Sınava hazırlanan öğrencilere yaklaşımlar.. Hep Birlikte Başarıya... Aile Öğrenciokul.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bu sözleri hiç duydunuz mu?
Advertisements

ANNE-BABA ÇOCUK İLİŞKİLERİ.
ZOR İNSANLARLA BAŞA ÇIKMA
Sınavlar; Öğrenci ve Veliler
Sınava hazırlanan öğrencilere yaklaşımlar.
SINAVLARA HAZIRLIKTA AİLELERİN DİKKAT ETMESİ GEREKEN HUSUSLAR.
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
Zor insanla başa çıkma yolları
OKUL-AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Sınav ve Ders Başarısında
ANNE-BABA ÇOCUK İLETİŞİMİ
ERGENLİK DÖNEMİ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ ve AİLE İÇİ İLİŞKİLER
KİŞİLİK ANALİZLERİ (Önce kişileri analiz etmeyi öğrenelim. İleriki makalelerde hangi kişilik tipine işi nasıl anlatacağımızı öğreneceğiz) Lider Yapılı,
ANNE-BABA ÇOCUK İLİŞKİSİ
Mahmut Fehime Güleç İlköğretim Okulu
ANNELER BABALAR/ÇOCUĞUNUZ SINAVA GİRİYOR …. Çocuklarımızı çok severken kişisel isteklerimizin, beklentilerimizin onlar için belki de aşırı bir yük olacağını.
GELECEĞİN SUÇLUSUNU YETİŞTİRMENİN  8 BASİT KURALI
Onları sevdiğinizi ve onların iyiliğini kendi iyiliğiniz kadar önemli olduğuna ilişkin açık bir mesaj verebilirsiniz.
YGS VE LYS HAKKINDA GENEL
Bir zamanlar Dünyaya gelmeye hazırlanan bir çocuk varmış
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
HOŞGELDİNİZ.
AİLE EĞİTİM SEMİNERİNE HOŞ GELDİNİZ
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
Merhaba arkadaşlar. Benim adım Emel, yanımda duran da kardeşim Nazlı. Bakmayın siz onun bu kadar uslu durduğuna,karnı acıkınca başlar ağlamaya. Karnı.
DÜZ ANLATIM YÖNTEMİ VE KONFERANS
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
OKUL REHBERLİK SERVİSİ – ORS-
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ AİLE EĞİTİM SEMİNERİ
SINAV KAYGISI VE GİDERİLME YÖNTEMLERİ
İLETİŞİM BECERİLERİ.
ÇOCUKLARIMIZ Çarşılarda bir şey Biz pazar aramazdık, çocuklar olmasaydı. Kasaplarda, manavlarda bazı yorgun kadınlar Hep de tenha saatleri seçerler Sonra.
ERGENLE İLETİŞİM.
AİLE İÇİ İLETİŞİM HOŞGELDİNİZ.
KIZLARDA GÖRÜLEN ERGENLİK DÖNEMİ DEGİŞİKLİKLERİ VE SORUNLARI
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE HOŞ GELDİNİZ.
ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ GENÇLERLE ANNE BABA İLİŞKİSİ
ERGENLİK DÖNEMİ VE ÖZELLİKLERİ
Sınava hazırlanan öğrencilere yaklaşımlar.. Hep Birlikte Başarıya... Aile Öğrenciokul.
Sınava hazırlanan öğrencilere yaklaşımlar. SEHER TURGUT PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
SINAV KAYGISI İLE BAŞ ETMEDE AİLENİN ROLÜ
Mentör Öğretmenlik.
KAYGI NEDİR. Büyük felaketler büyük insanların yetiştiği okuldur
1 CANSAN İLKÖĞRETİM OKULU. 2 “Dünyanın en güzel insanlarına” Sevgili anneme ve babama mektup.
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
ŞEHİT ALBAY İBRAHİM KARAOĞLANOĞLU ORTAOKULU
SBS - AİLELERE ÖNERİLERİMİZ ERHAN BUDAK (Psikolojik Danışman)
Karlıova YBO Rehberlik Servisi
DİNLEME BECERİLERİ YAPILANDIRILMIŞ GRUP PROGRAMI
MAREŞAL ÇAKMAK İLK OKULU
İLK OLARAK ÖĞRENCİMİZİ TANIMAYA ÇALIŞALIM.SONUÇTA HER İNSANIN KENDİNE GÖRE BİR TARZI VARDIR. EĞER BİZ ÇOCUĞUMUZUN İLETİŞİM VARDIĞIMIZ ZAMAN ONA DAHA RAHAT.
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
Bir zamanlar dünyaya gelmeye hazırlanan bir çocuk varmış.
GENCİN MESLEK SEÇİMİNDE ANNE – BABAYA ÖNERİLER.
Alan-Ders Seçimi Seminerine HOŞGELDİNİZ
ÇATALCA ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ ERGENLİK DÖNEMİ SUNUSU
KİNAYELİ SÖYLEYİŞ VE KİNAYELİ SÖYLEYİŞİN DİNLEYİCİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
SINAVLARDA YAŞANAN KAYGININ AZALTILMASINA YÖNELİK
ERGENLİK.
ÜSTÜN ZEKALI VE DAHİ ÇOCUKLAR
İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİNDEKİ ROLÜ
ANNE BABA ve ERGEN İLETİŞİMİ
BAŞARIYI ARTIRMADA AİLEYE DÜŞEN GÖREVLER REHBER ÖĞRETMEN HABİB TAŞAN
AKÇAĞLAYAN ORTAOKULU HOŞGELDİNİZ.
OKUL DÖNEMİNDE GELİŞİM 6-11 YAŞ
AİLE İÇİ İLETİŞİM HOŞGELDİNİZ.
Sunum transkripti:

Sınava hazırlanan öğrencilere yaklaşımlar.

Hep Birlikte Başarıya... Aile Öğrenciokul

O BİZİM BİR PARÇAMIZ,FAKAT İYİİYİ NİYETİ HİSSETTİRMEK GEREKİR ONUNDAONUNDA AYRI BİR HAYATI VAR, KENDİKENDİ DEĞER YARGILARI, KİŞİLİKKİŞİLİK ÖZELLİKLERİ,

Ergenlik dönemi

Duygusal gelişim ve etkileri  Duygusal yoğunluk fazladır  Hayal kurarlar  Yalnız kalmak isterler  Kaygılıdırlar;  Bedensel görüntü çabuk değişir  Gelecek korkusu çoktur  Kendilerine güven duymazlar  Aile ilişkilerinde olumsuz davranışlar sergileyebilirler.

Nasıl Yardımcı olacağız  Ruhsal ve fiziksel gelişmelerden haberdar olunuz Sürekli iletişim kurunuz Görüşlerine saygılı olunuz Serinkanlı olup, kırıcı davranmayınız Örnek olmalıyız Her düşündüklerinin doğru olduğuna inanırlar.

Aile ve çocuk iletişimi  Konuşmak  Dinlemek

Konuşmak  Yüz yüze konuşmalıyız  Güzel yanları öne çıkarmakla işe başlayalım  Mümkünse sesimizi yükseltmeyelim  Yapıcı bir üslup seçelim  Söz hakkı verelim

Dinlemek  İnsanların en çok dinlenmekten hoşlandığını akıldan çıkartmayalım  Fikirlerine değer verelim  Söyledikleri yanlış da olsa onları büyük bir olgunlukla dinleyelim  Rahat konuşma imkanı tanıyalım  Korkutmak yerine sevdirme yolunu tercih edelim

Çocuğumuza karşı yaptığımız yanlışlar  Senden ne köy olur ne de kasaba  Senden adam olmaz  Ben senin zamanındayken...  Başarılı olursam severim  Eti sizin kemiği bizim  Benim istediğim mesleği seçeceksin  Yeteneklerinin üstünde hedef gösterme (kaliforniye üni.)  Gerçekleştiremediklerimizi onlardan beklemeyelim  Hele sen bir kazanama...

SINAVI KAZANAMAMAYI FELAKET OLARAK SUNMA

AŞIRI ÇALIŞ UYARISI

KIYASLAMAKIYASLAMA

YÜKSEK HEDEFLER ÖNE SÜRME

Çocuğumuza karşı yaptığımız doğrular  Sana güveniyorum  Başarılı olman için ben ne yapabilirim (pazarlık)  Mesleki bilgi verme  Kontrol etmeli  Danışman öğretmenle sürekli iletişim  Yeteneklere göre yönlendirme