Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanBerker Köksal Değiştirilmiş 8 yıl önce
2
ACİL ÇAĞRI MERKEZİ HİZMET BİNASI BİNA ARSA (M 2 ) :907 m2 BİNA OTURUM ALANI (M 2 ) :230 m2 BİNA TOPLAM KULLANIM ALANI (M 2 ) :549 m2 ÇAĞRI MERKEZİ ALANI (M 2 ) :133.87 m2 EK BİNA (VAR/YOK) : YOK.
3
Kırıkkale Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ PERSONEL SAYILARI ÇAĞRI ALICI PERSONEL SAYISI 22 İDARİ PERSONEL SAYISI 8 TEKNİK PERSONEL SAYILARI 7
4
Kırıkkale Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi SAĞLIK Kurumuna aktarılan çağrı sayısı : 67807EMNİYET Kurumuna aktarılan çağrı sayısı : 638İTFAİYE Kurumuna aktarılan çağrı sayısı : 6953JANDARMA Kurumuna aktarılan çağrı sayısı : 231 1 OCAK 2015-31 ARALIK 2015 TARİHLERİ ARASI
5
Kırıkkale Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi 2015 Sisteme Gelen Toplam Çağrı Sayısı Kurum Kuyruğuna Aktarılan Toplan Çağrı Sayısı Kuyrukta Kapanan Çağrı Sayısı Cevaplanan Toplam Çağrı Sayısı Cevaplanmayan Toplam Çağrı Sayısı TOPLAM394380294287709416035918439
6
Kırıkkale Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi ÇAĞRILARIN ALTYAPI TELEFON DAĞILIMI AVEA AVEA VODAFONE VODAFONE TÜRKCELL TÜRKCELL TÜRK TELEKOM BİLİNMEYEN SİM KARTLI SİM KARTSIZ SİM KARTLI SİM KARTSIZ SİM KARTLI SİM KARTSIZ BOŞ BOŞ 52465 56502 70233 91349 33169 49136 41524 00
7
Kırıkkale Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi 2015 Yılı itibariyle Acil Çağrı Merkezimize Günlük Ortalama 1083 Toplam 1083 Adet Çağrı Gelmiştir.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.