İŞL305 PAZARLAMA YÖNETİMİ – UYGULAMA HAFTA 2. Aşağıdaki işletmeler açısından önemli olan pazar çevresi faktörleri nelerdir? Tartışınız.  Wolkswagen 

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi
Advertisements

Vet-Hek ŞİRKET PROFİLİ MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ ÜRÜNLERİMİZ
İŞLETİM SİSTEMİ İşletim Sistemi Nedir İşletim Sisteminin Görevleri
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
ZEYNEP ALPTEKİN GÖLCÜK ASKER HASTANESİ
Marka Konumlandırma Brand Positioning
3.OLAĞAN GENEL KURULU 06.Mayıs.2012, Pazar Okyanus Koleji
TÜKETİCİ DAVRANIŞI KAVRAMI VE ÖZELLİKLERİ
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
İŞLETME EKONOMİSİ VE YÖNETİMİ
PAZARLAMA ÇEVRESİ.
İNTERNET VE İNTERNET ÜZERİNDEN PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN BAŞLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ BTEP 301 – KONU 6.
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
İŞLETME İLKELERİ İşletmelerin Sınıflandırılması
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
İŞLETİM SİSTEMİ İşletim Sistemi Nedir İşletim Sisteminin Görevleri
Pazarlama Yönetimi Süreci
Lider yapan pazarlama gerçekleri
XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER
TRAFİK SORUNU Çözüm.
7. büyük tekstil ve hammaddeleri 6. büyük hazır giyim ve konfeksiyon
Dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım
İnternete Dayalı Eğitimde Oluşturmacı Yaklaşım Deneyimi Prof. Dr. Ali Ekrem Özkul Öğr. Gör. M. Emin Mutlu Öğr. Gör. M. Canan Öztürk.
İNOVASYON.
Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği
Dijital Dünyada Kariyer Yusuf Azoz Genel Müdür Sunum Başlığı Calibri Bold 26pt R:255 G:255 B:255 Beyaz Ad soyad, tarih Calibri Bold 16pt R:255 G:255 B:255.
El Sanatları Bölümü  Halıcılık ve Kilimcilik Programı  Kuyumculuk ve Takı Tasarımı Programı  Geleneksel El Sanatları Programı Mimarlık ve Şehir Planlama.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Sorular Şekil1. Sorular Şekil 2 Sorular 1)Şekil 1 ve Şekil 2’de listelenen bölümlendirme boyutlarını gözden geçirin ve bugün bir saat almak isteseniz.
Büyüklüğüne Göre İşletmeler
İŞLETMELER ARASI ANLAŞMA VE BİRLEŞMELERİN TÜRLERİ
Mühendislik Ekonomisi
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Strategic Business Planning for Commercial Producers
Girişimcilik.
Pazar Fırsatları ve Pazar Çevresi
SPOR YÖNETİMİNE GİRİŞ.
Doç. Dr. Yusuf KARACA Afyon Kocatepe Üniversitesi
Öğr.Gör Seda AKIN GÜRDAL
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
Pazarlama Araştırmalarına Giriş ve Araştırma Süreci
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
Enfeksiyon Hastalıkları Hastane Enfeksiyonları Adı:
Oğuz Engiz Zincir Hastanelerde Gelinen Nokta ve Gelecek Vizyonu
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatlarının İzlenmesi
İŞLETİM SİSTEMİ İşletim Sistemi Nedir İşletim Sisteminin Görevleri
İşletme Yönetimi.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
İletişim ve Algı Yönetimi
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
HEDEF PAZAR.
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
İŞLETME FİNANSI VE FİNANSAL YÖNETİM
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

İŞL305 PAZARLAMA YÖNETİMİ – UYGULAMA HAFTA 2

Aşağıdaki işletmeler açısından önemli olan pazar çevresi faktörleri nelerdir? Tartışınız.  Wolkswagen  Kuaför  Kargo şirketi  Hastane  Algida  Lüks bir takım elbise markası  …

Örnek Olay - Wolksvagen  Wolksvagen’in yaşadı ğ ı sorunu nasıl de ğ erlendirebiliriz?  Siz olsanız Wolkwagen yönetiminin yerinde ne yapardınız?  Bu durum tüketici davranışlarını etkiler mi? Etkiler ise ne yönde ve nasıl?

Örnek Olay – Apple iOS9  Sizce bu uygulamanın ne tür etkileri olacaktır?  Çözüm ne olabilir?