XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇOCUK ve REKLAM Araştırma sonuçlarına göre Batı ülkelerinde her çocuk, yılda ortalama 900 saat televizyon başında kalıyor ve bu süre içinde de en az 10.
Advertisements

Strateji Tasarımı İlker acar.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
HEDEF PAZAR TAYİNİ Hazırlayan : Öğr.Gör. Funda YORULMAZ
ÜRÜN KARARLARI VE YÖNETİMİ
ÜRETİM FONKSİYONU (DEVAM)
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
Marka Konumlandırma Brand Positioning
X.BÖLÜM KÜLTÜR.
PAZARIN BÖLÜMLERE AYRILMASI
Tüketici Davranışının Pazarlamadaki Önemi
XIV.BÖLÜM ÖRGÜTSEL SATINALMA DAVRANIŞI
COĞRAFYA İÇERİSİNDEKİ YERİ
Pazarlama Stratejileri - Yönetsel Bir Yaklaşım Editörler: Ömer TORLAK ve Remzi ALTUNIŞIK Beta Yayınları İstanbul 2009.
GSYİH”NIN HESAPLANMASI VE HESAPLAMA YÖNTEMLERİ
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
XI.BÖLÜM SOSYAL SINIFLAR ve GRUPLAR
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
TÜKETİCİ DAVRANIŞI MODELLERİ
XV.BÖLÜM İLETİŞİM.
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
II.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞ MODELLERİ
Tüketici tercihinde 4 ana unsur
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
KDV HESAPLARINA İLİŞKİN ÖRNEKLER
XIII.BÖLÜM YENİLİKLERİN YAYILMASI VE KONUMLANDIRMA
6.Bölüm Endüstriyel Pazarlar ve Uluslararası Pazarlar
MÜŞTERİ YÖNELİMLİ PAZARLAMA STRATEJİSİ: HEDEF PAZAR İÇİN DEĞER YARATMA
Pazarlama Giriş 1 1.
Talebin fiyat esnekliği
Hızlı Tüketim Ürünleri
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Bolum 4- 2.
ALIŞVERİŞLERİMİZDE NELERE
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Yrd. Doç. Dr. Murat ÖZ Öğr. Gör. Seval MUCUK
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Pazarlama Çevresi Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
Mühendislik Ekonomisi
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Pazarlama İlkeleri.
Pazar Fırsatları ve Pazar Çevresi
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Reklam ve Halkla İlişkiler
PAZARLAMA TEMEL BİLGİLER 1
1 9 Marka Değeri Yaratma.
8 Pazar Bölümleri ve Hedeflerin Belirlenmesi
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
VII.BÖLÜM TUTUMLAR TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Tüketici Davranışları
Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatlarının İzlenmesi
VII.BÖLÜM TUTUMLAR TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Pazarlama Giriş 1 1.
Tüketici Kararları.
İşletme Yönetimi.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Sunum transkripti:

XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Malın Tüketim Durumu Pazarı bölümlere ayırmak Markayı konumlandırma Markanın reklamını yapma TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Durumsal Faktörler Tüketim ile ilgili olanlar Satın alma ile ilgili olanlar Haberleşme ile ilgili olanlar TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

Durumsal Faktörlerin Özellikleri Fiziksel sınırlamalar Toplumsal sınırlamalar Zamana ilişkin sınırlamalar Satın almanın amacı Satın almanın eski ve yeni oluşu TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

Durumsal Faktörlerin Ölçülmesi Durumsal faktörlerle ilgili envanter oluşturulmalı; Soru envanteri Tüketiciler hangisine uygun satın alır Hazır yemek sektörü örneği Uzun yolculuklarda hazır yemek yer misiniz? Hazır yemekleri TV izlerken yer misiniz? Hazır yemek satınalma kararını nasıl verirsiniz? TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

Tüketici Davranış Modelleri Davranış biçimi yapısını inceleyen modeller Davranış ile ilgili bazı faktörleri inceleyen modeller Davranış sürecini inceleyen kuramsal modeller Henry Assael Modeli Nicosia Modeli HS Modeli TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI