2007 ULUSLARARASI BİLİŞİMCİ MARTI PROJELERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN SAĞLIKLI UYKU PROJESİ
Advertisements

ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
T.C ADANA VALİLİĞİ Yüreğir Kaymakamlığı
YAPANLAR: EMRE ÖZER VE CEREN BAYRAKTAR
HAZIRLAYAN:MERİÇ GRUBU İLETİŞİM:
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
A2 BEYAZ SINIF HOLLANDA.
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
BİLİŞİMCİ MARTILAR PROJESİ
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
KUVAYIMİLLİYE VE DÜZENLİ ORDU
OKULLARDA SUÇ VE ŞİDDETİ ÖNLEME
KOORDİNATÖR ÖĞRETMENLER TOPLANTISI
ÖĞRENCİ VELİSİ GÖREV VE SORUMLULUKLARI
COMENIUS REGIO PROJESİ “Güvenli İnternet Ortamları için iyi Uygulamaların Oluşturulması ve Yaygınlaştırılması”
Temiz Su Türleri Koruyucuları
ÖZET TÜBİTAK EVRENA projesinin temel amacı eğitim fakültelerinin sınıf öğretmenliği bölümlerinde okuyan öğretmen adaylarına sürekli, sistemli ve yapıcı.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
AĞRI - Diyadin Y.İ.B.O. Bilişimci Martılar Şükriye BAKIR (Grup Lideri)
BENİM MESLEĞİM NE OLACAK???
ÖĞRENCİ VELİSİ GÖREV VE SORUMLULUKLARI
TanıtımTanıtım Proje Adımlarımız Matris Balık Kılçığı Çözüm Önerileri PlanlamaVeUygulama Ekibimiz Teşekkür Anket Sonucu Anasayfa Proje AdımlarımızMatrisBalık.
TV – BİLGİSAYAR – CEP TELEFONU – İNTERNET VE ÇOCUK EĞİTİMİ
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
ÇEVRE DOSTU MOTORLU TAŞITLAR
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
BAŞARIYA YOLCULUK Projenin Adı: Başarıya Yolculuk
BİLİŞİMCİ MARTILAR.
BİLİŞİMCİ MARTILAR PROJESİ
BİNGÖL MEHMET AKİF ERSOY LİSESİ
BİLİŞİMCİ MARTILAR PROJESİ
BİLİŞİMCİ MARTILAR YEDİ KARINCA MAREŞAL FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU
DEĞERLER EĞİTİMİ.
2007 ULUSLARARASI QOMER BİLİŞİMCİ MARTILAR PROJELERİ ÇANAKKALE M
KUBAŞIK ÖĞRENME Sınıf ortamında; küçük karma kümeler oluşturarak
BİLİŞİMCİ ÖĞRETMENLER
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
Selçuklu Gazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Rehberlik Servisi
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
DERS-ALAN SEÇİMİ.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
Bayramiç Atatürk Lisesi Neden Okumuyoruz? Projesi Kitap Kurtları Ekibi
Uygulayan ve Değerlendiren
……………………………… İlkokulu / Ortaokulu / Lisesi Eğitim Performans Değerlendirme Projesi Sunumu.
PROJE HAZIRLAMA TEKNİKLERİ DERSİ
ANTAKYA HAYRETTİN ÖZKAN
ŞİMDİDE KENDİMİZİ TANIMA ZAMANI…: LİDERİMİZ: 1-Sena BULUT VE BİZZZ: 1-Hilal KARAMANOĞLU 2-Şerife İNAN 3-Merve PİRE 4-Yağmur TAŞDEMİR 5-Sakine ÜNALDI 6-Melike.
TV – BİLGİSAYAR – CEP TELEFONU – İNTERNET VE ÇOCUK EĞİTİMİ
EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI NENE HATUN İLK VE ORTA OKULU KASIM-ARALIK AYI DEĞERLER EĞİTİMİ ÇALIŞMASI.
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
Bilişimci martılar Çocukların ilköğretimden sonra karşılaştıkları problemler Sönük kalmak değil parlamak istiyoruz.
EMİRDAĞ ANADOLU LİSESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI VELİ TOPLANTISI
Dünya Çocuk Bilim Derneği
Sanal Dedektifler Soruyor… Bilgisayarınızıkullananyalnızsiz misiniz? misiniz?
BURDUR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
MUSTAFA KEMAL İLKÖĞRETİM OKULU
SESİN İŞTMEDEKİ ÖNEMİ Ses ve işitme birbirini tamamlayan iki kavramdır. Bütün sesler havayı titreştirir.Kulak kepçesi tarafından toplanan hava kulak zarına.
ÇOCUKLAR NEDEN TEKNOLOJİYE BAĞIMLIDIR?
AZDAVAY ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
Ben Temizim Okulum Temiz Projesi
OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
FİLLER.
Sunum transkripti:

2007 ULUSLARARASI BİLİŞİMCİ MARTI PROJELERİ

Projenin adı: Okul ortamında gürültü kirliliği İmece Halkasının Adı: İletişim Projeye Başlama Tarihi: 29.12.2006 Projenin Genel Amacı: Gürültünün beyine tüm sisteme yıpratıcı etkisini ve stres gibi neden olabileceği hastalıklar konusunda öğrencileri bilgilendirmek ders verimini ve başarıyı arttırmak.

Projenin Özel Amaçları: Öğrencilerin gürültüsüz bir dünyada yaşamın önemini fark edebilmelerini sağlayarak, iletişim imkanlarını arttırmak.

BOLU ANADOLU TİCARET VE TİCARET MESLEK LİSESİ İLETİŞİM GRUBU SUNAR Proje liderimiz: Binnaz ÇÖPOĞLU Aydın ÖZÇAĞLAR Proje Elemanlarımız: Öğrenci Lideri: Sinem DEMİRER Pörtföy Yöneticisi: Emel AKFİDAN Araştırma Yöneticisi: Elif SAK Finans Yöneticisi: Filiz AYDOĞAN Web Tasarımcısı: Samet BARIŞ Lojistik Sorumlusu:Canan GÜLTEKİN Günlük ve İletişim Sorumlusu: İlyas ÇELİK

ÇALIŞMALARIMIZ

Okulumuz adına 2007 Uluslar arası bilişimci martı projeleri kapsamında MERSİN’de 14-15 Aralık 2006 tarihinde yapılan seminer katılan BİNNAZ ÇÖPOĞLU ve BAHAR ÇELİK öğretmenlerimiz 26/12/2006 tarihinde tüm öğretmenlerimize Bilişimci Martı projeleri hakkında bilgi verdiler.

Öğretmenlerimiz aracılığıyla bizlerde eğitim cd’lerini izledik. 7 Arkadaş bir araya gelerek Bilişimci martı projeleri kapsamında çalışmak istediğimizi öğretmenlerimiz Binnaz ÇÖPOĞLU ve Aydın ÖZÇAĞLAR’a ilettik..

Oluşturduğumuz grup ve öğretmenlerimiz ile 29/12/2006 tarihinde saat 13.00’de Okul kütüphanesinde toplandık. Öğretmenlerimiz tekrar bize proje konusunda bilgi verdiler ve bizden Beyin fırtınası yöntemiyle sorunlar belirlememizi istediler

ANA SORUNLARIMIZ Madde Bağımlılığı Davranış Bozuklukları Okulda Gürültü Kirliliği Çevre Kirliliği Şiddet

OKULDA GÜRÜLTÜ KİRLİLİĞİ MADDE BAĞIMLILIĞI DAVRANIŞ BOZUKLUĞU OKULDA GÜRÜLTÜ KİRLİLİĞİ ÇEVRE KİRLİLİĞİ ŞİDDET SİNEM DEMİRER 5 4 7 3 1 EMEL AKFİDAN 6 ELİF SAK FİLİZ AYDOĞAN SAMET BARIŞ 2 CANAN GÜLTEKİN İLYAS CELLEK TOPLAM 25 29 37 21

Yapılan MATRİS oylamasıyla en önemli sorun olarak “Okulda Gürültü Kirliliğini” belirledik.

Halkımızın adını İLETİŞİM olarak belirledik Halkımızın adını İLETİŞİM olarak belirledik. Halka sloganı olarak ise “DÜNYAMIZ KİRLENİYOR” dedik. Öğretmenlerimiz her birimizden Gürültü kirliliği üzerine araştırma yapmamızı istediler. İLETİŞİM GRUBU olarak 05.01.2007 tarihinde Okul kütüphanesinde öğretmenlerimizin liderliğinde araştırmalarımızı sunmak için tekrar toplandık.

Hepimiz öğrendiğimiz bilgileri paylaştık ve projemizin Genel ve Özel amacını belirledik. Beyin fırtınası yöntemiyle Okulda Gürültü Kirliliğine yol açan nedenleri tespit ederek BALIK KILÇIĞIMIZI oluşturduk.

OKUL ORTAMINDA GÜRÜLTÜ KİRLİLİĞİ

MATRİS 44 TOPLAM AİLE ÇEVRE OKUL BİREYSEL 7 3 4 2 6 5 SİNEM DEMİRER OKUL ORTAMINDA GÜRÜLTÜ KİRLİLİĞİ AİLE ÇEVRE OKUL BİREYSEL SİNEM DEMİRER 7 3 4 2 EMEL AKFİDAN 6 ELİF SAK 5 FİLİZ AYDOĞAN SAMET BARIŞ CANAN GÜLTEKİN İLYAS CELLEK TOPLAM 44 28 31

Okul ortamında Gürültü Kirliliğinin nedenlerini tespit ederek MATRİS yöntemiyle bu nedenler içinde 44 oyla en önemli etki olarak AİLE sebebini tespit ettik.

Aile faktörünün öğrenci üzerindeki etkisini inceleyip, gürültü kaynağının nedenlerini bulmak için internet, kütüphane vb. alanlarda araştırma yaptık. Bulduğumuz verileri inceleyerek yapacağımız çalışmaları belirledik.

Yapılacak Çalışmalar Anket Hazırlama Anket Değerlendirme Değerlendirme Sonuçlarına Göre Aile Eğitimi Seminerleri Düzenleme Okul Ortamında Gürültünün Zararları Konusunda Broşür Hazırlama Broşürlerin Öğrencilerle Paylaşılması Grup Üyelerimizin Gürültünün Zararları Konusunda Sınıfları Bilgilendirmesi