İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Advertisements

Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
Serkan UĞUR Business Sunumu 2. Kısım Paranız nasıl geri döner?
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Bazı Ekonomilere İlişkin Büyüme Tahminleri
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Telekomünikasyon Sektörü ve Vergi Düzenlemelerinin Etkileri Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. 30 Ekim 2007 Gazi Üniversitesi İİBF Ankara.
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
@isilyilmaz 1 SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA YENİ TÜKETİCİLER.
SANAL GÜVENLİK.  Günümüzde hızla değişen teknolojiyle birlikte herşey internet üzerinden yapılmakta.  Online oyun kullanıcıları ve e- ticaret ile alışveriş.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Sosyal Medya Sosyal medya ; İçeriğinin alıcıları tarafından oluşturulup, yine başka alıcıların kullanımına sunulduğu alandır. 1.
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Ayhan TÖZERMüberra GÜNGÖR Genişbant İnternet Hizmetlerinin Yeni Ekonomideki Rolü ve Ülkemizdeki Durum Habtekus 2009, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Türkiye Internet'i Büyüme Eğilimleri Y.Doç.Dr. Kürşat Çağıltay, ODTÜ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
360° Pazarlama İletişimi
11 Kasım 2013 DenizBank Güncel Haber Bülteni. PAYPAL AVUSTRALYA’DA RESTORANLAR İÇİN YENİ.
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
7 Ocak 2014 DenizBank Güncel Haber Bülteni.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri.
Querying SQL Server Data with Power BI Desktop Erdem Avni SELÇUK Microsot MVP.
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
İNTERNET NEDİR? DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDAKİ VERİ TABANLARINI VE BİLGİSAYARLARI BİRBİRİNE BAĞLAYAN BİLGİSAYAR AĞI OLARAK TANIMLANABİLİR.
Önemli Olan Her Şeyinizi Korur 2013 NORTON RAPORU SİBER SUÇ VAKALARI Hayatlarında en az 1 kez siber saldırıya maruz kalan yetişkinlerin oranı% 63 % 61.
İLETİŞİMİN KUŞAKLAR ARASI KÖPRÜ ROLÜ
TEMEL KAVRAMLAR İnternet ve İnternet Bankacılığı
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Türkiye’de Yeni Medya Kullanım Eğilimleri Araştırması Ekim 2016
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
Temel Bilgi Teknolojileri
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Merve ÇAKMAK.
SHB-221 TÜRKİYENİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
Yeni Medya Teknolojileri ve Modernleşme
YENİ YILDA BULUŞALIM..
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Hakkımızda Birleşik Ödeme; finansal işlemleri teknoloji ile birleştirerek ürettiği inovatif, pratik, güvenilir fintech çözümleri ile müşterilerine ve iş.
Sunum transkripti:

İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'

Sizler için çok çalıştım...

2012 AVRUPA VER İ LER İ TÜRK İ YE VER İ LER İ 2013 SOSYAL MEDYA VER İ LER İ İ nteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını

2012 DÜNYA VER İ LER İ / Pazarlama Yatırımı Kaynak: eMarketer.com

2012 AVRUPA VER İ LER İ / Online Pazarlama Yatırımı 2012’de Avrupa’daki online reklam yatırımı 24.3 milyar Dolara ulaşmış durumda Kaynak: IAB Adex 2012 Report

2012 AVRUPA VER İ LER İ / Online Pazarlama Yatırımı Türkiye online pazarlama yatırımlarında Avrupa’nın henüz gerisinde bulunmaktadır. Kaynak: IAB Adex 2012 Report

2012 AVRUPA VER İ LER İ / Online Pazarlama Yatırımı 2011’den 2012’ye geçişte Türkiye’deki online pazarlama yatırımının artışı açıkça farkedilmektedir. Kaynak: IAB Adex 2012 Report

2012 AVRUPA VER İ LER İ / Online Yatırım Büyüme Oranı Türkiye online pazarı Avrupa büyüme ortalamasının 3 katıdır. Kaynak: IAB Adex 2012 Report

2012 AVRUPA VER İ LER İ / Pazarlama Yatırımlarının Da ğ ılımı Dijital yatırımlar toplam pazarlama yatırımının %27’sini kapsayarak 2.durumdadır. Türkiye’de ise bu durumun 2015’te gerçekleşece ğ ini öngörüyoruz. Kaynak: IAB Adex 2012 Report

2012 AVRUPA VER İ LER İ / Kişi Başı Online Pazarlama Yatırımı Kişi başına düşen online pazarlama yatırımında Türkiye henüz çok gerilerde kalmaktadır. Kaynak: IAB Adex 2012 Report

2012 AVRUPA VER İ LER İ / Kişi Başı Online Pazarlama Yatırımı Kişi başına düşen online pazarlama yatırımlarında, 2012 yılında online yatırımlar TV yatırımlarına çok yaklaşmıştır. Kaynak: IAB Adex 2012 Report

2012 AVRUPA VER İ LER İ TÜRK İ YE VER İ LER İ 2013 SOSYAL MEDYA VER İ LER İ İ nteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını

TÜRK İ YE VER İ LER İ Kaynak: buyuyerek-1-milyar-sinirina-dayandihttp:// buyuyerek-1-milyar-sinirina-dayandi

TÜRK İ YE VER İ LER İ / Türkiye Pazarlama Yatırımları Da ğ ılımı Türkiye Pazarlama Yatırımları Toplam (Mil TL) TV2.605,84 %50,36 Basın1.113,59 %21,52 Dijital943 %18,23 Açıkhava328,08 %6,34 Radyo129,80 %2,51 Sinema54,15 %1,04 Kaynak: buyuyerek-1-milyar-sinirina-dayandihttp:// buyuyerek-1-milyar-sinirina-dayandi

TÜRK İ YE VER İ LER İ / Türkiye İ nternet Penetrasyonu Kaynak: TUIK Hane Halkı Araştırması İnternet kullanan dört kişiden biri İnternet üzerinden alışveriş yaptı İnternete erişim imkânı olan hane oranı %49,1’e yükseldi. Hanelerin %46,5’inde genişbant İnternet erişim imkânı bulunmaktadır İnternet kullanan dört kişiden üçü online haber, gazete ya da dergi okudu İnternet kullanan bireylerin %41,3’ü kamu kurum/kuruluşları ile iletişimde İnternet kullandı

TÜRK İ YE VER İ LER İ / Genişbant Abonelik Sayıları Kaynak: BTK 2013 Q2

TÜRK İ YE VER İ LER İ / İ nternet Kullanıcı Sayıları IAB Türkiye’nin yetkili araştırma ve raporlama şirketi Gemius’un Haziran 2013 datasına göre; Türkiye’de bulunan, 12 yaş ve üzerinde, Haziran ayında en az bir kere internete giriş yapmış olan kişi sayısı : Kadınlarda yaş arası kullanıcılar toplam kadın kullanıcıların %28’ini oluştururken, yaş arası kullanıcılar %20’sini oluşturmaktadırlar yaş arası kullanıcılar erkeklerin %22’sini oluştururken; yaş arası kullanıcılar %31’ini oluşturmaktadır. Erkeklerde Haziran ayında, yaş arası kullanıcıların oranı artmıştır. Kaynak: IAB Gemius Haziran 2013

TÜRK İ YE VER İ LER İ / Facebook Kaynak: socialbakers.com

TÜRK İ YE VER İ LER İ / Mobil Kaynak: Bilgi Toplumu İstatistikleri 2013 Q2 Raporu

2012 AVRUPA VER İ LER İ TÜRK İ YE VER İ LER İ 2013 SOSYAL MEDYA VER İ LER İ İ nteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını

2013 SOSYAL MEDYA VER İ LER İ / Dünya Facebook'un şu anda 1 milyardan fazla kullanıcısı bulunmaktadır. Dünya genelinde her 13 kişiden birinin Facebook hesabı bulunuyor. Facebook’un Türkiye kullanıcı sayısı 36 milyon kişi. Dünyada 296 milyon aktif Twitter kullanıcısı var. Hergün 400 milyon tweet atılıyor. Twitter Türkiye kullanıcı sayısı 8.5 Milyon kişi. LinkedIn üyelerinin sayısının 238 milyona ulaştığı belirtiliyor. LinkedIn Türkiye kullanıcı sayısı 2.7 milyon kişi. Foursquare ’in dünya genelinde 33 milyon kullanıcısı var. Yaklaşık 3.5 milyar check-in yapılmış. Foursquare Türkiye kullanıcı sayısı 2.5 Milyon kişi. Toplam Pinterest kullanıcı sayısı: 70 milyon kişi. Pinterest’in Türkiye kullanıcı sayısı 1 Milyon’a yaklaşmaktadır.

TRENDLER / fastPay: DenizBank'ın Yeni Mobil Cüzdanı

TRENDLER / Renault Viral Serisi

TRENDLER / Viral - Kuveyt Türk

De ğ erli olan her şey ölçülemez, ölçülebilen her şey de ğ erli de ğ ildir.

Teşekkürler… İ nteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını