MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George Kaumari YÜZME Selim Kuruoğlu, Sinan Duman, Hülya Alkış İNGİLİZCE Meltem Doyuran, Esther Brunner
Farklı taklit yürüyüşleri (ayı, köpek, ördek, yengeç), koşma, tek ve çift ayak zıplama, top yuvarlama ve sürme çalışmaları yapıldı.
Streching esneme hareketleri yapıldı. Point, flex, pilie,röleve hareketleri ile dönüşler çalışıldı. Çiçekleri sepete atma yoluyla kol çalışmaları yapıldı.
Slow ve hareketli müziklerle yürüyüş, yerde- ayakta esneme ve farklı pozisyonlarda el –kol hareketleri çalışıldı.
“Öğretmenim, İzmir Marşı ve Atatürk” adlı şarkılar öğrenildi.
“Kuklalarla dramatizasyon, misafiri karşılama ve güven geliştirme, sesleri tanıma” çalışmaları yapıldı.
Drawing for Children Programı’ nda hayvanlarla ilgili,Paint Programın’da da Ağaç evler teması ile ilgili resim çalışması yaptık. “Yumurta Yakalama Oyunu (Chickens) ” oynadık.
Su döngüsü ve havanın sıkışması deneyleri yapıldı. Yumurtanın çatlaması ve yumurtadan çıkan hayvanlar videoları izlendi.
Aşağıdaki şarkılar söylendi,öğrenilen hareketler eşliğinde dans edildi: What’s the Weather, Hello How Are You, Wiggles Colour Song, Family Song, Duck Song
Aşağıdaki oyunlar oynandı, çeşitli aktiviteler yapıldı: 1, 2, 3 race against me, TPR aktiviteleri, What’s missing?, Tell me - tell me - what can you see, hot – cold game, Chinese Whisper, Where’ Baby?
Oxford Reading Tree serisinin ilk kitabını okunmaya başlandı. Sınıf olarak hikaye okundu, dinlendi ve dijital ortamda “The swing ball? ” oyunu oynandı.Ayrıca konuya ilişkin çeşitli oyunlar öğrenildi.
Yeni ünite konuları “Baby is Sad” (family) ile ilgili Cheeky Monkey kitap çalışması yapıldı, oyun halısında konuya ilişkin oyunlar oynandı, etkinlikler yapıldı.
Konuyla ilgili sanat etkinlikleri yapıldı.. Hikaye kitapçıkları, konuya ilişkin “Mini Book”..