ÇOCUĞUNUZ BİR HATA YAPTIĞINDA UYGULAMANIZ GEREKEN 8 ŞEY.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SINAV KAYGISININ NEDENLERİ
Advertisements

Mutluköy İlköğretim Okulu
Hasta – Doktor İlişkileri ve Sorumluluklar
İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri.
SINAV KAYGISI ve BAŞA ÇIKMA YOLLARI.
ÇOCUĞUNUZUN OKUL BAŞARISINDA ÖNEMLİSİNİZ!!!
ETKİLİ TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ VE SINAV ANI STRATEJİLERİ
Psikolojik Danışman Ayçin YILMAZ
SEMİNERİMİZE HOŞ GELDİNİZ…
ZÜBEYDE HANIM ANAOKULU
Hüseyin ŞİRİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi EYTEP ABD.
Dövüş ustası olanlar öfkelenmezler. Kazanma ustası olanlar korkmazlar
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Müşteri Temsilcisi Nedir?
1 Öğretme yöntemleri Hazırlayan:A.Nevzat TANIŞIK.
HALKALI GÜNEŞ ORTA OKULU
Sinan KESKİN Murat ERGEN 1 Gazi ÜNİVERSİTESİ 2008.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Sabiha Hamdi Türkay İlkokulu Rehberlik Servisi 2014
ÖZGÜVEN SAĞLAMA VE DESTEK OLMA Halk Sağlığı Müdürlüğü Çocuk Ergen ve Kadın Üreme Sağlığı Birimi.
ÇOCUKLARIMIZI NASIL KORURUZ
SINAV KAYGISI.
Yönetimde stres kaynakları ve başa çıkma Dr. Alper Engeler
Prof. Dr. Bülent Yılmaz H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
BÜTÜN
OLUMLU DAVRANIŞ GELİŞTİRMEDE
Cümlede Anlam.
Ailelere Ergen Gelişimi Hakkında Dipnotlar
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
AİLENİN OKUL BAŞARISINA KATKISI
zamanı belirlenmiş amaçlar ve saptanmış öncelikler doğrultusunda programlı kullanmak. eğlenme dinlenme aile sevdiklerim hobilerim Yeni reçete…….. Etkili.
SINAV ÖNCESİ TAVSİYELER
OLUMSUZ DAVRANIŞ VE SORUN ÇÖZME. PROBLEM ÇÖZMEDE İLETİŞİM 1. OLUMSUZ DAVRANIŞ NEDİR ? BAŞKALARININ HAKLARINI VE GÜVENLİĞİNİ ENGELLEYEN, TEHDİTEDEN, ZORLAYICI.
SINAV KAYGISI.
Sınav Kaygısı ve Önleme Yolları.
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ 15 ADIMDA TEST ÇÖZME: 1.Çözeceğiniz testin konusunu önceden mutlaka okuyun… 2.Testi hazırlayan kişinin ne demek istediğini düşünüp.
DÜŞÜNMEYİ ÖĞRETME AKLIN SINIRLARINI GENİŞLETMEK İÇİN
SEMİNERİMİZE HOŞ GELDİNİZ
HACI KADRİYE ARSLAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
SINAVDAN ÖNCE GENEL TAVSİYELER:  Bir bölüme başlamadan önce o bölümü hızla gözden geçiriniz. Böylece, testin yapısındaki ve soru sayısındaki değişikliğe.
NASIL BİR GELECEK İSTİYORUM?
SINAV KAYGISI.
SBS - AİLELERE ÖNERİLERİMİZ ERHAN BUDAK (Psikolojik Danışman)
1. SINIF VELİSİ OLMAK.
HAYIR DEMEK HERŞEYİ ÇÖZERMİ?
İLK OLARAK ÖĞRENCİMİZİ TANIMAYA ÇALIŞALIM.SONUÇTA HER İNSANIN KENDİNE GÖRE BİR TARZI VARDIR. EĞER BİZ ÇOCUĞUMUZUN İLETİŞİM VARDIĞIMIZ ZAMAN ONA DAHA RAHAT.
SINAV KAYGISI KONUSUNDA VELİLERE ÖNERİLER
ÇOCUĞUNUZUN OKUL BAŞARISINDA ÖNEMLİSİNİZ!!!
HOŞ GELDİNİZ  REHBERLİK SERVİSİ. TEST ÇÖZME TEKNİĞİ.
ÇOCUĞUMUN OKUL BAŞARISININ ARTMASI İÇİN NELER YAPMALIYIM?
SINAV KAYGISININ NEDENLERİ Zamanı iyi kullanamama Kötü çalışma alışkanlıkları Beklenti düzeyi Görev ve sorumlulukları erteleme Başarısız olma ve değerlendirilme.
ÇOCUKLARIYLA İLETİŞİMDE AİLELERE ÖNERİLER
BİL3112 Makine Öğrenimi (Machine Learning)
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
REHBERLİK SERVİSİ Kübra KARAKALE. “ REHBERLİK SERVİSİ ” NEDİR? Rehberlik servisinde öğrencilerimize çalışmalar ve etkinlikler yapılır. Öğrencilerin gelişim.
Zülal şenlik DUYGULARıMı KONTROL EDIYORUM.  BUGÜN ANNEM BANA YENİ BİR ÇANTA ALDI ÇOK MUTLU OLDUM AĞZIM KULAKLARIMA VARDI.
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
KAYGILISINIZ Çünkü anne-babasısınız ve çocuğunuzun başarılı olmasını istiyorsunuz.Ne var ki şunu da çok iyi biliyorsunuz ki diğer ailelerde çocukları.
KOCAELİ GEBZE BALÇIK İLKÖĞRETİM OKULU AİTEP EĞİTİMİ PROJESİ Hazırlayan:Esma AKAN Kaynak:Mark L.BRENNER
Mutluköy İlköğretim Okulu
Collingwood.
Yapılandırmacı Öğrenme
1. SINIF VELİSİ OLMAK.
BAŞARIYI ARTIRMADA AİLEYE DÜŞEN GÖREVLER REHBER ÖĞRETMEN HABİB TAŞAN
Hüseyin ŞİRİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi EYTEP ABD.
AİLELER ÇOCUKLARINI NASIL DESTEKLEYEBİLİR?
SINAVLARDA NELERE DİKKAT ETMELİSİNİZ ?
Sunum transkripti:

ÇOCUĞUNUZ BİR HATA YAPTIĞINDA UYGULAMANIZ GEREKEN 8 ŞEY

 Hataların, öğrenmek için fırsatlar yarattığını görmesini sağlayın. Tekrar denemeye teşvik edin.

 Bağırmadan ve eleştirmeden, başarmaya çalıştığı şey üzerinde yoğunlaşmasını sağlayın: “bunların nasıl gözükmesini isterdin?” “ ne olması gerekiyordu?”

 Bir dahaki sefere neyi farklı yapacağını sorun. Farklı bir yaklaşımın olası sonuçlarını tahmin etmesini sağlayın.

 Bir çözüm bulma becerisine güvenin. Yaklaşımını, stratejisini ya da hedefini tekrar düşünmesine yardımcı olun ama bunu onun yerine yapma isteğinizi bastırın.

 Onaylamama ya da hayal kırıklığı ifadeleri kullanmaktan kaçının. Bunun yerine “Çok ilginç!” “ senin aklından geçen de bu, değil mi?” gibi ifadeler kullanın.

 Durumu suçlamadan açıklamaya çalışın: “Çok şeker yemek, mide ağrısı yapar” demek yerine “Çok yediğin için hasta oldun” demekten çok farklıdır.

 Bağırmayın, suçlamayın ya da ona “aptal” demeyin. Hata yapmakla, bir hata olmak arasında çok fark vardır.