Mind, Brain, Education together for a more ` humanistic approach ` to education Dr Tokuhama-EspinosaDr. Siva Kumari, Dr Yong Zhao Sir Ken Robinson.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
WELCOME HOŞ GELDİNİZ SANDI ENGLER
Advertisements

ULUSLARARASI EĞİTİM SİSTEMİ
DE NASIL VERİLİR ? DİPLOMA EKİ ÇALIŞTAYI
A Deep Approach to Turkish Teaching and Learning
WELCOME HOŞ GELDİNİZ Sandi Engler Overseas College Counselor
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
TED ANKARA KOLEJİ ÖZEL LİSESİ
Fakültelerimiz nasıl birer doktor mezun etmeyi uygun görmektedir? The medical school faculty must define the objectives of its educational program. (LCME.
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
VKV KOÇ ÖZEL LİSESİ 2010 – SINIFLAR DERS SEÇİM SÜRECİ HAKKINDA
YURT DIŞINDA ÖĞRENİM Ertan Pekşen KOU Müh. Fak Jeofizik Müh. Bölümü
Study Turkish © 2010 Study Turkish To want to do sth. -mek istemek Part II.
Üniversitemiz Öğrenci Bilgi Sistemine Kullanıcı Adı (Öğrenci Numarası ) ve tarafınızdan belirlenen Şifre ile giriş yapılır; You can have access to Student.
U LUSLARARASI Ö ĞRENCI DEĞIŞIM VE UYGULAMALI SEKTÖR EĞİTİMİ P ROGRAMLAR I.
ÖĞRENCİ İŞ BAŞVURU FORMU (STUDENT JOB APPLICATION FORM) FORMU DOLDURURKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR / POINTS FOR CONSIDERATION WHEN FILLING OUT THIS FORM.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
Diploma Eki (DE) Diploma Supplement (DS)
IMPERATIVES (EMİR CÜMLELERİ)
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu DİPLOMA EKİ PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (KAZANIMLARI) DİPLOMA EKİ EĞİTİM SEMİNERİ Dönemi Bologna Sürecinin Türkiye’de.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Building Mutual Trust Between the Labour Market and Education Panel Session.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Reach customers with Mobile Search Network.
SÜMEYYE KARABOYUN İÖP-1
AKTS ve DE Etiketleri Müracaatları için Program Bazında Yapılacak Çalışmalar Hazırlayanlar:Dr. Ali Osman KURT Dr. Nesrin KENAR Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü.
EXPRESSING OPINIONS ( fikirleri belirtme)
/ 141 Yrd. Doç. Dr. Turan SET Atatürk University Medical Faculty, Erzurum QUALİTY CIRCLES
Tanınma. Erasmus Öğrencisinin gitmeden önce yapması gerekenler – “Öğrenim sözleşmesi/anlaşması” (Learning Agreement) DİKKAT: Öğrenim Sözleşmesi karşı.
ALAN DEĞİŞİKLİĞİ VE DERS SEÇİMİ
COMPANY Veritabanı Örneği (Gereksinimler)
İNGİLİZCE WANT, WOULD LIKE
Bu proje Avrupa Birliği ve Tu ̈ rkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Technical Assistance for Increasing Primary School Attendance Rate of.
NEEDS ANALYSIS QUESTIONNAIRE. Nedime Hanım Kız Teknik ve Meslek Lisesi 30 students 11th level.
EXPRESSING AGREEMENT AND DISAGREEMENT
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
Civic Education, Examples in Turkey
H.Ahmet Kanatlı Anadolu Lisesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Servisi
BTEC Nedir? BTEC = Business and Technology Education Council
DERS SEÇ İ M İ. NEDEN NASIL NE ZAMAN  Ders seçimi 9. sınıfın sonunda ders kesiminden itibaren haziran ayının son iş günü mesai bitimine kadar.
S ÜLEYMAN Ş AH ÜN İ VERS İ TES İ DERS KAYIT İŞ LEMLER İ / COURSE REGISTRATION PROCESS.
SUMMER SCHOOLS PRESENTATION WELCOME OVERSEAS COLLEGE GUIDANCE OFFICE YAZ OKULLARI SUNUMU HOŞGELDİNİZ YURTDIŞI ÜNİVERSİTE DANIŞMANLIK OFİSİ.
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
Should / ought to ©2016 ingilizcebankasi.com.
SUMMER SCHOOLS PRESENTATION WELCOME OVERSEAS COLLEGE GUIDANCE OFFICE YAZ OKULLARI SUNUMU HOŞGELDİNİZ YURTDIŞI ÜNİVERSİTE DANIŞMANLIK OFİSİ.
Practice your writing skills
SO THAT IN ORDER THAT IN ORDER TO IN CASE. So that In order that cümle Özne + fiil + nesne Sentence Subject + Verb + Object So that: için in order that:
CHAPTER Section 1.1 What Is Entrepreneurship? Section 1.2 Characteristics of an Entrepreneur Introduction to Entrepreneurship.
DISCUSSION
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Cambridge IGCSE® Cambridge IGCSE:
BİLİMSEL ÇALIŞMA BASAMAKLARI SCIENTIFIC WORKING STEPS MHD BASHAR ALREFAEI Y
8th grade english lesson friendship topic presentation. -8
FINLAND EDUCATION SYSTEM I am talking about the Finnish education system today.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. THE LIFE OF MUSTAFA KEMAL.
tomorrow soon next week / year in five minutes/ in two hours later today I'll go to the market tomorrow. Don’t worry. He will be here soon. There.
University of Pennsylvania English Language Programs
Organizational Communication
ETwinning Nedir?. Türkiye’de 81 ilin katılımıyla yürütülen 1.Projemiz.
We are pleased to welcome you to the opening ceremony of
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Studies for Improvement and Development of Vocational Education
“Differentiation for making a positive Difference!!!!”
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Before the Battle of Çanakkale. Why a Front in Çanakkale was Opened? In the summer of 1914, the war continued in Europe with all its intensity, and by.
Imagine that you are a teacher and you are taking your 20 students to England for the summer school.
SUBJECT NAME Prepeared by Write the names of group members here
12:10 06:20 NURİ ERBAK SECONDARY SCHOOL
Sunum transkripti:

Mind, Brain, Education together for a more ` humanistic approach ` to education Dr Tokuhama-EspinosaDr. Siva Kumari, Dr Yong Zhao Sir Ken Robinson

Professor Howard Gardner

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME

GOALS  To ensure that all students in the upper High School have the experience of an IB education  To embed IB principles of teaching and learning throughout the school AND AT HOME AMAÇLAR  Tüm 11. sınıf öğrencilerinin IB eğitimini deneyimlemesini sağlamak,  IB öğretme ve öğrenme ilkelerini bütün okulda yerleştirmek

Students will choose:  6 IB COURSES Higher Level and Standard Level Leading to the IB Diploma their individual interests and capabilities  Eylül 2014’ten itibaren, bütün 11. sınıf öğrencileri bir dizi IB Diploma seçeneği arasından kendi ders programlarını seçebilecek. Öğrenciler, IB Diploma programının şartlarını yerine getirmek ve/ya kendi bireysel ilgilerine ve kabiliyetlerine cevap vermek amacıyla, 6 IB DERSİNDEN oluşan ve içinde ileri seviye ve standart seviyede dersler olan onaylı bir ders kombinasyonu seçeceklerdir.

 GRADE 11 TURKISH MANDATORY REQUIREMENTS Students can additionally choose from a range of Turkish curriculum options that will enable them to also fulfill the requirements of the Turkish university exam within the Turkish curriculum.  11.SINIF TÜRKÇE ZORUNLU ŞARTLAR Öğrenciler ek olarak kendilerine Türkçe müfredatı çerçevesinde LYS sınavına hazırlanma koşullarını da yerine getirme imkanı tanıyan Türkçe müfredat seçeneklerinden faydalanabilirler.

CURRICULUM TRACKS - OVERSEAS BOUND STUDENTS YURTDIŞINA GİTMEK İSTEYEN ÖĞRENCİLER İÇİN MÜFREDAT YOLLARI 1. IB Diploma (or) 1. IB Diploması (veya)

CURRICULUM TRACKS - OVERSEAS BOUND STUDENTS YURTDIŞINA GİTMEK İSTEYEN ÖĞRENCİLER İÇİN MÜFREDAT YOLLARI 2. IB Courses 2. IB Dersleri

Science Track FEN: TM: Turkish and Mathematics Track TM: Türkçe ve Matematik Alanı Social Science Track Sosyal Bilimler Alanı

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME Summary of the IB Diploma Programme IB Diploma Programının Özeti An academically challenging and accessible programme Suited for those students who demonstrate good study skills AND are academically motivated Akademik olarak zorlayıcı bir program Çalışma becerileri gelişmiş VE akademik olarak motiveöğrenciler için uygundur.

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME Summary of the IB Diploma Programme IB Diploma Programının Özeti The Programme provides a holistic education IB Diploma students are very well prepared for university work in both Turkey and overseas. Program bütünsel bir eğitim sunar. IB Diploma öğrencileri, hem Türkiye’deki hem de yurtdışındaki üniversitelere girmek için oldukça iyi hazırlanırlar.

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME Teenager at a crossroad which way do I go? What do I want?

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME IB subjects Group 1. Turkish Literature English Language and Literature; Grup 1. Türk Edebiyatı İngiliz Dili ve Edebiyatı; İngilizce B * IB subjects on offer Öğrenci sayılarına göre değişebilecek

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME Group 2. English B; French; German; Mandarin ab initio SL*, Spanish ab initio SL* Grup 2. Fransızca; Almanca; Mandarin ab giriş SL*, İspanyolca ab giriş SL*İngilizce B IB subjects on offer Öğrenci sayılarına göre değişebilecek

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME Group 3. Economics Information Technology in a Global Society Turkey in 20 th Century; Psychology Geography Global Politics* Grup 3. Ekonomi Küresel Toplulukta Bilgi Teknolojileri 20. yüzyılda Türkiye; Psikoloji; Coğrafya, Küresel Politika* IB subjects on offer Öğrenci sayılarına göre değişebilecek

French B Language lesson

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME Group4 Biology Physics Chemistry Environmental Systems and Societies Sports Health and Exercise Science Grup4 Bioloji Fizik Kimya Çevre Sistemleri ve Topluluklar, Spor ve Egzersiz IB subjects on offer Öğrenci sayılarına göre değişebilecek

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME Group5. Mathematics HL Mathematics SL Mathematics Studies SL Grup 5. Matematik HL Matematik SL Matematik Uygulamaları SL Group 6. Visual Arts (Film SL*) Music (SL) Grup6. Görsel Sanatlar; (Film SL*), Müzik *Online courses offered through Pamoja Education – additional fee applicable *Online dersler Pamoja Eğitimi ile verilir – ek ücrete tabidir. **New course offerings subject to staffing and student interest levels **Yeni derslerin açılması çalışan sayısına ve öğrenci isteğine bağlıdır. *Online courses offered through Pamoja Education – additional fee applicable *Online dersler Pamoja Eğitimi ile verilir – ek ücrete tabidir. **New course offerings subject to staffing and student interest levels **Yeni derslerin açılması çalışan sayısına ve öğrenci isteğine bağlıdır. IB subjects on offer Öğrenci sayılarına göre değişebilecek

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME Before studying a subject at HL, students should have attained an average grade of 70 or 75 (in Science and Math) as noted in the subject at Grade 10 level. Bir dersi HL almadan önce, öğrenciler 10. sınıfta, o derste ortalama 70 ya da 75 (Matematik ve Fen Derslerinde) almak zorundadırlar. At the end of Grade 11, Students applying to continue with studies toward the full IB Diploma programme must meet the following criteria: 11. sınıfın sonunda, tam kapsamlı IB Diplomasına yönelecek öğrencilerin aşağıdaki kriterleri yerine getirmeleri gerekmektedir. CRITERIA FOR ENTRY INTO IB DIPLOMA PROGRAMME

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME At the end of Grade 11, - a minimum average GPA of 65 in ALL IB subjects at the end of Grades 11 (an IB Grade 4) A minimum average GPA of 65 in English (an IB Grade 4) Before continuing a subject at HL, students must have attained an average grade of 65 in the subject at Grade 11 level. (an IB Grade 4) 11. sınıfın sonunda, –Bütün IB derslerinden, 11. sınıfın sonunda ortalama en az 65 almak. –İngilizce ortalamanın en az 65 olması –HL’de bir derse devam etmeden önce, öğrencilerin söz konusu derste 11. sınıf ortalamalarının 65 olması gerekir. CRITERIA FOR ENTRY INTO IB DIPLOMA PROGRAMME

INTERNATIONAL BACCALAUREATE DIPLOMA PROGRAMME SUCCESS is at your door step

The Team Administrators, Office staff, Teachers, Head of Departments, School Counsellors

30 THANK YOU!