Su Değiş Tokuşu Water Swap

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
The Different Cultural Effects on Child’s Character Development
Advertisements

WELCOME HOŞ GELDİNİZ Sandi Engler Overseas College Counselor
A GAP YEAR PLAN Bir ara / boş YIL PLANI
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
Comenius Okul Ortaklıkları
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
Esranur ÇİNKO 6-B 314 PaskalyaYeni YılRamazan BayramıCadılar Bayramı.
SÜMEYYE KARABOYUN İÖP-1
The story of the butterfly A man found a cocoon of a butterfly. One day a small opening appeared. He sat and watched the butterfly for several hours.
Yaptıklarımız / yapmadıklarımız Pg
EKO KULÜP ECO CLUB.  Bu çalı ş manın uzun süreli olması için okul yönetimiyle konu ş up, ENKA STORE’un önünde sürekli kalacak bir.
Today’s Lesson By the end of this lesson you should be able to say phone numbers in Turkish.
CONJUNCTIONS (BAĞLAÇLAR)
EXPRESSING EMPATHY AND SYMPATHY
V İ DEO-KL İ P HAZIRLAMA. NASIL HAZIRLAYACA Ğ IZ ?
FUTURE SIMPLE tense (wıll)
İNGİLİZCE MUST / MUSTN’T
MÜZİKAL GRUBU.
Bütün moleküller arasında vardır !
1.Yaş, kilo ve boy dahil tüm işe yaramaz rakamları unut. Bırakın bunlara doktorlar üzülsün. Onlara bunun için para ödemiyormusun?
COSTUMES KILIKLAR (KOSTÜMLER)
SERVING WATER TO A THIRSTY PERSON Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information.
Femore Jel Yorumlar femore jel yorumlar femore infiammato Das Autohaus is an established business but did not have any online presence until meeting with.
21/02/2016 A Place In My Heart Nana Mouskouri « Istanbul « (A Different Adaptation)
X DAMLA SUYU GÖSTERİR IŞIKKENT İLKOKULU. İ lk olarak ö ğ retmenlerimizle birlikte sunum izledik. Neler yapabiliriz hakkında konu ş tuk.
TEOG SINAVINA BU KELİMELERİ BİLMEDEN GİRMEYİN UNIT 6.
60.YIL MAV İ N İ N KORUYUCULARI DE ĞİŞ -TOKU Ş PART İ S İ BEN KULLANDIM B İ RAZ DA SEN KULLAN.
We just want to have the peace for our world Dünyamız için sadece barış istiyoruz.
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENME KABİLİYETİMİ VE YAKLAŞIMIMI BİLME Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle.
Good Effects of ADs Renault fluence and Sütaş Ads.
GREETING MANNERS AND POLITE WORDS EMLAK KREDİ BANKASI İLKÖĞRETİM OKULU İstanbul(Bakırköy) SELAMLAMA VE KİBAR SÖZLER.
Neil Armstrong
Students social life and join the social clubs. BARIŞ KILIÇ - EGE DÖVENCİ IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Grade 8 Unit 7 Bilginbakterim.com.
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ
On-farm Biosecurity Çiftlikte biyogüvenlik.
2017 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLMESİ PLANLANAN ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
SHOULD EXPLANATION   *Should öğüt ya da tavsiye bildirmektedir. Bir kişiye öğütte bulunurken kullanılmaktadır. Yapılmasının iyi olmayacağını söyleyebilmek.
(1) ayakkabılarını giysene (2) hadi, giy ayakkabılarını!
AQUA FANTASY AQUAPARK HOTEL SPA ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
SUNCITY HOTEL & BEACH CLUB ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
2017 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
Would you like a different color?
I understand. Anlıyorum. 121.
Future: I will/shall & I am going to. Structure: Subject+will/shall+verb(base form)+object.
tomorrow soon next week / year in five minutes/ in two hours later today I'll go to the market tomorrow. Don’t worry. He will be here soon. There.
L A R V A L R I C E AD:ZEYNEP SOYAD:BULUT. YOU NEED: 400G RICE SPICE 20G LARVAL MEAT SAUCE.
B-Effective First Touch
DAILY ROUTINES (günlük rutinler). DAİLY ROUTINES Wake up. Wash our hands and face. Have breakfast. School outfit wear. Go to school. Lessons start. Lessons.
Döngüler ve Shift Register
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
Kelime Uygulama Sunumu - 19
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
PEGASOS WORLD HOTEL 2017YILI MAVİ BAYRAK ÇEVRE EĞİTİM ve BİLİNÇLENDİRME ETKİNLİKLERİ DOSYASI.
Multipoint programlama
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Before the Battle of Çanakkale. Why a Front in Çanakkale was Opened? In the summer of 1914, the war continued in Europe with all its intensity, and by.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İNGİLİZCE THE FUTURE TENSE ( BE GOING TO ). Be going to gelecek zamanda olan bazı olayları ifade etmek için kullandığımız bir yapıdır. İNGİLİZCE THE FUTURE.
WHAT İS THİS? Select the shape next to the correct word.
SHOULD EXPLANATION   *Should öğüt ya da tavsiye bildirmektedir. Bir kişiye öğütte bulunurken kullanılmaktadır. Yapılmasının iyi olmayacağını söyleyebilmek.
PASSİVE VOİCE Edilgen çatI.
English Language Teacher
Where’s the post office? 1. Where is the post office? Where is the post office? It’s next to the bank. It’s next to the bank. Is there a bank next to.
Sunum transkripti:

Su Değiş Tokuşu Water Swap Saklı Su Secret Water Su Değiş Tokuşu Water Swap

Duyuru panomuz

Ne yaptık? Kulüp saatinde etkinlik yönergelerini okuduk. Bu etkinliğin lideri olarak (Ece Pamuk, Lir Fazlıoğulları ve Zeynep Mertdoğan) arkadaşlarımızla etkinliği planladık. Bir bilgilendirici pano hazırladık. Son moda su defilesi standımızın yanına, “su değiş tokuşu” standımızı ekledik.

What Did We Do? In are club time we read the activity instructions. We got help from the activity leaders(Ece Pamuk,Lir Fazlıoğulları & Zeynep Mertdoğan) and made the plan. We made a information board. We added our “Water Swap” stand next to our Fashionable Water stand.

Su taahhütü formlarını doldurduk ve imzaladık Su taahhütü formlarını doldurduk ve imzaladık. We filled and signed our water obligation forms.

Tahhütleri aldık.

Kaç kişiye ulaştık? 4,5 ve 6. sınıf öğrencilerimiz ile görüştük: