AKPINAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 0.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
Advertisements

DERBENT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
08/10/ /01/ /12/ /05/2012 AKÇAKENT BAŞARIYA KOŞUYOR Akçakent İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü.
COMENIUS – LEONARDO DA VINCI - GRUNDTVIG PROJELERİ VE GENÇLİK PROGRAMLARI.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLK-ORTA OKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
TC BURDUR VALİLİĞİ Nuriye Mehmet Nuri Velicangil İlkokulu
Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
MERAM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ÇUKUROVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
BU SUNU 47 SLAYTTAN OLUŞMAKTADIR. YAKLAŞIK 15 DAKİKA SÜRMEKTEDİR.
ŞEMDİNLİ Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür.
AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. En önemli ve verimli vazifelerimiz milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde kesinlikle zafere ulaşmak lazımdır.
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLKOKULU/ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
TC. GÜÇLÜKONAK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI 19 MAYIS ANADOLU LİSESİ BRİFİNG DOSYASI
Yüksekova Cemal Sala İlköğretim Kurumu
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
1 Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü KURUM BİLGİLERİ.
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
T.C. KÂHTA KAYMAKAMLIĞI İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Hacı Akif Mahallesi Özdilek Caddesi Beyşehir/KONYA
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL İLKOKULU
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
ISPARTA / YALVAÇ MEHMET NECATİ AKEL
HANÖNÜ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
YOZGAT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ.
DİCLE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DURABEYLİ İLKÖĞRETİM OKULU
Haliliye Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
SBS YBP SBS (SEVİYE BELİRLEME SINAVI) ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (OGES)
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
Büyük Oluklu. Büyük Oluklu OKULLARIN GENEL DURUMLARI.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
……………………… İlkokulu - Ortaokulu - Lisesi
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. MURATLI KAYMAKAMLIĞI HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YAYGIN EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ
SBS YBP SBS (SEVİYE BELİRLEME SINAVI) ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (OGES)
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI CANDAN MERZECİ ORTA OKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TOROSLAR ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
ARALIK Kurum Sayısı WebTelefon / FaxAdres Sanayi Cad. No1 Azdavay.
PERSONEL DURUMU OKUL-ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ DURUMU OKUL ÖNCESİ EĞİTİM.
T.C. SAİMBEYLİ KAYMAKAMLIĞI İl ç e Milli Eğitim M ü d ü rl ü ğ ü 2016 BRİFİNG DOSYASI.
İLÇEYİ TANITAN BİR GÖRSELLİK. SUNULAR HAZIRLANIRKEN EĞİTİM SİSTEMİ DOĞRULTUNDA İLKOKUL, ORTAOKUL,İMAMHATİP ORTAOKULLARI,İMAMHATİP LİSELERİ İLE İLGİLİ.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
YAYGIN EĞİTİM.
Sunum transkripti:

AKPINAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 0

“Eğitimdir ki bir milleti ya özgür, bağımsız, şanlı, yüce bir sosyal toplum hâlinde yaşatır veya bir milleti esaret ve sefalete terk eder.” Atatürk

Recep Tayyip ERDOĞAN Başbakan ÖMER DİNÇER Milli Eğitim Bakanı Abdullah GÜL Cumhurbaşkanımız Özdemir ÇAKACAK Kırşehir Valisi

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ AKPINAR İLÇESİ HÜKÜMET KONAĞI 3. KATINDA HİZMET VERMEKTEDİR.

Kadir KORKMAZ Şef(İlde Görevlendirme) H.Ömür KAHVECİ Şef Selim KAYA İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet DEMİREL Şube Müdürü V. AKPINAR Milli Eğitim Müdürlüğü Yıldız ÖZDOĞAN Kaymakam

5 DERSLİK SAYILARI OKUL, DERSLİK VE ÖĞRETMEN BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYILARI KURUM VE PERSONEL SAYILARI

ÖĞRETMEN BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYISI ( ) AKPINAR ANAOKULU13 İLKOKUL17 ORTAOKUL22 LİSE23 ÖĞRETMEN VE DERSLİK BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYISI 6 EĞİTİM KADEMESİYERLEŞİM YERİ ÖĞRENCİ SAYISI DERSLİK SAYISI DERSLİK BAŞINA DÜŞEN ÖĞR.SAY. ANAOKULUAKPINAR İLKOKULAKPINAR ORTAOKULAKPINAR TOPLAM 1084 ORTAÖĞRETİM AKPINAR GENEL ORTAÖĞRETİM 000 MESLEK, VE TEKNİK ÖĞRETİM TOPLAM

TAŞIMALI ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİ BİLGİLERİ TAŞIMA MERKEZİ SAYISI TAŞINAN BİRİM SAYISIKIZERKEKTOPLAM EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI TAŞIMALI SİSTEM TAŞIMALI İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİ BİLGİLERİ TAŞIMA MERKEZİ SAYISI 6 TAŞINAN BİRİM SAYISI 21 TAŞINAN ÖĞRENCİ SAYISI 308 Okul AdıTaşınan Birim Sayısı Taşınan Öğrenci Toplam Öğrenci Sayısı KızErkek Akpınar Ortaokulu Fatih Sultan Mehmet İlkokulu Dr.Bektaş Türkkanı İlkokulu B.Abdiuşağı Ş.Er A.Erdaş İ.Ö.O Köşker Ş.Ütğm.O.Kılıç İ.Ö.O Deveci Ş.Er A.Yılmaz İ.Ö.O TOPLAM

OKUL/KURUM Yılı YılıFARK ANAOKULU 011 LİSE 110 MESLEK LİSESİ(Muhtelif) 011 BAZI OKUL VE KURUM TÜRLERİNDEKİ SAYISAL GELİŞME 8

ÖĞRETİM YILI OKUL-DERSLİK - ÖĞRENCİ DURUMU ( Resmi-Özel Okullar İlçe Geneli ) OKUL TÜRÜOKUL SAYISI DERSLİK SAYISIÖĞRENCİ SAYISI Anaokulu 1340 Anasınıfı 0657 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM TOPLAMI 0997 Özel Eğitim Okulları 00 İlkokul (İlçe Merkez) İlkokul (Köy) Ortaokul (İlçe Merkez) Ortaokul (Köy) İLKÖĞRETİM OKULU TOPLAMI Özel Eğitim Okulları 000 Genel Liseler 000 Mesleki ve Teknik Liseler ORTAÖĞRETİM OKULU TOPLAMI GENEL TOPLAM

Akpınar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yılı Brifingi AKPINAR İLÇESİ 2012 – 2013 ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ SAYILARI S. N o: OKULUN ADI Okul Öncesi 1. Sınıf Sınıf2. 3.Sınıf4.Sınıf5.Sınıf6.Sınıf7.Sınıf8.SınıfToplam1 Akpınar Ortaokulu Dr.Bektaş Türkkanı İlkokulu Fatih Sultan Mehmet Okulu Aşağı Homurlu İlkokul + Ortaokul Büyük Abdiuşağı İlkokul + Ortaokul Çİftlik Mehmet Ağa İlkokul + Ortaokul Deveci İlkokul + Ortaokul Köşker İlkokul + Ortaokul Akpınar Anaokulu TOPLAM GENEL TOPLAM Akpınar Çok Programlı Lisesi 9.Sınıf 10. Sınıf 11.Sınıf12.SınıfToplam

ÖĞRETİM YILI ÖĞRETMEN VE İDARECİ DURUMU BRANŞNormKadrolu Ekders Karşılığı İdareciİHTİYAÇFAZLA TOPLAM Okul Öncesi Sınıf Öğretmeni Branş Öğretmeni GENEL TOPLAM

İLÇE GENELİ PERSONEL DURUM TABLOSU (Özel Okullar Hariç) 12 S. NoÜNVANLARNORM MEVCUT PERSONEL İHTİYAÇ 1 İdareci ( İlçe M.E. Md.) Şube Müdürü Şef 321 4İdareci (Okul Müdürü ve Müdür Yardımcısı) Öğretmen (Branş ve Sınıf ) (Norm Fazlası Sınıf Öğretmeni 15 Olup, 26 Branş Öğretmeni İhtiyacı Vardır. 6 Teknisyen, Teknisyen Yardımcısı Memur (Bilgisayar İşletmeni, VHKİ, Daktilograf, Sayman, Ambar Memuru, Memur,Veznedar, Ustaöğretici) AR-GE Şoför Hizmetli (Hizmetli, Aşçı, Bekçi, Kaloriferci) S.K. İşçi (Kırşehir Belediyesinden Geçen) GENEL TOPLAM

13 ÖĞRENCİ BAŞARI ORANLARI

BURSLU ÖĞRENCİ İSTATİSTİĞİ 14 S.NOOkul Adı Daha Önceki Yıllarda Bursluluğu Kazanan Öğrenci Yılında Bursluluğu Kazanan Öğrenci Sayısı Toplam 1 Dr.Bektaş Türkkanı İ.Ö.O Akpınar İlköğretim Okulu Fatih Sultan Mehmet İ.Ö.O Deveci Ş.Er A.Yılmaz İ.Ö.O Köşker Ş.Ütğm.O.Kılıç İ.Ö.O A.Homurlu Ş.O.Savran İ.Ö.O Ç.Mehmetağa Ş.Er R.Yıldırım İ.Ö.O B.Abdiuşağı Ş.Er A.Erdaş İ.Ö.O Akpınar Çok Programlı Lisesi101 TOPLAM

2011 – 2012 Eğitim Öğretim Dönemi 8. Sınıf Seviye Belirleme Sınavı (SBS) Sonuçları İstatistiki Bilgileri 15 Okul Adı Fen Lisesi Sosyal Bilgiler Lisesi Anadolu Öğretmen Lisesi Anadolu Lisesi Sağlık Meslek Lisesi Anadolu Teknik Meslek Lisesi Anadolu Ticaret Lisesi Anadolu İmam Hatip Lisesi Genel Toplam Dr.Bektaş Türkkanı İ.Ö.O Akpınar İlköğretim Okulu61613 Fatih Sultan Mehmet İ.Ö.O Deveci Ş.Er A.Yılmaz İ.Ö.O.11 Köşker Ş.Ütğm.O.Kılıç İ.Ö.O A.Homurlu Ş.O.Savran İ.Ö.O. 325 Ç.Mehmetağa Ş.Er R.Yıldırım İ.Ö.O. 112 B.Abdiuşağı Ş.Er A.Erdaş İ.Ö.O TOPLAM Not : Sınava giren öğrenci sayısı :112 Sınavda yerleşen öğrenci sayısı :55

İLKÖĞRETİM OKULLARI SBS İL SIRALAMASI 16 OKUL ADI SP-8 PUANI Deveci Ş.Er A.Yılmaz İ.Ö.O Köşker Ş.Ütğm.O.Kılıç İ.Ö.O A.Homurlu Ş.Osman Savran İ.Ö.O Fatih Sultan Mehmet İ.Ö.O Dr.Bektaş Türkkanı İ.Ö.O Akpınar İ.Ö.O B.Abdiuşağı Ş.Er A.Erdaş İ.Ö.O Ç.Mehmetağa Ş.Er R.Yıldırım İ.Ö.O

2012 SBS Sonuçlarıa Göre İlçeler Başarı Sıralaması SBS Akpınar Eğitim Bölgesi Okulların Puan Sıralaması İlçeSBS Puan Ort. 1Akpınar338,827 2Merkez337,649 3Boztepe334,79 4Mucur334,096 5Kaman323,151 6Çiçekdağı310,795 7Akçakent307,52 S.NoOkullarÖğrenci Sayısı Puan Ortalaması 1Deveci Ş.Er A.Yılmaz İ.Ö.O.2386,11 2Köşker Ş.Ütğm.O.Kılıç İ.Ö.O.8365,79 3Aşağı Homurlu Ş.O.Savran İ.Ö.O. 6351,13 4Fatih Sultan Mehmet İ.Ö.O.22346,42 5Dr.Bektaş Türkkanı İ.Ö.O.15340,57 Kırşehir Genel Ortalama329,82 6Akpınar İ.Ö.O.28311,99 7B.Abdiuşağı Ş.Er A.Erdaş İ.Ö.O.13310,37 8Ç.Mehmetağa Ş.Er R.Yıldırım İ.Ö.O. 8298,24

18 HAYAT BOYU ÖĞRENME

İLÇE GENELİNDE AÇILAN KURSLARIN GENEL TOPLAMI (SON 6 YIL) KURS TÜRÜKURS SAYISIKURSİYER SAYISI MESLEKİ ve TEKNİK KURSLAR GENEL KURSLAR OKUMA-YAZMA KURSLARI TOPLAM

20 DESTEK HİZMETLERİ

YILLAR FARK BİGİ TEKNOLOJİ SINIFI 1109 BİGİSAYAR ADEDİ BİLGİ TEKNOLOJİ SINIFLARI ve BİLGİSAYAR SAYILARI 21

22

23 “AHİLİK DEĞERLERİ EĞİTİMİ PROJESİ” Projemiz kapsamında 1. Dönemde öğrencilerimiz okuma üzerine yoğunlaşacaklardır. Ahilik değerlerinin özünü oluşturan ve geçen ders yılında tüm okullarımızda proje dâhiline öğrenciler ile paylaşılan Merhamet, Doğruluk, İyilik, Yardımseverlik, Sabır, Sorumluluk, Dostluk, Adalet değerleri ile ilgili okuma eylemi gerçekleştirilecektir. 2.Dönem çalışmaları ise ahilik değerleri ile ilgili yazma çalışmalarından oluşacaktır. Öğrenciler okudukları eserlerden ilham alarak mevcut değerler ile ilgili yazma çalışmaları yapacaklardır. Bu projeyle öğrencilerimize bu topraklarda yaşatılmış, topluma mal olmuş ahilik değerlerinin kazandırılması hedeflenmektedir. “EĞİTİMDE SAĞLIKLI NESİLLER EĞİTİMDE KALİTE” Proje kapsamında okullarımızda öğrencilerimizin doğru beslenme ve fiziksel aktiviteler yönünden daha bilinçli olmaları hedeflenmiştir. Bu bağlamda öğrencilerimizin beden-kitle endeksleri tespit edilerek ‘Obezite’ tehlikesi ile karşı karşıya olan ya da yanlış beslenme alışkanlıkları yüzünden sağlıksız olanların okullarımız da öğretmenlerimiz tarafından bilinçlendirilmesi ve fiziksel aktiviteler yaptırarak bu sorunun en aza indirilmesi, ayrıca ilçemiz sağlık görevlilerinden de profesyonel destek sağlanarak öğrencilerimizin bilinçlendirilmesi amaçlanmıştır.

YAŞ 18 PROJESİ 18 Yaşını bitiren gençlerimizin yasalar karşısındaki hak ve sorumlulukları göz önüne alınarak; bilinçli bireyler ve topluma yararlı vatandaşlar olarak yetişmelerine katkı sağlamak amaçlanmıştır. Öğrencilerimizin 18 yaşını tamamlayıp hukuki açıdan reşit olduktan sonra yönetim, adalet, güvenlik ve mali konulardaki hak ve sorunluluklarını bilmemeleri sonucu günlük hayatlarında olumsuz tablolarla karşı karşıya kalmalarının engellenmesi, öğrencilerimize bağımsız bir şekilde işlem yapabilme ve kendi problemini çözebilme alışkanlığı kazandırmak hedeflenmiştir. ‘’HAYALİMDEKİ İLÇE AKPINAR’’ PROJESİ Öğrencilerin yaşadıkları İlçeyi daha çok sevmesi ve benimsemesi; gerek sosyal, ekonomik, kültürel, gerekse çevresel konularda duyarlılık kazanmaları, böylece öğrencilerde daha erken yaşta kentlilik bilinci kazanmaları amaçlanmaktadır. İlçemizde öğrenim gören öğrencilerin; ilçe merkezinde yaşadıkları sorunları, eksiklikleri kendi bakış açılarıyla değerlendirmelerini, kendi yetki ve imkânları olsaydı nasıl çözebilecekleri yönünde fikir üretmelerini ve bunları diğer öğrencilerle paylaşmaları hedeflenmektedir. Proje, Akpınar Belediye Başkanlığı ve Akpınar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile yürütülmektedir. “AHİLİK DEĞERLERİ EĞİTİMİ PROJESİ” 1. Dönemde öğrencilerimiz okuma üzerine yoğunlaşacaklardır. Ahilik değerlerinin özünü oluşturan ve geçen ders yılında tüm okullarımızda proje dâhiline öğrenciler ile paylaşılan Merhamet, Doğruluk, İyilik, Yardımseverlik, Sabır, Sorumluluk, Dostluk, Adalet değerleri ile ilgili okuma eylemi gerçekleştirilecektir. 2.Dönem çalışmaları ise ahilik değerleri ile ilgili yazma çalışmalarından oluşacaktır. Öğrenciler okudukları eserlerden ilham alarak mevcut değerler ile ilgili yazma çalışmaları yapacaklardır. 24

‘’BAŞARILI BİR AKPINAR İÇİN ELELE’’ PROJESİ Bu projeyle; Akpınar ilçemizin var olan başarısını bir basamak daha yukarıya taşıyarak, öğrencilerimizi, istedikleri öğrenim kurumuna yerleşmelerini sağlamak, ilçemizin Kırşehir'deki başarı yüzdesini arttırmak amaçlanmaktadır. Projeyle ayrıca öğrencilerin yeni sınav sistemlerine uyumlarını sağlamak, sınav kaygılarını en aza indirmek ve toplumun her kesiminin eğitime duyarlı hale gelmesini sağlamak hedefleniyor. Gerek ilçemizin imkânları, gerek velilerimizin maddi olanaksızlıklarından dolayı, başarılı olup da dershaneye gidemeyen öğrencilerimize yönelik, Halk Eğitim Merkezi bünyesinde 8. ve 12. sınıflara yönelik olarak yapılan bir çalışmayı içermektedir. ‘’OKULLARDA GÜVENLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ’’ PROJESİ Okullarda öğrencilerin karışması muhtemel şiddet olaylarından korunması, suça karışmalarının engellenmesi, ya da en aza indirilmesi, suç işlemeye zemin hazırlayabilecek durumların ortadan kaldırılması için, İlçe Emniyet Amirliği, İlçe Milli Eğitim müdürlüğü görevlileri ile diğer ilgililerin aralarındaki işbirliğinin en üst seviyeye çıkarılarak, oluşabilecek olumsuz durumların engellenmesi amaçlanmıştır. ‘’İDARİ AMİRLERE YÖNELİK YÖNETİMDE İLETİŞİM’’ PROJESİ İlçemizde Eğitim Kurumlarındaki İdari Yönetimden sorumlu olan, 9 Okul Müdürü, 1 İlçe Milli Eğitim Müdürü, 1 Şube Müdürü, 1 Halk Eğitimi Merkezi Müdürüne daha önce verilmemiş olan ast ve üst arasındaki iletişim engellerini ortadan kaldırmak ve daha sağlıklı bir iletişim ortamı oluşturmak amacıyla örgütsel iletişim ile olan yakın ilişkilerin vurgulandığı etkin iletişim becerileri, her kademedeki idareye etkin bir lider modeli oluşturma, ekip yönetimi, yönetimde iletişim rolü, biçimsel (resmi) iletişim, yönetimde iletişim etkinliği, kurum içi erişime sağlama ve zayıf iletişimi ortadan kaldırmaya yönelik bir haftalık 20 saat süren bir eğitim düzenlenmiştir. 25

26

LEARNİNG OUTCOMES STİMULATED BY THE TRADİTİONS” (LOST) PROJESİ 2013 Şubat Grundtvig Projeleri Başvuru Dönemi için Ulusal Ajansa Akpınar İlçe Müdürlüğü adına “Learning Outcomes Stimulated by the Traditions” (LOST) isimli proje başvurusu yapıldı. Projede 9 Avrupa Ülkesinden 10 ortak bulunmaktadır.(Fransa, İspanya, İtalya,Yunanistan, Macaristan,Romanya, Estonya, Polonya, İngiltere) Projede amaç; farklı Avrupa ülkeleri ile bir araya gelerek işbirliği içerisinde unutulmaya yüz tutmuş farklı gelenekleri günışığına çıkarma yoluyla yetişkin eğitimine katkıda bulunmaktır. Proje değerlendirme aşamasındadır. “CITIZENS BANK OF TIME’’ PROJESİ 2013 Şubat Grundtvig Projeleri Başvuru Dönemi için Ulusal Ajansa Akpınar Halk Eğitim Merkezi adına “Citizens Bank of Time ” isimli İspanyanın hazırladığı projeye ortak olarak başvuru yapıldı. Projede ; 4 Avrupa ülkesinden 6 ortak bulunmaktadır. ( İtalya, Romanya, Malta ve Slovakya) Çalışmanın amacı, gönüllü ve yetişkinlerle yola çıkarak gerek ülkemizde gerekse Avrupa'da unutulmaya yüz tutmuş, karşılıklı güven, dayanışma ve iyi komşuluk ilişkileri gibi değerlerin ülkeler arasında yer değiştirmesiyle yeniden canlılık kazandırılmasıdır. ‘ AKPINAR ÇOK PROGRAMLI LİSESİ İÇİN HAZIRLANAN VE DESTEKLENEN PROJELER’’ 0-6 Yaş Grubu Eğitiminde TV-PC Teknolojilerinin Önemi konulu EUR bütçeli Çiçekdağı Halk Eğitim Merkezi,Aydıncık Halk Eğitim Merkezi,Ortaköy Çok Programlı Lisesi,Köyceğiz Teknik Lisesi,Şırnak Merkez Kız Meslek Lisesi,10 öğretmen 30 öğrenci Almanya’da 2 hafta süreli çalışma yürüteceği projeye ortak olunmuştur. ‘Bilgisayar Destekli Mobilya Tasarımcılığında Yeni Programların Kullanımı’ konulu 10 öğrenci 2 öğretmeni kapsayan Almanya’da Proje Çalışması Batman Endüstri Meslek Lisesinin uygulayıcısı olduğu projeye ortak olundu. 27

MÜDÜRLÜĞÜMÜZÜN İHTİYAÇLARI 1. İlçemizin gerek sosyal ve gerekse kültürel faaliyetler için çok amaçlı salon ihtiyacı bulunmaktadır. 2. Ortaöğretim kız öğrencilerine yönelik pansiyon ihtiyacı bulunmaktadır. 3. Taşımalı Ortaöğretim Okulu öğrencilerimizin yemekhane ihtiyacı bulunmaktadır. 4. Akpınar Çok Programlı Lisesinin atölye ihtiyacı bulunmaktadır. 5. Halk Eğitimi Merkezi hizmet binası ihtiyacı bulunmaktadır.

29 ARZ EDERİM AKPINAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ