KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1) Maddenin Katı Hali Katı halde bulunan kalem ve silgimizin şekillerini inceleyelim. Hangi yönden bakarsak bakalım belirli bir şekle sahip olduklarını.
Advertisements

Yerde yuvarlanan topun bir süre sonra durmasının sebebi nedir ?
4.SINIF KİMYA KONULARI.
EKİM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
1)MADDE, CİSİM, MALZEME, EŞYA KAVRAMLARI
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
1. Isı alır genleşir, ısı verir büzülür
MADDE, CİSİM, MALZEME, EŞYA KAVRAMLARI
AÇIK HAVA BASINCI Ali DAĞDEVİREN
MÜZİK EBRU FİDAN DRAMA OSMAN DURSUN MODERN DANS DİNÇKAL TUNCA BİLGİSAYAR ŞEBNEM ÖZYURTDAŞ BALE SEÇİL AKBAŞ BEDEN EĞİTİMİ SEDA CENCİ FEN LABORATUVARI GÜLFER.
KASIM AYINDA NELER YAPTIK? ETKİNLİKLERİMİZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI GEZİMİZ ŞENLİKKÖY POSTANESİ KASIM AYI TİYATROMIZ ÇİZGİ TİYATRO.
BRANŞ BÜLTENİ.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer.
MÜZİK EBRU FİDAN DRAMA OSMAN DURSUN MODERN DANS DİNÇKAL TUNCA BİLGİSAYAR ŞEBNEM ÖZYURTDAŞ BALE SEÇİL AKBAŞ BEDEN EĞİTİMİ SEDA CENCİ FEN LABORATUVARI GÜLFER.
FEN ve TEKNOLOJİ / BASINÇ
EYLÜL AYI BRANŞ BÜLTENİ.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
SORU.
KOLAJ ÇALIŞMASI KAPLUMBAĞA YAPIMI
OCAK AYI BRANŞ BÜLTENİ.
ŞUBAT AYI BRANŞ BÜLTENİ.
FEN ve TEKNOLOJİ / BASINÇ
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
EKİM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
MADDEYİ TANIYALIM.
BRANŞ BÜLTENİ.
BRANŞ DERSLERİ BÜLTENİ
OLAMAZ YİNE HAL DEĞİŞTİRİYORUM 
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Avcı BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
MADDENİN ÖZELLİKLERİ FEN VE TEKNOLOJİ.
4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu YÜZME Selim Kuruoğlu,
BRANŞ DERSLERİ BÜLTENİ
4.SINIF FEN VE TEKNOLOJİ KİMYA KONULARI
Isı maddeleri etkiler.
KASIM AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR?
BRANŞ DERSLERİ BÜLTENİ
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
ARALIK-OCAK AYI PARTİMİZ
BALE Seçil Akbaş MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtda ş İNGİLİZCE Meltem.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer.
ADHEZYON VE KOHEZYON KUVVETLER
MADDEYİ TANIYALIM.
1.Katılar ve sıvılar Katı maddelerin belirli bir şekli vardır. Dışarıdan bir etki olmadıkça şekilleri değişmez. Sıra, masa, sandalye Yemek yaparken kullandığımız.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi
MADDENİN HALLERİ FEN VE TEKNOLOJİ.
GÖRSEL SANATLAR 1. SINIF.
Murat BİÇER Fen ve Teknoloji Maddeyi Tanıyalım MADDE Belli bir hacmi ve kütlesi olan her varlık bir maddedir.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
TANIŞMA GÜNÜMÜZ OKUL BÖLÜMLERİ GEZİLEREK TANITILDI…
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
BENİ NE SARIYOR? ARAMIZDA NE VAR? Havanın varlığı-1 © Nesibe POLAT.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Kara BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu YÜZME Selim Kuruoğlu,
Kuvvet ve Hareket.
1)MADDE, CİSİM, MALZEME, EŞYA KAVRAMLARI
BRANŞ BÜLTENİ.
4 / I SINIFI ŞUBAT AYI HABER BÜLTENİ
GAZLARIN ESNEKLİĞİ DENEYİN AMACI: Gazların esnekliğini görmek
Maddeyi Tanıyalım.
MADDE.
Maddeyi Tanıyalım.
BASINÇ.
BRANŞ BÜLTENİ.
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
BRANŞ BÜLTENİ.
Sunum transkripti:

KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ

BRANŞ ÖĞRETMENLERİMİZ MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer Fidan SATRANÇ Şevket Karadağ GÖRSEL SANATLAR Yasemin koyuncuoğlu YÜZME Emine Baytekin, Hülya Alkış, Sinan Duman İNGİLİZCE Meltem Doyuran, Janice Starko 2

BEDEN EĞİTİMİ Çift ayak ileri geri atlama çalışması yapıldı. Tünelden geçme oyunu oynandı. Trambolinde sıçrama, 20’ye kadar sayarak atlama çalışması yapıldı.

BALE Klasik bale temel adımları tekrar edildi. Streching kol pozisyonları çalışıldı. 4

SATRANÇ Taşların hareketlerinin farklılıkları konuşuldu. Satranç tahtası üzerinde yatay-dikey kavramı üzerinde duruldu. Atın hareketleri bahçede uygulamalı olarak çalışıldı. 5

HALK DANSLARI 3 zamanlı Silifke yöresi oyunu çalışıldı. (Zeytin Dalları) 4 zamanlı Trakya yöresi oyunu çalışıldı. (Damat Halayı) 6

MÜZİK “Canım Öğretmenim“isimli şarkı ritm aletleri ile çalışıldı “Ağaca Övgü” isimli şarkı öğretildi. Ritm aletleri ile eşlik edildi. 7

BİLGİSAYAR Küçük el kaslarını doğru şekilde kullanarak fareyi hareket ettirebilme çalışmaları yapıldı. CİTO testi 3 aşamalı olarak uygulandı. 8

DRAMA Duyu organları ile tahmin etme oyunları oynandı. Arkadaş nasıl olunur? Dramatize edildi. 9

GÖRSEL SANATLAR Keçeli kalem ile elimizin şekli çizilerek içini renkli boyama çalışması yapıldı. Keçeli kalem ile “Öğretmen Portresi” çalışıldı. Pastel boya ile “ağaç” figürü çalışıldı. 10

FEN LABORATUVARI KONU: Şişeden çıkan baloncuklar HEDEF: Havanın varlığının kavratılması UYGULAMA: Kullanılan Malzemeler: Su dolu derin ve geniş bir kap,boş şişe Deneyin yapılışı:Geniş ve derin kap suyla doldurulur.Öğrenilere sırayla ağzı açık ve boş bir şişeyi yatay olarak yavaşça suya daldırması söylenir.Sudan çıkan kabarcıklarla ilgili öğrencilerin görüşleri alınır. Sonuç:Boş gibi görünen cisimlerin içi hava ile doludur.Kaptaki su şişeye dolarken, içerideki hava baloncuklar halinde dışarı çıkar. Kullanılan Malzemeler: Lastik balon Deneyin yapılışı: Balon şişirilmeden incelenir.Sonra şişirilip incelenir. İçini dolduran şeyin ne olduğu sorgulanır ve çocukların tahminleri alınır. Sonuç: Hava her yerde vardır.Gözle görülmez, elle tutulmaz. Şişirilmiş balonun, topun, araba lastiğinin içi hava ile doludur. KONU: Bardaktaki su neden dökülmedi? HEDEF: Havanın basıncının varlığının kavratılması Kullanılan Malzemeler: Plastik bardak, kağıt parçaları. Deneyin yapılışı: Plastik bardağa su doldurulur. Kağıt üzerini kapatacak şekilde herhangi bir yapıştırıcı kullanmadan yerleştirilir. Bardak ters çevrilir ve gözlenir. İçindeki suyun dökülüp dökülmediğine bakılır. Sonuç: Suyun kağıdı itip dökülmemesinin nedeni kağıda alttan uygulanan hava basıncıdır. 11

KONU: Cam borudan dökülmeyen su HEDEF: Hava basıncının kavratılması UYGULAMA: Kullanılan Malzemeler: Su dolu kap, cam boru, renklendirilmiş su. Deneyin yapılışı:Bir bardağa su doldurulup mürekkep ile renklendirilir.cam balonun bir ucu parmak ile kapatılarak diğer ucu suya daldırılır.Parmak borunun ağzından çekilerek ne olduğu gözlemlenir. Sonuç: Cam boruyu suya daldırdığımızda boruda su yükselir.Üstten parmağımızla kapatarak çıkarttığımızda alttaki açık uçtan havanın suyu yukarı itmesi nedeniyle su akmaz.parmağımızı kaldırdığımızda ise havanın üstten itmesi ve ağırlığından dolayı su aşağı akar. 12