Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
Kısa Yoldan Çarpma İşlemi
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Google Analytics Nedir?
Halit Yıldırım
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
HAYAT HOLDING.
Kültür Bilgi-Günü 2011 Kültür Programı Yapı ve Genel Prensipler Kültür Bilgi-Günü 2011.
-Demografik- Nüfus Analizi
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.
 Web 2.0 bilgisayar endüstrisinde internetin bir düzlem olarak ilerlemesiyle bir işletme devrimi ve bu düzlemin kurallarını başarı için anlamaya çalışmaktır.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Mega Holdings İş Sunumu Yaşam Değiştiren Organizasyon
Sosyal Medya.
ÜLKE SUNUMU TC BAŞBAKANLIK DTM ANKARA-TÜRKİYE 10 HAZİRAN 2008
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Türkiye / Bölüm II Her alışverişte para kazanın..
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Kültür Bilgi-Günü 2011 Kültür Programı Avrupa kültür festivallerine destek Dizin
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Math in Advertising....
Metron eğitim araştırma prom gıda tur ltd şti
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved INTERACTION.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
SAĞLIK VE SOSYAL HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI ÖZÜRLÜLER MÜDÜRLÜĞÜ.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Facebook Uygulamalarında Reklam MÜZİKOLİK & BENCE.
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
R. ŞİRKETİN TARİHÇESİ 1948 ‘de Sedat SİMAVİ tarafından kurulmuştur. 1 Mayıs 1948’de yayınlanmaya başlamıştır. 1953’de Sedat SİMAVİ’nin vefatı üzerine.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Rıdvan Gezici  Web 2.0 nedir ?  Web 2.0 araçları  Eğitimde web 2.0 ‘nin kullanımı  Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı.
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
Ford Fiesta Fizy Projeler tekil kullanici sayfa gösterimi ziyaretçi Sitede geçirilen ortalama süre 46dk Rakamlarla fizy.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Sunum transkripti:

Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013

En geniş premium yayıncı ağı 11 yıllık sektör deneyimi ile pazar yönetimine hakim uzman kadro Markalar ve medya ajansları ile güçlü iletişim Video ve intext pazarlarının kurucusu Teknoloji üreticisi Tecrübeli yaratıcı ekip Ödüllü proje takımı Biz Kimiz ?

Reklamz Grup Şirketleri Büyümesi 2005: 10 Kişi 2006: 15 Kişi 2007: 20 Kişi 2008: 28 Kişi 1097 Kampanya 325 Marka 2009: 37 Kişi 1335 Kampanya 392 Marka 2010: 32 Kişi 1792 Kampanya 495 Marka 2011: 37 Kişi 2684 Kampanya 523 Marka 2007: 4 Kişi 10 Marka 2008: 8 Kişi 30 Marka 2009: 10 Kişi 60 Marka 2010: 16 Kişi 100 Marka 2011: 18 Kişi 120 Marka 2012: 25 Kişi 200 Marka 2010: 60 Yayıncı 50 Milyon Video Gösterimi 2011: 90 Yayıncı 200 Milyon Video Gösterimi 2012: 55 Premium Yayıncı 120 Milyon Video Gösterimi 2007: 4 Kişi 25 Kampanya 2008: 8 Kişi 580 Kampanya 2009: 9 Kişi 650 Kampanya 2010: 7 Kişi 900 Kampanya 2011: 9 Kişi 1100 Kampanya 2012: 8 Kişi 1200 Kampanya

Reklamz ’in üzerinde premium yayıncı Aylık toplam sayfa görüntülenme * üzerinde tekil ziyaretçi * 5.000’in üzerinde kampanya yönetimi Türkiye’nin ilk 700 reklam vereni ile çalışma 43 Profesyonel Çalışan Ballroom International Holding ile birleşme Kaynak: Gemius

Network Hayatındır! 4,500,000 Aylık tekil kullanıcısıyla Türkiye’nin 1 numaralı müzik sitesi Türkiye’nin 5. Büyük Haber Sitesi Aylık Sayfa görüntülenme ile lider spor sitesi Türkiye’nin en büyük on demand film portalı Benzersiz içeriği ve sitede kalış süresi ile Lider Finans portalı Türkiye’nin en geniş yaratıcı kullanıcı içeriği bulunan platformu Aylık üzerinde video izlenme kapasitesi ile Türkiye’nin önde gelen vedeo streaming sitesi Anne –Bebek kategorisinde aylık sayfa görüntülenmesi ile 2. sırada Aylık üzerinde sayfa görüntülenmesi ile 2. e-ticaret sitesi Kaynak: Gemius-Comscore

Başarı Hikayelerimiz...

Erken Rezervasyon TURA Turizm Yunan Adaları, Avrupa Köyleri ve Akdeniz Turları Display ve Facebook Kampanyası Reklam url adresi : Görsel Format : Banner + Text ve Jpeg Pazarlama Hedefi : Tura Turizm’in e-ticaret sitesine trafik sağlamak Kullanılan premium sitelerde ve Facebook’ta ki kullanıcılara satış yaptırmak. Kampanyanın Amacı : Erken Rezervasyon döneminde e-ticaret sitelerinden satış yaptırmak Hedef Kitle : Facebook ta ki hedefli kitle ve Premium siteleri ziyaret eden kullanıcılar Uygulama : CPC banner ve Advertorial yayınları yapıldı. Bu yayınlar yapılırken Retargeting kullanıldı. Facebook’ta +30 yaş üzeri Erkek ve Kadın hedef kitleye Domain Ads, Remarketing ve Custom Audiences yaparak satış yapmak. Sonuç : Display reklamı için kullandığımız reklam bütçesinin %150’si kadar ciro elde ettik. Facebook reklamları için kullanılan cironun %270’i kadar ciro elde ettik.

Gündoğdu Mobilya Display Kampanyası Reklam url adresi : Görsel Format : Banner Pazarlama Hedefi : Gündoğdu Mobilya’nın web sitesine ziyaretçi sağlamak. Kampanyanın Amacı : Kullanılan premium sitelerden, maksimum düzeyde ki ilgili kullanıcıları mağazalarına yönlendirmek. Hedef Kitle : Premium siteleri ziyaret eden kullanıcılar. Uygulama : CPC ve CPC banner ve Advertorial çalışmaları yapıldı. Bu yayınlar yapılırken ağırlık olarak Kadın, Life Style, Haber ve Emlak siteleri kullanıldı. Sonuç : Kampanya yapılmadan önceki son 3 ayda yapmış olduğu cironun, yapılan bu kampanya sayesinde %150’si kadar ciro elde ettik. ( Kampanyamız 3 ay sürdü )

Mimart Yapı’nın Kelebekler Vadisi ve Armada City Projeleri için Display Kampanyası Reklam url adresi : ve Görsel Format : Banner Pazarlama Hedefi : Kelebekler Vadisi ve Armada City projelerinin web sitelerine ziyaretçi sağlamak. Kullanılan premium sitelerdeki maksimum düzeyde ki ilgili kullanıcıları satış ofislerine çekebilmek. Kampanyanın Amacı : Her iki projeden maksimum düzeyde konut satışı gerçekleştirmek. Hedef Kitle : Premium siteleri ziyaret eden kullanıcılar. Uygulama : CPM banner ve Advertorial çalışmaları yapıldı. Bu yayınlar yapılırken ağırlık olarak Haber, Finans, Spor ve Emlak siteleri kullanıldı. Sonuç : Kelebekler Vadisi projesindeki konutların %50 sini, Armada City projesindeki konutların ise büyük bir çoğunluğu bu yapılan kampanyadan satıldı.

Anneler Gününe Özel Saat&Saat Facebook Kampanyası Reklam url adresi : Görsel Format : Jpeg + Text Pazarlama Hedefi : Facebook offical sayfalarına daha değerli kullanıcılar çekmek. Facebook üzerinden ürün satışı yapabilmek. Kampanyanın Amacı : Anneler Günü öncesinde e-ticaret sitelerinden satış yaptırmak. Hedef Kitle : Anneler Gününe istinaden hediye arayışında olan Facebook kullanıcıları Uygulama : +25 yaş üzeri Erkek ve Kadın hedef kitleye Domain Ads, Remarketing ve Custom Audiences yaparak satış yapmak. Sonuç : Facebook reklamı için kullandığımız reklam bütçesinin %333’ü kadar ciro elde ettik.

Teşekkür Ederiz. Fatih Güven – Emrah Pamuk –