Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DAİRESEL SİLİNDİRİ TANIYALIM
Advertisements

DOĞRUNUN YOLCULUĞU.
SİMETRİ VE ÖTELEME SİMETRİ VE ÖTELEME MATERYALİN ADI
KAVRAM ÖĞRETİMİ.
ÇOKGENLER.
ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ
Karenin Çevre Uzunluğu
ÇEVRE.
ÜÇGENLERDE EŞLİK VE BENZERLİK
MATARYEL TASARIMI.
Maddenin ölçülebilir özellikleri
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
WC Temizliği.
Geometri dersine hoşgeldiniz... GİRİŞ Merhaba! Bu dersimizde üçgen ve üçgen çeşitlerini öğreneceğiz. İstediğiniz konu başlığına tıklayarak derse başlayabilirsiniz.
ÇEMBER DAİRE SİLİNDİR.
HAZIRLAYANLAR Dilek KÖKER Saadet BAKKALOĞLU
KAN İDRAR BALGAM VE DİĞER VUCUT SIVILARI VE BULAŞILARI OLAN MALZEMELERİ LÜTFEN BU ATIK BİDONUNA ATINIZ.
KONULAR ÜÇGENLERE GİRİŞ ÜÇGEN ÇEŞİTLERİ ÖRNEKLER.
KAREKÖKLÜ SAYILAR KAREKÖKLÜ SAYILAR √.
ÇEMBER DAİRE.
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
ÜÇGENLERDE EŞLİK VE BENZERLİK
EŞLİK VE BENZERLİK.
EMRE ÜZÜMCÜOĞLU 7/C 2871 BİLGİ BANKASI
8.SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI
EŞLİK VE BENZERLİK.
TAM SAYILARI SAYI DOĞRUSUNDA GÖSTERME TAM SAYILARDA DÖRT İŞLEM
BOŞ KÜME DENK KÜME EVRENSEL KÜME EŞİT KÜME İÇİNDEKİLER.
ÇEMBER VE DAİRE.
DERSİMİZİN ADI NEDİR?.
POSTER.
Another graphic or chart
ONDALIK KESİRLERİ KULLANAN SPOR DALLARI
MASA TENİSİ NEDİR? MASA TENİSİ NE KAZANDIRIR ?
KONU: ÇALIŞMA YAPRAĞI HAZIRLAYAN: DEMET KILIÇ MATEMATİK ÖĞRETMENİ.
Üçgenlerde Benzerlik. Soru 1 A [BC]//[DE] ise y 3şekilde verilenlere BC göre x ve y nedir? 5 4 x D15E.
Kenarlarına Göre Üçgenler
Uzayda Kapalı Yüzeyler
BİTİRME ÖDEVİNİN BAŞLIĞI Öğrencinin Numarası, Adı Soyadı
BİLGİ ÇARKI. ELİF KÜTÜK ŞEYMA NUR AĞIRTOPÇU MERCAN ÖZEN DİN KÜLTÜRÜ AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ
DERS 8: Ölçüt Bağımlı Değerlendirmeler
5.Sınıf GEOMETRİK CİSİMLER Düzenleyen : Ömer TÖK.
BİTİRME ÖDEVİNİN BAŞLIĞI Öğrencinin Numarası, Adı Soyadı
COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.
Uzaktan ve Karma Eğitim
ÇEMBER ÇEMBER BOŞ DOLU DAİRE Simitler ve bisiklet tekeri çemberdir.
ALAN HESAPLAMALARI Doğru Parçası Milyonlarca Noktanın Birleşmesi ile oluşmuştur. … Şeklin Çevresini Ölçmek için uzunlukları.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
T.C. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KESİRLERDEN MEKTUP VAR!
PİSAGOR TEOREMİ Havva ALTUN , Merve YILDIRIM , Özge ARI , Merve GÜLTEKİN RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ RİZE sonuç giriş prosedür sonuçları . Pisagor.
İleri Algoritma Analizi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÇEVRE.
5.SINIF MATEMATİK İYİ SEYİRLER CANLARIM…
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kural – 1 Oyun Alanı.
Özel Üçgenler Dik Üçgen.
TEKNOFEST ROBOTİK FETİH 1453 YARIŞMASI PLATFORM
MATEMATİK DERSİ PARALARIMIZ
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
Sunum transkripti:

Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖMER FARUK EGE(100404015) ÖMER ŞİMŞEK(100404046) 3) MATERYALDE KULLANILAN MALZEMELER: 1)Tahta (15 TL) 2) Çivi(1 TL) 3)Lastik ve plastik halka (1 TL) 4)Sprey boya ( renkleri mavi ve kırmızı olmak üzere ) (8 TL) 5)Milimetrik kağıt(( renkleri mavi ve kırmızı olmak üzere) (2 TL) 6) 404 yapıştırıcı ( 5 TL) 2) MATERYALİN AMACI: Öğrenciye tamsayılarda toplama işlemini pratik bir yolla kavratmak. 1)MATERYALİN ADI: Z ÇİVİLERİ MATERYALİN HAZIRLANIŞ AŞAMALARI: 1) Zemindeki tahtanın üzerine eşit uzunlukta ve genişlikte üç tane tahta yapıştırdık 2) Dıştaki tahtaların üzerinde bulunan çivilerin arasındaki uzaklığı 4cm , ortadaki tahtanın üzerinde bulunan çiviler arasındaki uzaklığı 2 cm alarak çiviler arasındaki uzaklıklarda bir benzerlik oranı olmasını sağladık. 3) Tahtaların üzerine milimetrik kağıt yapıştırdık. ▬ 5)MATERYALİN EĞİTSEL ÖZELLİKLERİ: Hazırlanan materyalle öğrencilere kazandırılması beklenilen hedef/davranışlar: −Bilişsel Alan −Psikomotor Alan Materyalin kimin tarafından aktif olarak kullanılacağı: −Öğrenci tarafında kullanılır. −Tamsayılar içinden toplamak istediğimiz iki sayıyı seçeriz ve kenarlardaki tahtalarda bu iki sayının denk geldiği çivilere lastiklerin ucunu bağlarız.Lastiğimizin uzantısının geçtiği orta tahtadaki çivi bize toplama işlemimizin sonucunu verir. Materyalin kullanılacağı ders/ünite/konu: −Ders: Matematik −Ünite :Sayılar −Konu:Tam sayılarda toplama Materyalin birlikte kullanılacağı yöntem/teknik: −Yöntem :Gösterip yapma −Teknik :Modelleme Your caption can go here. Acknowledgements can go here.