İletişim Sanatı 1.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İLETİŞİM NEDİR? İletişim,nesnel kriterlere dayalı aktaranın ve algılayanın,algısından bağımsız olan bilginin ve kişilerin özelliklerinin ifadesi olan duygu.
Advertisements

ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME
Satışta İletişimin Rolü
ERGANİ DEVLET HASTANESİ EĞİTİM BİRİMİ
İLETİŞİM ve DOĞRU ANLAŞILMA
DİNLEME VE ÖĞRENME BECERİLERİ
Eleştirel Düşünme Tahir BENEK S
ETKİN SUNUM YÖNTEMLERİ
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
HASTA VE YAKINLARI İLE İLETİŞİM
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
DİNLEME VE ÖĞRENME BECERİLERİ
Copyright © 2010, 2007, 2004 Pearson Education, Inc UNİTE 5 Dinleme ve Cevap verme 1.
Etkili Sunumlar İçin Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar
İLETİŞİM.
DİNLEME.
İLETİŞİM & HASTA MEMNUNİYETİ
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
İ L E T İ Ş İ M Dr. Necla Tugay Aytekin.
Klinik Yetiştiricilik
Hasta Memnuniyeti-İletişim
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
AKILLI ŞEBEKELİ KİM İŞLETECEK ? Murad ŞERALIOĞLU İGDAŞ EĞİTİM MÜDÜRÜ
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM -2-
İŞ VE MESLEK DANIŞMANLIĞI UYGULAMALI DANIŞMANLIK EĞİTİMİ
EĞİTİM AİLEDE BAŞLAR Davranışlarımızla çocuğumuza model olmalıyız.
Çoklu ortam mesajları hazırlanırken “zihin nasıl çalışır?” kavramı neden önemlidir ?
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
Etkili İletişim Teknikleri: İletişim Becerileri ve Yapılan Hatalar
İletişim ve Empati.
-İLETİŞİM- SUNUSU.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE PROGRAMI.
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
ŞSG Y.B.O Rehberlik Servisi
DİNLEME.
1 Sağlık SlaytlarıSağlık Slaytları Sağlık Slaytları
ÇOKLU ORTAM TASARIM İLKELERİ
Sosyal Bilgiler İletişim
İLETİŞİM VE EMPATİ.
Didim Akbük Sağlık Eğitim Merkezi
DİNLEME BECERİLERİ YAPILANDIRILMIŞ GRUP PROGRAMI
Pozitif psikoloji İletişim becerileri.
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
Pazarlama Araştırması bölümünü öğrenme amaçlarımız: Pazarlama araştırmasının; pazarlama, pazarlama kavramı ve pazarlama stratejisiyle ilişkisini.
En uzak mesafe ne Afrika’dır
KİŞİLERARASI İLETİŞİM
SEMINER 1 : MERHABA SıNAV ÇALIŞMAYI SEVMEK. TEOG sistemini dikkate alarak çalışmalarımızı nasıl yapılandırmalıyız, verimli ders çalışma tekniklerini nasıl.
Empati.
İLETİŞİM.
ETKİLİ SUNUM. SUNUM NEDİR Bir konunun, bir bildirinin, bir araştırma sonucunun dinleyicilere aktarılmasına sunum denir. Sunumda bir çalışma sonucunu açıklama,
Etkili İletişim Becerileri Hazırlayan =Büşra Kocaman
Ses eğitimine ilişkin fonksiyonlar
ORTA ÇAĞ RESİM SANATI.
Diksiyon ve Güzel Konuşma 1. Hafta
Gökçe Erinç Büyükşengür
TAM ÖĞRENME MODELİ.
ETKİN İLETİŞİM VE ETKİN İLETİŞİMİ ENGELLEYEN FAKTÖRLER
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
İLETİŞİM TEKNİKLERİ.
İLETİŞİMİN TEMEL BECERİLERİ
BİL1007 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE UYGULAMALARI
Sunum Teknikleri - Prof.Dr. Durmuş Dündar Arş.Gör. Nurten Çalışkan
KURUMSAL İLETİŞİM.
SATIŞTA İLETİŞİMİN ROLÜ.
İletişim nedir Temel İletişim. Bir aklın, başka bir aklı etkileme sanatıdır. İletişim.
Sunum transkripti:

İletişim Sanatı 1

Tofaş Akademi Vizyonumuz Kurumsal değerlerimiz ve stratejilerimiz doğrultusunda, dünya standartlarında öğrenme ve gelişim olanakları sağlayan özgün bir akademi olmaktır. - Tüm değer zincirimizde öğrenen ve paylaşan organizasyon kültürü yaratmak, - Bireysel farklılıklara duyarlı, yaşam boyu öğrenme olanakları sunmak, - Kurum kültürümüzün sahiplenilmesini, yaygınlaştırılmasını ve geliştirilmesini sağlamaktır. Misyonumuz

GELİŞİM MODELİMİZ Rol Bazlı Fonksiyon Bazlı Kurumsal BİREYSEL GELİŞİM Bireylerin teknik ve davranışsal gelişim ihtiyacı MESLEKİ GELİŞİM Fonksiyon Bazlı Birim stratejisi, uzmanlık gelişim ihtiyacı KURUMSAL GELİŞİM Kurumsal Şirket stratejisi, kurum kültürünü kazandırma, pekiştirme Nasıl sağlıyoruz dediğimizde; modelimiz. Tofaşa ilk adımını attığı andan itibaren Tofaş kültürünü kazandırmak, güçlendirme amaçlı programlara katılır. Tofaşlı olduğu için aldığı eğitimlerdir. KURUMSAL GELİŞİM Kurum kültürü kazandırma ve yaygınlaştırma amaçlı değil Tofaşlılık ruhunu pekiştirmiyor MESLEKİ GELİŞİM Fonksiyon bazlı gelişim programlarımız yok. BİREYSEL GELİŞİM Ağırlıklı olarak Reaktif Talebe dayalı Standart yok Uzun dönemli değil Geleceğe hazırlamada kısıtlı

Tüm Değer Zinciri İçin Tofaş Akademi TOFAŞ ÇALIŞANLARI SEKTÖREL İŞBİRLİKLERİ BAYİLER ÜNİVERSİTELER YAN SANAYİLER ÇALIŞAN AİLELERİ

Tofaş Akademi Sosyal Mecrada…

Peki bugün neleri konuşacağız? İLETİŞİM SANATI

İletişim Anatomisi Mesaj VERİCİ ALICI ALICI VERİCİ Mesaj

Vericiden Kaynaklanan Hatalar Ses kullanımı Yüksek yada çok düşük ses tonu ile konuşma Vurgulamanın yetersiz olması Hızlı konuşarak dinleyicinin dikkatini dağıtma Vücut dili Beden dilini yanlış, yetersiz ya da abartılı kullanma Dinleyiciyi küçümseyici tavır takınma, saygı duymama İfade şekli Açık, net ve yalın bir ifadenin kullanılmaması

Alıcıdan Kaynaklanan Hatalar Yorumlamalar Ön yargılar Seçicilik özelliği Etkin dinlememe Soru sormama Şartlanmalar

Farklı Bakış Açısına Sahip Olmak Tek hareketle 6 yap

resimde bir bebek gizli...

Sözsüz İletişim Vücut hareketleri: Ses tonu: ? Vücut hareketleri: Ses tonu: ? Sözcükler (konuşma-içerik) ? Toplam:......................................100 Not: Bu veriler, araştırma ve testler sonucunda elde edilmiştir.

Müşteri ile ilk karşılaştığınızda “ İlk 5 saniye ” En önemli andır. Müşteri ile ilk karşılaştığınızda Eğer olumlu bir ilk 5 saniye geçirdiyseniz Olumlu sonuca ulaşma olasılığı artıracaktır. Müşteri ilk 5 saniyede şunlara bakar Dış görünüş (Kişi ve Firma) Tavır ve Davranışlar (Sözsüz İletişim) Konuşma, dinleme tarzı ve etkinliği

Göz Teması

Tebessüm

İşitmek için kulak vermek... 4 KİŞİ ÇIKAR BİR SENARYO YAZDIR. DİNLEMEK DUYMAK DEĞİL! İşitmek için kulak vermek...

Konuşmayı bırakınız. Dinleme isteğinizi belli ediniz Önyargılı yaklaşmayınız Hemen sonuç almaktan kaçınınız Zamanında sorular sorunuz Gerekli zamanlarda not alınız.

günü özetlersek To view this presentation, first, turn up your volume and second, launch the self-running slide show.

Farklı bakış açılarına sahip ol Göz teması unutma Gerçekten Dinle İlk saniyeler dikkat Farklı bakış açılarına sahip ol …and you will undoubtedly find favor with the king.

Teşekkür Ederiz… 21