İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TC Kimlik No: (xxxxxxxxxxx) Öğrencinin 11 Haneli Tc Kimlik Numarası
Advertisements

SAĞLIK NET GÖNDERİMİ İÇİN HEKİMLERİN YAPMASI GEREKENLER.
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
Kavramları Öğreniyorum
ÖĞRENCİ GİRİŞİ ÖĞRETMEN GİRİŞİ.
KURSLAR İzmirMembis. KURSLAR Adresinden okul kullanıcı adı ve şifresi ile sisteme girilerek kurslar.
Benim Öğretmenim Benim Öğrencim Modülü Benim Öğretmenim Benim Öğrencim Modülüne ulaşmak için bu yolu izleyebilirsiniz.
İlköğretim Kurumları Standartları Yazılım Sunusu
NEVŞEHİR VALİLİĞİ GÖRE İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
VERİ GİRİŞLERİ.
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI YAZILIMI
Tablet aktivasyonu yardım sayfası
MALTEPE ORHANGAZİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Denetim ve Rehberlik Sistemi ile İKS İlişkisi “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TEFBİS Hanehalkı Eğitim Harcamaları Anketi Uygulama Örneği
Basılı anket formlarının velilerce 17 Haziran 2011 tarihine kadar doldurulması sağlanacak ve doldurulmuş anket formları tekrar Okul Yönetimince toplanacaktır.
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI Bütçe Daire Başkanlığı
BOZYAZI TEKMEN MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İKS İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTI
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Ek:2 İlköğretim Kurumları Standartları Kavramlar-1 Standart Alanı: İlköğretim kurumlarındaki temel hizmet süreçlerine göre, ilişkili ve kategorik standart.
DynEd Şifre İşlemleri.
MİLLİ Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Eğitim Ortamlarının ve Öğrenme Süreçlerinin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı Mart Okul Öncesi.
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
EK-1 a. İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince Kurum Standartları Sistemi Uygulama Öncesi Tamamlanması Gereken Çalışmalar 1. Kurum Standartları Sisteminin.
Yönetici/Öğretmen Veri Girişi
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI MODÜLÜ
Milli Eğitim Müdürlüğü Temel Eğitim Şubesi Nisan 2015
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 2014 HAZIRLAYAN : STRATEJİ GELİŞTİRME BİRİMİ.
EDREMİT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Yönetim Paneli Kullanımı
TABLET TESLİMİ ve AKTİVASYON İŞLEMİ
E-OKUL UYGULAMALARI-2 YÖNETİCİ MODÜLÜ * ŞİFRE İŞLEMLERİ
Edremit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Tasarım by Haksernilpoy 2015 ©
Yönetici Modülü’ne tıklayın.. Kullanıcı adı ve şifrenizi yazıp sisteme giriş yapınız.
WEB YÖNETİM PANELİ.
İKS OKUL RAPORLARI NASIL ALINIR?
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
DYN-ED,MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI İÇİN SANKO HOLDING TARAFINDAN AMERİKALI PROGRAMCILARA YAPTIRILAN İNTERAKTİF BİR EĞİTİM PROGRAMIDIR.DYN-ED (DYNAMIC EDUCATION)
Eğitim hakkı, ayrım gözetilmeksizin herkesin sahip olması gereken, vazgeçilemez ve devredilemez bir haktır. Eğitim hakkı, başta çocuklar olmak üzere herkesin,
DYNED BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Dil öğrenme bir beceri edinme sürecidir ve pratik gerektirir.
Son yıllarda yapılan bilimsel araştırmalar ve dünyadaki gelişmeler, çocukların yetenek alanlarının saptanması ve desteklenmesinin önemini ortaya koymuştur.
Şifreyi girdikten sonra Klavye simgesine tıklayarak ekranda tamam butonuna tıklayınız.
DYNED İLE İLGİLİ SIRASIYLA HANGİ İŞLEMLER YAPACAĞIZ 1.Bilgisayarımızda İnternet Explorer yani tarayıcı penceresini açtığımızda; ilk yapacağımız şey Tüm.
Sisteme Kendi Hesabımızla Giriş Yapabilmek İçin Giriş Butonuna Tıklanır.
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
MEBBİS Atama Kadrolu Öğretmen Modülü
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
ANA GİRİŞ SAYFASI. AŞAMA 1 Alan adı “burakreisilkokulu” olarak yazılacak.
RASATHANE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
İlköğretim Kurumları Standartları.  Çocuk dostu öğrenme ortamlarının oluşturulması,  Çocuk dostu öğrenme ortamlarının oluşturulması,  Çocuğa sunulan.
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. RAPOR YAZIM ESASLARI Raporun Biçimsel Düzeni  Times New Roman, 11 punto, 1,15 satır aralığı kullanılacaktır.
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. Eğitim ve öğretim alanında özgün uygulamaların ödüllendirilerek teşvik edilmesi ve paylaşımın sağlanması.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM VE İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI UYGULAMASI 1.İlk yapılacak iş veri girişinden okul mevcut durumu onaylanacaktır. 2.Okul aile birliği.
Giriş Yapıldıktan sonra gelen EBA Ana sayfasından kullanıcı ismine tıklanıldığında açılan menüden öğrenci şifre seçilir Tablet aktivasyon İşlemleri Öğretmenlerin.
E-DEVLET ŞİFRESİ İLE EK ÖDEME BORDRO SORGULAMA YHGM EK ÖDEME BİLGİ SİSTEMİ.
SAĞLIK NET GÖNDERİMİ İÇİN HEKİMLERİN YAPMASI GEREKENLER
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
DYNED GÜNCELLEME KILAVUZU
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Standartları
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ ETKİLEŞİMLİ SINIF YÖNETİMİ
Sunum transkripti:

İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. .

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek 4

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte 5

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda 6

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan 7

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını 8

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak 9

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. 10

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. 11

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan 12

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan 13

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan 14

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. 15

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. 16

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. . Sınıf /Şube rehber öğretmeni desteğinde 17

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. . İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. 18

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. 19

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde. 20

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde. Okul ortamı dışında veya öğretmenler yardımı ile okulda. Okuma yazma bilmiyorsa elle anket şeklinde. 21

İlköğretim Kurumları Standartları Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan MEBBİS Üzerinden İKS Modülü Öğrenci Giriş Ekranı TC No ve Öğrenci Sınıf Numarası ile baskı altında bırakılmadan biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde. Okul ortamı dışında veya öğretmenler yardımı ile okulda. Okuma yazma bilmiyorsa elle anket doldurarak 22

TEŞEKKÜRLER… “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”