ÖĞR. GÖR. GÜLSEREN ÇETİN ÖĞR. GÖR. NİYAZİ BİNGÜL

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Birlikler ve onluklar Aşağıdaki tabloyu inceleyerek, sonuçları üzerinde konuşalım.
DOĞAL SAYILAR.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
KİŞİSEL KAMP MALZEMEN Kamp malzemelerini şu ana başlıklar altında düşünebilirsin. Uyku malzemesi Yemek malzemesi Temizlik malzemesi Zorluklara karşı hazır.
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ. KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ ETKİNLİKLERİ Sosyal, sanatsal ve kültürel bir eğitim-öğretim merkezi olan Kültür Müdürlüğümüz, Öğrenci kulüpleri ve.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
ÖRNEKLEME DAĞILIŞLARI VE TAHMİNLEYİCİLERİN ÖZELLİKLERİ
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
Hastane Çalışanlarında Tüberküloz Bilgi Düzeyi ve Risk Algılanması
MÜRŞİT BEKTAŞ 1-A SINIFI
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
HİKMET SIRMA (ARİFİYE/SAKARYA) 1-A SINIFI 1 Mehmet YÜCEDAĞ.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Sayı Doğrusunda Toplama İşlemi Yapalım
ASİSTAN ANKETİ Dr. Ahmet Fazıl NOHUTÇU Oftalmolojide Eğitim Buluşması
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
PROTOKOL.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ VI. LİSELERARASI MATEMATİK YARIŞMASI
2/H Sınıfı Bilgi Yarışması
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Hacettepe Üniversitesi Hacettepe Sanat Müzesi
RUHU ŞAD OLSUN.
4 X x X X X
Mukavemet II Strength of Materials II
MURAT ŞEN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Üçgenler.
Metin’in yaşı kardeşinin yaşının 3 katı kadardır
Toplama-Çıkarma-Çarpma-Bölme
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
NOKTALAMA İŞARETLERİ Eğik Çizgi ( / ) Yay Ayraç ( )
Proje Konuları.
ECHİNODERMATA Kambriyen – Güncel tümüyle denizel Filum
SLAYT 1BBY220 OCLC WorldCat Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/ BBY220 Bilgi Erişim İlkeleri.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
WORLD WAR I THE GREAT WAR
Sunum transkripti:

ÖĞR. GÖR. GÜLSEREN ÇETİN ÖĞR. GÖR. NİYAZİ BİNGÜL T.C. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SULTANHİSAR MESLEK YÜKSEKOKULU KUAFÖRLÜK PROGRAMI ÖĞR. GÖR. GÜLSEREN ÇETİN ÖĞR. GÖR. NİYAZİ BİNGÜL

TÜRKİYE KOZMETOLOJİ MESLEK YÜKSEKOKULLARI Adnan Menderes Üniversitesi SULTANHİSAR MESLEK YÜKSEKOKULU ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ Ege Üniversitesi EGE MESLEK YÜKSEKOKULU Gazi Üniversitesi ANKARA MESLEK YÜKSEKOKULU Mersin Üniversitesi TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Kozmetoloji Meslek Yüksekokulları % 22,3 % 30,7 % 46,9

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Kız-Erkek Öğrenci Oranları % 11,8 % 88,2

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Kız-Erkek Öğrencilerin Yaş Dağılımı

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Uyrukları % 0,4 % 99,6

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Bölümlere Göre Dağılımı % 25,4 % 74,6

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Annelerinin Eğitim Durumu % 2,2 % 1,3 % 1,8 % 1,3 % 10,1 % 18 % 49,1 % 16,2

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Babalarının Eğitim Durumu % 4,8 % 0,9 % 2,2 % 3,5 % 2,6 % 38,6 % 26,3 % 21,1

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Ailelerinin Aylık Gelir Düzeyleri % 29,8 % 29,4 % 18,4 % 12,3 % 10,1

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Eğitim Süreçleri Boyunca Konaklama Durumları % 14 % 18 % 11,4 % 32,5 % 24,1

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Aylık Giderleri % 25 % 23,2 % 23,2 % 16,7 % 11,8

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Aylık Gelirleri % 29,4 % 22,8 % 21,1 % 13,6 % 13,2

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Sigara Kullanma Alışkanlıkları % 2,2 % 11,4 % 7,5 % 14,5 % 64,5

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Alkol Kullanma Alışkanlıkları % 4,8 % 5,7 % 7,9 % 11 % 70,6

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Okula Ulaşım Şekilleri % 50,4 % 36,4 % 9,6

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Üniversite Öncesi Yaşadıkları Yerleşim Birimleri % 7,5 % 7,9 % 45,6 % 39

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Haftalık Gazete Okuma Alışkanlıkları % 1,8 % 4,8 % 7,5 % 23,7 % 62,3

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Haftalık Dergi Okuma Alışkanlıkları % 0,4 % 2,2 % 6,1 % 20,6 % 70,6

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Haftalık Kitap Okuma Alışkanlıkları % 2,2 % 0,9 % 0,4 % 3,5 % 14 % 78,9

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Haftalık Bilimsel Yayın Okuma Alışkanlıkları % 1,8 % 4,4 % 10,5 % 56,1 % 27,2

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Müzik Dinleme Alışkanlıkları % 0,9 % 0,4 % 3,5 % 4,8 % 11,4 % 7 % 62,7 % 9,2

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin En Çok Okudukları Şair ve Yazarlar % 11,8 % 30,7 % 20,2 % 37,3

Yazar ve Şairler 1 Adam FEWER Adem ÇEVİK Ahmet ALİZ Ahmet ALTAN Ahmet ARİF Ahmet BÜKE Ahmet ÇEVİK Ahmet SAY Alev ALATLI Alper CANIGÖZ Aşık ABADİ Atilla İLHAN Ayşe KULİN Aziz NESİN Barış ADIBELLİ Bedirhan GÖKÇE Bekir YILDIZ Burçak ÇEREZLİOĞLU Cafer ÜNAY Cahit ATAY Cahit Sıtkı TARANCI Can DÜNDAR Can GÜZALCI Can YÜCEL Canan TAN Cemal TÜRKER Cengiz AYTMATOV Cengiz GÜNDOĞDU

Yazar ve Şairler 2 Cezmi ERSÖZ Dan BROWN Dilara AKINCI Doğan CÜCELOĞLU Dostoyevski Ege BARANSEL Emine ŞENLİKOĞLU Erdal DEMİRKIRAN Ernest HEMİNGWAY Fatih OKUMUŞ Fazıl Hüsnü DAĞLARCA Fethi NACİ Fikret ERGİN Furuzan Hakan BIÇAKÇI Halit ERTUĞRUL Halit Ziya UŞAKLIGİL Haydar ÇAKMAK Hayri ERSOY Hıncal ULUÇ Işıl ÖZGENTÜRK İclal AYDIN İkbal GÜRPINAR İpek ONGUN Kadri ÖZTOPÇU Kemalettin TUĞCU Kerem ALIŞIK M. Fahri OĞUZ

Yazar ve Şairler 3 Mahmut ALINIK Mehmet ANIL Mehmet COŞKUNDENİZ Mehmet RAUF Mehtap ALNITEMİZ Mevlana Montaigne Mucize ÖZÖNAL Murat ÖZER Muzaffer ORUÇ Mümin SEKMAN Münir TİRELLİ Namık KEMAL Nazım HİKMET Orhan PAMUK Orhan Veli KANIK Ömer SEYFETTİN Paul AUSTER Peyami SAFA Reşat Nuri GÜNTEKİN Stephan KİNG Tağrık BUĞRA Tolstoy Tuna KİREMİTÇİ Turgut ÖZAKMAN Üstün DÖKMEN Vale PARLA Victor HUGO

Yazar ve Şairler 4 Yahya Kemal BEYATLI Yakup Kadri KARAOSMANOĞLU Yaşar KEMAL Yaşar Nuri GÜNTEKİN Yıldız ECEVİT Yılmaz ERDOĞAN Yunus EMRE Yusuf HAYALOĞLU Zevraki Zülfü LİVANELİ

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Okuduğu Eser Sayısı % 1,8 % 3,9 % 12,3 % 57 % 25

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Tiyatroya Gitme Alışkanlıkları % 7,5 % 3,9 % 14,5 % 17,1 % 57

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin İstedikleri Sosyal Faaliyetler % 11,4 % 14,9 % 11 % 25,4 % 37,3

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerinin İnternet Kullanma Alışkanlıkları % 11,8 % 20,2 % 18,9 % 49,1

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Gelecek Kaygıları % 47,8 % 52,2

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Gelecekteki Konumları İle İlgili Olumlu Düşünceleri % 9,2 % 90,8

Kozmetoloji Meslek Yüksekokullarındaki Öğrencilerin Mezun Olduktan Sonraki İş İmkanlarından Haberdar Olma Durumları % 10,5 % 89,5