Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanEser Asani Değiştirilmiş 8 yıl önce
1
TKY PROGRAMINI UYGULAMA TKY FELSEFESİ TKY UYGULAMASINDAKİ TEMEL İLKELER TKY
2
TKY; müşteri odaklılığı temel alan, sürekli gelişme ve yenlik düşüncesine dayanan ekip çalışması ve çalışanların katılımını öngören insana saygı, güven ve onurlandırmayı esas alan işin görüldüğü yere ve kişilere yetki ve sorumluluk veren sürekli öğrenme sürecidir. TKY felsefesi; mümkün olan en düşük maliyet ile müşteri memnuniyeti ile firma değerini maksimize etmeye çalışmaktır.
3
TKY için firma içindeki bütün süreçlerin sürekli olarak iyileştirilmesi ve çalışanların katılımı yani yetkilendirilmesi ve demokratik bir örgüt yapısının oluşturulması ile başarılır.
4
TKY’NİN UYGULANMASINDA İZLENMESİ GEREKEN 18 ADIM 1. TEPE YÖNETİM TAAHHÜDÜNÜN ORTAYA KONULMASI 2. TKY YÖNLENRİME KOMİTESİ YA DA KONSEYİNİN ÖRGÜTLENMESİ 3. TKY YÖNLENDİRME KOMİTESİ ÜYELERİNİN ATANMASI 4. TKY YÖNLENDİRME KOMİTESİ/KOMİSYONU SEKRETERLİĞİ VE TKY TANITIM DAİRESİ OLARAK TKY OFİSİNİN ÖRGÜTLENMESİ
5
TKY’NİN UYGULANMASINDA İZLENMESİ GEREKEN 18 ADIM 5. TKY OFİSİ YÖNETİCİ VE MENSUPLARININ GÖREVLENDİRMESİ 6. POLİTİKA VE PROGRAM OLUŞTURMA 7. BAŞKA YERLERDEKİ TKY’Yİ İNCELEME 8. AYRINTILI TKY PROGRAMI 9. - 10. TKY KONUSUNDA KİLİT PERSONELİN EĞİTİMİ 11. EĞİTİM MATERYALİNİ HAZIRLAMA 12. ARA KADEME YÖNETİCİLERİ EĞİTME 13. ZAYIF VE GÜÇLÜ YANLARI BELİRLEME
6
TKY’NİN UYGULANMASINDA İZLENMESİ GEREKEN 18 ADIM 14. KK ÖYKÜSÜ VE İSTATİSTİKSEL YÖNETİM 15. KATILIM ÇEMBERİ KURMA 16. İŞLEVLER KESİTİNDE YÖNETİM HAZIRLIĞI 17. TASLAK İÇİN YÖNLENDİRME KOMİTESİ’NDEN ONAY ALMA 18. AÇILMIŞ HEDEFLERİ HAYATA GEÇİRME
7
TKY UYGULAMALARINDA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULMASI GEREKEN TEMEL İLKELER MÜŞTESİ ODAKLILIK VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇ MÜŞTERİLERİN MEMNUNİYETİ VE İÇ MÜŞTERİYE ODAKLILIK ÇALIŞAN TÜM PERSONELİN EĞİTİLMESİ EN İYİ UYGULAMAYI YAPAN FİRMALAR İLE BAŞARILI RAKİPLERİ ÖRNEK ALARAK KIYASLAMA (BENCHMARKİNG) TEDARİKÇİLERİN DENETİMİ VE ONLARLA İŞBİRLİĞİ YAPMA
8
TKY UYGULAMALARINDA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULMASI GEREKEN TEMEL İLKELER HATA YAPMAMAK VE HATALARI ÖNLEYİCİ BİÇİNDE DAVRANMAK GRUP ÇALIŞMASINA GEREKEN ÖNEMİ VERMEK İSTATİSTİKİ ANALİZLERE ÖNEM VERME VE ONLARDAN YARARLANMA REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ İÇİN SÜREKLİ GELİŞME TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN FELSEFESİ TKY UYGULAMA MODELLERİ (ŞELALE- BULAŞTIRMA) BAŞARILI TKY UYGULAMALARI
10
Sınavlarınızda başarıları
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.