİR MECRA
6
DOME TV
8
NEDİR BU DOME TV ? Hipersonik ses sistemi kullanarak, dijital görüntülü içeriğin, kamera aracılığı ile izlenme oranı ölçümlemesi yapabilen bir sistem ile çeşitli mecralarda yayınlanmasına olanak sağlayan dijital Led ekran yayın ağı
9
“Nedir bu mevcut sisteme eklenen yenilikçi teknoloji ?”
Hipersonik ses tekniği kullanan hoperlör ile belli bir açı ve mesafe içerisinde sesin yayınlanması ve aynı zamanda sesli yayın yaparken ses/gürültü kirliliğini ortadan kaldıran bir özellik kullanılmaktadır. Loş ortamda bile görüş imkanı tanıyan yüksek piksel çözünürlüklü kamera kullanarak, içeriği seyreden kişinin cinsiyet ve yaş aralığını belirleyen bir yazılım sayesinde, daha önce var olmayan gerçekçi izleme oranı ölçümleme tekniğinin kullanılması olacaktır. Bilindiği üzere açıkhava reklamlarda gerçekçi değil tahmini izleme oranı ölçümleme tekniği kullanılmaktadır.
10
KAZANDIRDIKLARI... İSTEDİĞİN ANDA, İSTEDİĞİN NOKTADA, İSTEDİĞİN KOPYA İLE GÖRÜNTÜLENME FIRSATI MALİYET ETKİNLİĞİ & BÜTÇE AVANTAJI BASKI, PROVA, MONTAJ, YAPIŞTIRMA, BUNLARA AYRILACAK ZAMANDAN TASARRUF MECRAYA GÖRE KAMPANYA DEĞİL HER KAMPANYAYA GÖRE MECRA EN YENİ EN DİKKAT ÇEKİCİ EN YÜKSEK/UZUN DÖNEMLİ FARKINDALIK YARATMA GÜCÜ
11
EĞER FARKLI BİR MECRADA SİZDE FARK YARATMAK İÇİN ÇÖZÜM ARIYORSANIZ....
SIRA SİZDE ... EĞER FARKLI BİR MECRADA SİZDE FARK YARATMAK İÇİN ÇÖZÜM ARIYORSANIZ.... DOME TV
12
TEŞEKKÜRLER...
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.