Www.bookinturkey.com Sunan: Mehmet Ali AKARCA. Koç Bilgi Grubu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Bankacılık Etik İlkeleri
SAĞLIK PERSONELİ KORUYUCU HEKİMLİĞİ NE KADAR TANIYOR. Ömer Seylan
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Saydığımızda 15 tane sayı olduğunu görürüz.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMUNUN
Erzurum Masa Tenisi İl Temsilciliği Faaliyet Sunumu
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
ÖRNEKLEME DAĞILIŞLARI VE TAHMİNLEYİCİLERİN ÖZELLİKLERİ
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Nicel / Nitel Verilerde Konum ve Değişim Ölçüleri
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
PAZAR RAPORLARI_2013.
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
Türkiye Bilişim Derneği 1 TÜRKİYE BİLİŞİM DERNEĞİ TBMM Bilişim ve İnternet Araştırma Komisyonu Ankara 3 Mayıs 2012.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
Klinik Çalışmaların Üniversitelere Katkıları
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
SAYILAR VE YARIMLARI.
Süt Pazar Durumu Brüksel, 19 Ocak Pazar Durumu– 19 Ocak AB Üretimleri AB-27 Tedarik/Üretim Gelişmeleri Ocak-Ekim 2011 ile Ocak-Ekim 2010 kıyaslaması.
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
1 Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür yılında, Kurumsal ve büyük ölçekli kurumlarda, veri güvenliği, sanallaştırma, iş sürekliliği,
Click Halka Arz ve Borsa İstanbul’un Sunduğu Fırsatlar A. Serhat Görgün Borsa İstanbul Pazarlama ve Satış Direktörü Eylül 2014.
KONAKLAMA İŞLETMELERİ
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ AFET TIBBI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
TEST – 1.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
Hazırlayanlar Erdal Gökçen-Muhammet Ak.
ders 2 ARZ, TALEP ve pİyasalaR Mankiw 2007, BL. 4
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
1 Van Kadın Derneği 2008 Yılı Verileri. sınıflandırma Yüzyüze ve/veya telefonla 805 başvuru 1262 neden 350 Türkiyeli Kadın 525 nedenle 455 Sığınmacı ve.
MAHALLİ İDARELERİN MALİ ÖZERKLİĞİ
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Ek-2 Örnekler.
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
Strateji Geliştirme Başkanlığı 1 DÜNYA EKONOMİSİ REEL SEKTÖR.
Bankacılık sektörü 2010 Ocak-Aralık dönemindeki gelişmeler Ocak 2011.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
HS_IVSS_CSZE 04 IVSS-Elektrik Bölümü Ankara, Şubat 2005.
Tuğçe ÖZTOP İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. sınıf
İSMİN HALLERİ.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
MDK ALT YAPI KIYASLAMA ÇALIŞMA GRUBU
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı : …………………………………………. 3 Mart 2009 Salı Matematik 14-2=İ 4-2=S 8-4=Ö 18-4=H 7-4=K 17-4=Y 6-1=R 16-1=Ü 9-2=A 19-2=M
14.ULUSAL TURİZM KONGRESİ 2013 YILI BİLDİRİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME Prof. Dr. A. Celil ÇAKICI Mersin Üniversitesi Turizm Fakültesi.
Etik Değerler ve İş Ahlakı
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
İzmir ili Konak ilçe merkezi Üçüncül Faaliyetler.
Diferansiyel Denklemler
20 Eylül 2012 AB Koyun ve Keçi Pazar Durumu. DG AGRI, Man Com 20 September  Ağır Kuzu: >13 kg ca, 12 Üye Ülkenin Ortalamas  Hafifi Kuzu:
Turizm Sektöründe Bilişim ve İnternet 1. Oturum.
Online seyahat ya da e-turizm
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
Sunum transkripti:

Sunan: Mehmet Ali AKARCA

Koç Bilgi Grubu

Online Seyahat

 Toplam Turizm ve Seyahat Talebi  4,495 USD Trilyon  Kişisel Turizm ve Seyahat  2,104.1 USD Trilyon (47%)  Kurumsal Seyahat  USD Milyar (10%)  Konaklama 25%  Büyük İşletmeler/KOBİ  50/50  Online turizm alışverişlerinin %74’ü ofisten yapılmaktadır.  Ortalama 7 seyahat  Geceleme ortalaması - 12 gün  Online kurumsal seyahat - US$ 38 Milyar (2003) Kaynak: Gartner Research Pazar Yeri

Online Seyahat

Online Seyahatin Tercih Sebepleri

Ürün Segmentasyonu

€m Expedia: $3.4 bn Hotels.com: $2.9 bn Travelocity : $1.3bn Priceline: $1 bn Europe US percentage of overall travel market 5.8% 14.0% 10.6% 19.2% 16.0% 22.6% % % % % % % 1.2% At 26 Feb 2002 Source: CSFB estimates; Forrester; PhoCusWright; Jupiter Online Seyahat Pazarının Dağılımı Kaynak: E-Bookers