Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014."— Sunum transkripti:

1 Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

2 Acı ne? Henüz çözümlenmemiş ihtiyaç/lüks nedir? Acıyı hissettiren bir hikaye anlatın Pazar araştırmanızdan müşteri görüşmelerinizden gerçek örnekler verin ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

3 Hedef Pazar Hedef kitleniz kim? Olabildiğince detaylı bir persona tanımı Pazar büyüklüğü nedir? Rakamlar? Bu pazarın yüzde kaçını almayı hedefliyorsunuz, ne kadar zamanda?(%2, 3 ayda gibi) Piyasayı etkileyecek bir kanun, yeni teknoloji, yeni oyuncu falan var mı? ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

4 Halihazırdaki çözümler ve rakipler Sakın ha rakip yok demeyin. Sizin çözüm olmasa şu an bu acı nasıl gideriliyor, o en basit rakibiniz Siz ona göre nasıl üstünsünüz, SWOT ? Potansiyel rakiplere göre nasıl üstün olacaksınız?Kolay kopyalanabilirseniz, neler yapacaksınız ki bunu engelleyin.. ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

5 Rakiplere karşı pazardakipozisyonunuz Volvo deyince aklınıza güvenlik gelir Murat 124 deyince aklınıza ucuzluk gelir BMW deyince aklınıza performans ve lüks gelir Hepsi de araba ama hepsinin aklınızda bir yeri var, sizin ürün piyasadakilere nazaran belli özelliklere göre rakiplerine göre müşterinin kafasında nerede yer alacak? Hangi özelliği ile akılda kalacak? ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

6 Sizin çözüm ne? Fazla yazı kullanmadan, şema, grafik, video, resim gibi görsellerle acıyı nasıl giderdiğinizi çocuğa anlatır gibi anlatın. KISA olsun!!! Değer önerinizi anlatıyorsunuz.. Müşteri sizi niye tercih edecek kısmını veriyorsunuz. Teknik kısma girmeyin. Sonra isterlerse onlar sorsunlar. ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

7 Avantajınız Neden şimdi bu işi yapmak gerek? Sizde olup da başkalarında olmayan ne? Kopyalanamayacak şey? Teknolojiniz, stratejik ortaklarınız, bilginiz, tanıdıklarınız, ticari sırlarınız vs. neyiniz var? ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

8 İş modeliniz Nasıl para kazanacaksınız? Satışlar nasıl olacak? Brüt kar ne kadar? ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

9 Pazara giriş stratejisi İlk müşterileriniz kim olacak? Fiyatlandırma/paketleme/satış kanalı Pazara girerken kurulacak ortaklıklar var mı? Yatırımcıları SOMUT bir pazara giriş stratejiniz olduğuna ikna edin ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

10 Finansal projeksiyon ve önemli göstergeler Önemli göstergeler ve varsayımlar neler – Müşteriler, lisanslar vs. ile ilgili 3-5 yıllık finansal projeksiyon (satış ve maliyet tahminleri üzerinden yapın) ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

11 Zaman ve durum Son altı ayda başardıklarınız Önümüzdeki 18 ayda yapacaklarınız Para/kaynaklar nasıl kullanılacak Eleman sayısı artışı Müşteri sayısı artışı Başabaş noktası gibi göstergeleri gösterebilirsiniz. ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

12 Zaman çizelgesi ve önemli tarihler Bir zaman çizelgesi üzerinde neyi ne zaman yapacağınızı gösterin. Örnek: prototipin çıkışı, ürün geliştirme, ilk müşteri denemeleri, eleman sayısının zamana göre artışı ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014

13 Takım kim? Kim hangi özelliğinden dolayı takımda? Danışmanınız, mentörünüz varsa belirtin, sizi güçlendirir. Takımınızda eksik varsa, onu bildiğinizi ve orayı doldurmak için adam aradığınızı da söyleyebilirsiniz. Önemli olan bunun farkında olmanız. ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014


"Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları