242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS 407 251/206/146 202/227/233 141/129/123 Secondary colors 114/181/204.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
2012
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
Silverlight Daron Yöndem INETA Türkiye Başkanı
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved.
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Crexist Tanıtım.
Google Analytics Nedir?
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
WEB Tasarımı & .NET Bolum 1
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
TÜRKSAT “iletişim her şeydir” ULUSLAR ARASI UYDU OPERATÖRÜ NEJAT DÖĞER UYDU HİZMETLERİ KURUMSAL ÇÖZÜMLER DİREKTÖRÜ.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: Fax: STOK – COST CONTROL.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
Math in Advertising....
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
AĞ GÜNLÜKLERİNİN KURUMSAL DÜZEYDE KULLANILMASI Prof. Dr. Mehmet KESİM Öğr. Gör. Erdem ERDOĞDU.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved INTERACTION.
OSMAN KÖROĞLU Bilişim Editörü Technology Channel :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
© Ahmet Yılmazwww.extim.de KOBİ’lerin Küreselleşmesi Başarı Yöntemleri Haziran 2013 Ahmet Yılmaz.
Strategy and Branding: Putting a Face on a Product © 2013 SAGE Publications, Inc.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
Use this title slide only with an image SAP İNOVASYON FORUM Eski Köye Yeni Adet Barış Güneş – Kıvanç Oktaş.
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
Ford Fiesta Fizy Projeler tekil kullanici sayfa gösterimi ziyaretçi Sitede geçirilen ortalama süre 46dk Rakamlarla fizy.
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Malzeme Bilimi & Mühendisliği online veritabanı © Trans Tech Publications Inc.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
YENİ LINKZ MODELLERİ LinkZ 2010 Yeni Ürünler.
Akıllı İstemcileri Geliştirmek ve Dağıtmak
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204 PMS 148 PMS 7458 PMS 7457 PMS /79/75 PMS /166/143 PMS 487 © 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved MediaMind 2012 MediaMind Smart Versioning

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Kampanya Yönetim Aracı: Online Marketing Suite MediaMind Blocks MediaMind Workshop MediaMind Analytics Channel Connect Smart TradingSmart Planning Developer Tools Tracking & Analytics Demand Side Platform Ad Serving Planning & Buying Smart Versioning Dynamic Creative Rich Media Standard Serving In-stream Video MediaMind Mobile © 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved

Smart Versioning Nedir? Smart Versioning; text, video ve imajlar gibi dinamik içeriklere sahip bannerların oluşturulup kampanya ihtiyaçlarına göre değiştirilmesine olanak tanıyan bir araçtır. Kolay Kullanım ve Anında Müdahale ▸ Tüm güncellemeler ve değişiklikler aynı tag üzerinden yapılabilir. Bu sayede hem kullanım kolaylığı hem de kampanyaya anında müdahale sağlanır. Doğru Zamanda Doğru Kişi ▸ Bir banner yaratıp haftanın tüm günlerinde farklı versiyonlarıyla yayın yapabilirsiniz. (Cumartesi ayakkabı ya da Pazar gıda ürünleri gibi) Satışlarınızı Arttırın ▸ Smart Versioning kullanımı ile daha efektif veya satış odaklı yayınlar yapabilmeniz mümkün.

© 2012 MediaMind | A division of DG | All rights reserved

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Retargeting Başarı hikayesi #1:

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Retargeting ▸ Retargeting ortalama CTR’ı yükseltiyor General Retargeting Ad

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Smart Versioning ile rekor CTR artışı! © 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Smart Versioning’den önceSmart Versioning ile

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Optimizasyon Başarı hikayesi #2:

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Başarı Hikayesi: Tourism Australia Animation if needed Is “Fade - very fast” Kampanya Detayları Müşteri: Tourism Australia Kampanya: ‘There’s nothing like Australia’ NZ Launch MediaMind Ürünü: Smart Versioning Kreatif Ajans: Tribal DDB NZ Medya Ajansı: Carat NZ Kampanya Hedefi: ► Online Yeni Zelanda’lı kullanıcıların Avustralya’daki deneyimlerini paylaşmalarını sağlamak

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Başarı Hikayesi: Optimizasyon Weeks 1 – 2 All Creative Running Week 3 Week 4 Week 5 ▸ Tourism Australia 6 farklı banner kullandı ve bunları optimize ederek maksimum CTR yakaladı: Week 6 90% Rotation 10% Rotation 90% Rotation 10% Rotation 90% Rotation 10% Rotation 90% Rotation 10% Rotation Regular CampaignCampaign w/ Smart Versioning © 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved

© 2012 MediaMind | A division of DG | All