Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

M.A.C’İN TÜRKİYE’YE YOLCULUĞU HER YAŞA HER IRKA. M.A.C Kozmetik, iki makyaj sanatçısı Frank Toscana ve Frank Angelo tarafından, Kanada’da 1984 yılında.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "M.A.C’İN TÜRKİYE’YE YOLCULUĞU HER YAŞA HER IRKA. M.A.C Kozmetik, iki makyaj sanatçısı Frank Toscana ve Frank Angelo tarafından, Kanada’da 1984 yılında."— Sunum transkripti:

1 M.A.C’İN TÜRKİYE’YE YOLCULUĞU HER YAŞA HER IRKA

2 M.A.C Kozmetik, iki makyaj sanatçısı Frank Toscana ve Frank Angelo tarafından, Kanada’da 1984 yılında yaratıldı. Minik bir stüdyodan dünya devi bir kozmetik ağına dönüşmesi ise 1997 yılında Estée Lauder şirketleri tarafında satın alınması ile başladı. Türkiye’de ilk mağazamız 2004 yılında Akmerkez’de açıldı. Makyaj sektöründe hem profesyonel müşteriye hem de günlük kullanıma uygun öncü bir marka olarak Türkiye’de de merakla bekleniyordu. 2007’de uluslararası markalar henüz rağbet etmezken İstiklal Caddesi’ndeki mağazamızı açtık. Bu mağaza kısa sürede Türkiye’deki en yüksek cirolu, dünya sıralamasında yeralan bir mağaza haline geldi. Profesyonellere yönelik özel bir ürün serisinin de satıldığı bu mağazamızda büyük bir eğitim salonumuz bulunuyor. Sektör profesyonelleri ile sık sık buluşup bilgi paylaşımında bulunuyor, yeni ürünleri, trendleri deniyoruz. Özellikle 2009 yılı itibarı ile hızlı bir büyüme sürecini başlattık. M.A.C Türkiye’de Estée Lauder Şirketleri bünyesinde bulunmaktadır. Kozmetik perakende sektörünün önde gelen oyuncularından biri olarak sadece kendimize ait mağazalar aracılığı ile müşterilerimiz ile buluşuyoruz. Franchise, distributörlük gibi sistemlerle çalışmıyoruz.

3 M.A.C Ürün Yelpazesi ve M.A.C Mağazalarında Ürün Çeşitleri M.A.C Kozmetik makyaj konusunda, profesyonel ve gündelik tüm ihtiyaçlara cevap veren çok zengin bir renk paletine ve ürün çeşidine sahip. Bir sene içerisinde, farklı dönemlerde yeni trendlere uygun satışa sunulan 16 özel koleksiyon haricinde mağazalarda her zaman satışta kalan yaklaşık 3 bin civarında ürün bulunuyor.

4 M.A.C ’in Kozmetik ve Renkli Kozmetiğe, Sağlık Açısından Hassasiyet Durumu Kozmetik sektörü sağlıklı ürün yaratmanın şart olduğu bir sektör. Bunun için markamız da yoğun Ar-Ge ve Ür-Ge çalışmaları yapıyor. Kozmetik teknolojisinin son gelişmelerinden yararlanarak zararlı bileşenlerin kullanımını bertaraf eden ve bunun haricinde çeşitli sosyal sorumluluk projeleri aracılıyla çağımızın önemli hastalıklarına da çözüm bulunması adına yapılan çalışmalara fon sağlıyoruz. Bunun en önemli örneği M.A.C AİDS Fonu.

5 Mağaza Yatırımları Karar Süreçleri ( AVM ve Caddeler ) Mağazalarımızı açarken bulunduğumuz şehrin tüm önemli cadde ve sokaklarında var olmaya dikkat ediyoruz. Yeni şehir açılışlarında da yine bu lokasyonlar bizim için çok değerli. Bunun yanı sıra alışveriş merkezleri ve perakende sektörünün gelişimini yakından takip ediyoruz, biz de sektörle beraber büyüyoruz. İnandığımız ve başarısına güvendiğimiz AVM projeleri içinde yer alarak müşterilerimizle buluşmaya çalışıyoruz. Şu an Türkiye genelinde 34 mağazamız bulunuyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa, Antakya, Gaziantep, Trabzon, İzmit ve Kayseri şehirlerindeyiz. Türkiye Genelinde Bulunan Mağazalar

6 M.A.C.’in Müşteri Profili M.A.C ailesi olarak benimsediğimiz slogan: “All Ages, All Races, All Sexes”. Yani tüm yaş gruplarına, tüm cinsiyetlere ve tüm ırklara hitap etmek. Bir makyaj markası için çok cesaretli ve bir o kadar da harika bir söylem olduğunu düşünüyorum. “Yaşınız, kim olduğunuz ya da makyaja neden ihtiyaç duyduğunuz önemli değil, sadece gelin ve içinizden geleni anlatın, her zaman bir önerimiz var” diyoruz. Buna profesyonel sektör de dahil, M.A.C Pro ürünleri ile çok çeşitli yaratımlar yapılabiliyor. Dünyada ve Türkiye’de hem profesyonel makyaj sanatçılarının, hem gösteri dünyasının önemli isimlerinin sahnede ve de günlük kullanımda önde gelen kozmetik markasıyız. Ayrıca müşterilerimiz sadece renkli kozmetik değil, cilt bakımı ürünleri konusunda da M.A.C’i sıkça tercih ediyorlar. Çoğu müşterimiz makyaja M.A.C’in makyaj sanatçılarının öğretici servisleri ile başlıyorlar ve gençliklerinden itibaren M.A.C “fanatikleri” olarak yetişiyorlar. Makyaj servisleri menümüz çok geniş, ister ekspres makyaj ile 30 dakikada önemli bir makyaj sırrı öğrenin, ister 1,5 saat birebir makyaj dersi ile sizin için uygun makyajı keşfedin.

7 MAC REKLAM

8 MAC’ın Tercih Edilen Ürünleri  RUJLARI

9 MAC Rujları Olumlu olumsuz Yönleri  KIRMIZI RUJ ---  Olumlu yönü: Beyaz tende harika Olumsuz yönü: Dudağımın kenarından eriyip akıyor ---  Olumlu yönü: Kalıcı Olumsuz yönü: Cesur bir renk ---  Olumlu yönü: Rengi Olumsuz yönü: Kurutuyor ---  Olumlu yönü; Mat olması Olumsuz yönü: Uygulaması zor ---  Olumlu yönü: Rengi, kalıcılığı Olumsuz yönü: Sürümü zor, kuruması ---  Olumlu yönü: Bulaşmayan yapısı ve kalıcılığı Olumsuz yönü: Cesaret isteyen bir kırmızı

10 MAC Rujları Olumlu olumsuz Yönleri  NUDE RUJ: ---  Olumlu yönü: Koku ve mat yapısı Olumsuz yönü: Fiyat ---  Olumlu yönü: Rengi Olumsuz yönü: Yok ---  Olumlu yönü: Rengi ve kalıcılığı Olumsuz yönü: Yok ---  Olumlu yönü: Hafif yapısı ve rengi Olumsuz yönü: Yok ---  Olumlu yönü: Rengi yapısı Olumsuz yönü: Fiyatı  Olumlu yönü: Rengi çok güzel Olumsuz yönü: Fiyatı ---  Olumlu yönü: Mat görünümlü olması Olumsuz yönü: Fiyatı ---  Olumlu yönü: Renk Olumsuz yönü: Yok ---  Olumlu yönü: Doğal ve güzel renge sahip Olumsuz yönü: Dudakları kurutma özelliği

11 MAC Rujları Olumlu olumsuz Yönleri  SNOB RUJ ---  Olumlu yönü: Rengi ve yapısı güzel Olumsuz yönü: Mac'in zam üstüne zam yapması dışında yok ---  Olumlu yönü: Rengi çok güzel, Opak bir renk, Kalıcı Olumsuz yönü: Fiyatı, dudaklarda kuru bölgeleri vurgulayabiliyor  WHİRL RUJ  ---  Olumlu yönü: Her şeyi mükemmel Olumsuz yönü: Zor bulunması

12 Olumlu – Olumsuz Yönleri  FONDOTEN: ----  Olumlu yönü: Kapatıcılığı, dayanıklılığı Olumsuz yönü: Fiyatı ----  Olumlu yönü: Yağlandırma, sivilce yapmadı. Hafif bir ürün Olumsuz yönü: Fiyatı ----  Olumlu yönü: Kapatıcılığının yüksek olması ve ambalajının sünger olması Olumsuz yönü: Fiyatı çok yüksek ve ürünü fazla kaçırdığınız taktirde fazla yapay görünüm veriyor ----  Olumlu yönü: Yüksek Kapatıcılığı, ciltte kendini belli etmemesi, pratik ambalajı Olumsuz yönü: Fiyatı

13 MAYBELLİN’E TÜRKİYEYE YOLCULUĞU

14 MAYBELLINE HAKKINDA Dünyanın bir numaralı makyaj markası Maybelline New York, makyaj ürünlerinde geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Makyaj trendlerini “podyumdan caddelere” taşıyan Maybelline New York, renkler konusunda uzmanlığı ile birbirinden farklı makyaj deneyimleri yaşatıyor. Dinamik, genç ve trendy Maybelline New York, tüketiciyi doğru makyaj uygulama konusunda eğitmeye; bunu yaparken de markanın ana değerleri olan moda, gençlik ve canlılıktan kopmamaya özen gösteriyor. Belki de sırrı Maybelline.

15 MALBELLİNE Rujları Olumlu olumsuz Yönleri  SIVI RUJ: ---  Olumlu yönü: Renkler harika Olumsuz yönü: Mağazadan mağazaya değişen fiyatlar!  PİNK BROWN:  Olumlu yönü: Hafif ve nemlendirici özelliği Olumsuz yönü: Yok Olumlu yönü: Yumuşak güzel kokulu Olumsuz yönü: Yok Olumlu yönü: Dudağı nemlendirmesi, pigmentasyon Olumsuz yönü: Kalıcılığının iyi olmaması Olumlu yönü: Dokusu güzel Olumsuz yönü: Kalıcı değil Olumlu yönü: Yapısı ve rengi Olumsuz yönü: Ambalajı daha sağlam olabilir Olumlu yönü: Rengi, kokusu, pigmenti Olumsuz yönü: Kalıcılığının iyi olmaması

16 MALBELLİNE Rujları Olumlu olumsuz Yönleri  FEEL PİNK Olumlu yönü: Renk skolasının geniş oluşu, fiyatının uygun oluşu Olumsuz yönü: Kokusunun yoğun oluşu, kalıcılığının çok iyi olmayışı  BROWN Olumlu yönü: Sürümü kolay, renk seçeneği bol Olumsuz yönü: Yok Olumlu yönü: Renk skolası çok geniş, fiyatı uygun Olumsuz yönü: Yok Olumlu yönü: Yapısı, renkler Olumsuz yönü: Yok Olumlu yönü: Dudaktan çok çabuk silinmiyor ve fiyatıda uygun Olumsuz yönü: Dudağı biraz kurutuyor  RICH PLUM Olumlu yönü: Yapısı ve Fiyatı Olumsuz yönü: Yok Olumlu yönü: Kaliteli Olumsuz yönü: Biraz pahalı

17 RUJLARI HAKKINDA  COLOR SENSATIONAL  Yoğun ve büyüleyici renkler, kremsi dokunuş.  Yoğun ve zengin renkleri ile dikkat çeken Yeni Color Sensational ruj serisinde Merve Boluğur’un rengi 547 Pleasure Me Red ile birlikte 14 göz alıcı renk yer alıyor. Bal özü ile zenginleştirilmiş formülü ile dudakları nemlendiren Color Sensational ruj serisi, yoğun renk pigmentleri ile canlı ve çarpıcı bir görünüm sağlıyor. İster en cesur kırmızı, ister en çarpıcı pembe, ister en doğal nude renk seçenekleri ile Yeni Color Sensational ruj serisini sen de dene!  EN İYİ SONUÇ İÇİN  Önce dudaklarının dış kenarlarına sürerek dudak çerçevesini belirle. Sonra çerçevenin içini doldur. Eğer dudaklarını ortaya çıkarmak ve daha net bir görünüm elde etmek istersen, ruju ince bir dudak fırçası yardımı ile sürebilir ve dudaklarının etrafına Affinitone kapatıcı ile aydınlatabilirsin

18 RUJLARI HAKKINDA  EN İYİ SONUÇ İÇİN Önce dudaklarının dış kenarlarına sürerek dudak çerçevesini belirle. Sonra çerçevenin içini doldur. Eğer dudaklarını ortaya çıkarmak ve daha net bir görünüm elde etmek istersen, ruju ince bir dudak fırçası yardımı ile sürebilir ve dudaklarının etrafına Affinitone kapatıcı ile aydınlatabilirsin.

19 RUJLARI HAKKINDA  HYDRA SUPREME  Dudaklarda yoğun nemlendirme sağlar. Zengin ve çarpıcı renkleri ile büyüleyici dudaklara sahip olabilirsin.  EN İYİ SONUÇ İÇİN  Önce dudaklarının dış kenarlarına sürerek dudak çerçevesini belirle. Sonra çerçevenin içini doldur. Eğer dudak makyajını ortaya çıkarmak istersen, dudaklarının etrafına Affinitone kapatıcı uygulayabilirsin.

20 RUJLARI HAKKINDA  SUPER STAY 14H  Yapışma hissi yok, kuruma yok, hayalkırıklığı yok. Super Stay 14 tüy gibi hafif dokusuyla ağırlık yapmaz. 14 saat kalıcı 7 farklı renk seçeneği.  EN İYİ SONUÇ İÇİN  Üst dudağının ortasından başlayarak uygula. Tüm gün kalıcılığın keyfini sür.

21 Sosyal Medya’da MAYBELLİNE  Facebook Facebook  Instagram Instagram  Youtube Youtube  İzlesene İzlesene  Dailymotion Dailymotion Sosyal Medya’da M.A.C  Facebook Facebook  Instagram Instagram  Youtube Youtube  Twitter  Google  Tumblr

22 MAYBELLİNE REKLAM

23 MAC ve MAYBELLİNE Farkları  Mac rujları; kalıcı,renk pigmentasyonu yoğun, kaliteli ve markası oldukça oturmuş rağbet gören bir kozmetik markası. Kendi Top 10 listelerinde en çok satılan ürün; rujları (mat serisi). Ayrıca makyaj sanatçılarından, makyaj dersi alma imkanı sunuyor. Birçok sahne, dizi, film vb. yerlerde en çok Mac ürünleri tercih ediliyor. Kısacası bir dünya marsı olan Mac aynı zamanda Türkiye’nin de en önde gelen markalarından. Ancak fiyatının pahalı olması ve her kesime ulaşamaması olumsuz bir yönü.  Sloganı  “All Ages, All Races, All Sexes”.  Yani tüm yaş gruplarına, tüm cinsiyetlere ve tüm ırklara hitap etmek...  Maybelline rujları; son dönemde kendini oldukça reklamlarla duyuran MAC rujları kadar renk pigmentasyonları iyi olamasa da nemlendirmesi ve fiyatı çok daha uygun. Ayrıca kokularının da güzel olması artı bir yönü. Uygün fiyatlı ve MAC kadar olmasa da kaliteli. Reklamları sayesinde daha fazla satış yaptığı da gözden kaçılmıyor. Özellikle de Merve Boluğur’un kırmızı ruju..  Sloganı  'maybe she's born with it, maybe it's maybelline' şeklindedir.  'belki bunla doğmuştur, belki de sırrı maybellinedir' demeye çalışır.  ‘Belki de sırrı Maybelline’

24 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

25 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

26 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

27 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

28 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

29 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

30 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

31 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

32 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

33 ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE ANKET 1)Kozmetikte pahalı ürünleri mi yoksa uygun fiyatlı ürünleri mi tercih edersiniz ? O PAHALI O UYGUN 2)Bir kozmetik ürünü alımınızdaki etken markası mı yoksa kalitesi mi ? O MARKA O KALİTE 3)Sizce pahalı olan her marka kaliteli midir ? O EVET O HAYIR 4)Kozmetik sektöründe en çok hangi markaları tercih edersiniz ? O M.A.C O KİKO O SEPHORA O DİĞER 5)Aşağıdaki kozmetik markalarından hangisini başkalarına önerirsiniz ? O M.A.C O NOTE O KİKO O GOLDEN ROSE

34


"M.A.C’İN TÜRKİYE’YE YOLCULUĞU HER YAŞA HER IRKA. M.A.C Kozmetik, iki makyaj sanatçısı Frank Toscana ve Frank Angelo tarafından, Kanada’da 1984 yılında." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları