Bursa Nilüfer Fatih Anadolu İmam Hatip Lisesi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAYGILI OLMALIYIZ ZİYA FIRINCIOĞULLARI
Advertisements

Nilüfer Değerler Eğitimi Projesi (Nildep)
NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Nilüfer Değerler Eğitimi Projesi (Nildep)
Nilüfer Değerler Eğitimi Projesi (Nildep)
Nilüfer Değerler Eğitimi Projesi (Nildep)
DİNLEME VE ÖĞRENME BECERİLERİ
Duyu organlarımız , dünyaya açılan penceremizdir.
BAĞLUM ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
EŞİT PARÇALAR 1 adet 1 adet
DUYU ORGANLARI.
6 nolu servis güzergahı S A M S U N B U L V A R I
2013 SBS YERLEŞTİRME SONUÇLARINA GÖRE LİSELERE YERLEŞEN ÖĞRENCİLERİMİZ ÖĞRENCİLERİMİZİ VE AİLELERİNİ TEBRİK EDİYOR,BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUZ...
EMPATİ NEDİR?.
İNSANI İNSAN YAPAN DEĞERLER…
Meram Mehmet Katırcı İmam Hatip Ortaokulu
OKUL BAŞARISIZLIĞI.
7 Yönetim İlkemiz 1- Erişilebilir olmak,
Kont AdıKont SayıKont Taban PuanKont Tavan Puan H.Girenes Fen Lisesi78 473,712487,717 Hasan Çolak Anadolu Lisesi210.
ESENLER İLÇESİNDEKİ MESLEKİ VE TEKNİK LİSELER
Siz Şu Anda Tam burdasınız. Bu noktada Size yardımcı olmak için bu sunuyu hazırladık.
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU
YUSUF İZZET GÖKÇE ORTAOKULU
GEBZE (DARICA, ÇAYIROVA,DİLOVASI) OKUL TABAN PUANLARI
HOŞGELDİNİZ Tülay KIZILKUŞ
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU.
AKİF İNAN ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
KAHTA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİ Hazırlayan ve Sunan: Yusuf URHAN-Psikolojik Danışman BEYŞEHİR ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ.
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 04 Mart 2014 Tarihli 2. YGS Deneme Sınavı Analizi.
Devamı Arka Sayfada !! OKUL ADI Mat.FizikKimyaBiyol.TürkçeTarihCoğrafyaFelsefe Anadolu Lisesi ,981,741,931,8519,607,524,533, ,933,443,882,7528,887,807,373,69.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK BAŞARI DURUMU Sınava Giren Öğrenci Sayısı Barajı Geçen Öğrenci Sayısı Tercih yapan Öğrenci Sayısı Tercihine Yerleşen.
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİNİN ANA UNSURLARI: SBS (Seviye Belirleme Sınavı) YBP (Yılsonu Başarı Puanı)
GÖZ KULAK BURUN DİL DERİ
YGS DENEME SINAVI SORU HAZIRLAMA KOMİSYONU TOPLANTISI
BAĞLUM ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 1 Öğrenci Kayıt.
PSİKOLOJİDE EKOLLER.
DİĞERGAMLIK AYŞEGÜL ŞULE KARAR.
AZİZİYE FATİH SULTAN MEHMET İMAM HATİP ORTAOKULU
 Öğrencinin; 1. Adı:Ahmet Fatih 2. Soyadı:Seven 3. Sınıfı:9/C 4. Numarası:1339  Öğretmenin; 1. Adı:Ramazan 2. Soyadı:  Okul:Ali Güral Lisesi.
Alevilik.
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU.
İŞ VE MESLEK DANIŞMANLIĞI HİZMETLERİ. Meslek Nedir? Meslek, kişilerin belli bir eğitimle edindikleri ve hayatlarını kazanmak için sürdürdükleri düzenli.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMAYI KOLAYLAŞTIRAN YÖNTEMLER BURSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BURSA TEMEL EĞİTİM SONRASI KARİYER DANIŞMANLIĞI PROJESİ MODÜL 3 DESTEK SÜREÇLERİ.
TEMEL EĞİTİM SONRASI ORTAÖĞRETİM EĞİTİM SEÇENEKLERİ BURSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BURSA TEMEL EĞİTİM SONRASI KARİYER DANIŞMANLIĞI PROJESİ MODÜL 2 ORTAÖĞRETİM.
BATMAN YUNUS EMRE ANADOLU LİSESİ
Oltu Anadolu İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmeni
REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ OKUL TANITIMLARI. ZEYNEL BEY ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 2.
Gültepe Mahallesi Sokak No 25/J Merkez BATMAN TP FATIMA ZEHRA KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 1.
SOSYAL BİLİMLER LİSELERİ KURUM TANITIMLARI BURSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BURSA TEMEL EĞİTİM SONRASI KARİYER DANIŞMANLIĞI PROJESİ MODÜL 2 ORTAÖĞRETİM.
OKUL TANITIM BİLGİLERİ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 6 Öğrenci Sayısı : 211 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 24 Fen Laboratuarı Sayısı :3 BT(Bilgisayar)
Ali SANCI-Çorum Anadolu Lisesi
Ali SANCI-Çorum Anadolu Lisesi
Ali SANCI-Çorum Anadolu Lisesi
ŞEHİT KEMAL EKŞİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERİ PROGRAMI/PROJESİ OKULU)
ÇANAKKALE ŞEHİTLERİMİZİ
İLETİŞİM İLETİŞİM NEDİR İletişim, gönderici ve alıcı konumundaki iki insan ya da insan grubu arasında gerçekleşen duygu, düşünce, davranış ve bilgi alışverişidir.
ERGENLİKTE ARKADAŞLIK ve ANNE BABALARA ÖNERİLER
BAŞARIYA GİDEN YOLDA “VERİMLİ ÇALIŞMA”
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖZEL PROGRAM VE PROJE UYGULAYAN EĞİTİM KURUMLARI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YILSONU İZLEME DEĞERLENDİRME RAPORU DURSUN ALİ KURT.
EMPATİ HAZIRLAYAN: Efe Demir BOZKURT OKULU: Özel Antakya Ata Koleji
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Hazırlayan: HACİ KARAKUŞ
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Sunum transkripti:

Bursa Nilüfer Fatih Anadolu İmam Hatip Lisesi Değerler Eğitimi EMPATİ KONULU ÇALIŞMA

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ AYIN DEĞERİ EMPATİ NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

Kendimizi karşıdakinin yerine koyabiliyor muyuz ? NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ Empati veya eş duyum, bir başkasının duygularını, içinde bulunduğu durum ya da davranışlarındaki motivasyonu anlamak ve içselleştirmek demektir. NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

NİLÜFER FATİH ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

Nilüfer Fatih Anadolu İmam Hatip Lisesi İnsan öncelikle kendini tanımalı ve saygı duymalıdır. Kendine saygı duyan insanlar başkalarına da saygı duyarlar. Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma! İnsan davranışlarıyla saygı gösterir ve davranışlarla saygı görür. Yani saygı bir düşünce veya niyet değil bir davranıştır. Nilüfer Fatih Anadolu İmam Hatip Lisesi