19 Ocak 2015 – 23 Ocak 2015 (3) 5.4.2 Saydam maddeler, yarı saydam maddeler, saydam olmayan maddeler ile ilgili olarak öğrenciler; 5.4.2.1. Maddeleri,

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

İSTATİSTİK VE OLASILIK I
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
1 Ocak 1989 – 31 Aralık 2004 Güneş Tutulmaları (3)
Erzurum Masa Tenisi İl Temsilciliği Faaliyet Sunumu
A. KARAHİSAR & D. GENÇLERBİRLİĞİ SİİRTSPOR & YOZGATSPOR AŞ ERZURUM BLD. & A. ÜSKÜDAR ÇARŞAMBASPOR & ARAKLISPOR AYDINSPOR 1923 & SANCAKTEPE BLD. PAZARSPOR.
HACETTEPE & MANAVGAT EVRENSEKİ KEÇİÖREN SPORTİF A.Ş. & MKE KIRIKKALE İNEGÖLSPOR & BAYRAMPAŞA BLD. VANSPOR & KIRIKHANSPOR D. BAKIR BŞ BLD. SPOR & A. SEBATSPOR.
2011 – 2012 SEZONU BANK ASYA 1. LİG FİKSTÜR ÇEKİMİNE HOŞGELDİNİZ.
hotmail.com Hazırlayan : Ta r ı k BİR Kadın Nasıl Mutlu Edilir? Çok Zor Değil. BİR Erkek, BİR Kadını Mutlu Etmesi İÇİN Yalnızca Şunlar Olmak.
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
Isının yayılma yolları
TC Ahi Evran Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Zorunlu Hazırlık Eğitimi Bilgilendirme Toplantısı
Çeviren: Celil Kaplan Meteoroloji Genel Müdürlüğü
Geçmişten Günümüze Hemşirelik Hizmetleri Yönetimi
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
İKİNCİ NESİL METEOSAT ( MSG ) UYGULAMALARI GÜNDÜZ MİKROFİZİĞİ RGB *ROSENFELD Çeviren: Celil Kaplan Meteoroloji Genel Müdürlüğü Uzaktan Algılama Şubesi.
Işık Işık kaynakları Işık ve madde Işığın yayılması Işığın yansıması.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
USLE R FAKTÖRÜ DR. GÜNAY ERPUL.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Matematik 1 Takvim Nedir?.
İLETKENİ DEĞİŞTİR AMPULÜN PARLAKLIĞI DEĞİŞSİN
IŞIK OYUNLARI: GÖLGELER
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
4. ÜNİTE IŞIĞIN VE SESİN YAYILIMI
10 Kasım Kasım 2014 (2) 2. ÜNİTE Kuvvetin büyüklüğünün ölçülmesi, kuvvetin birimi ile ilgili olarak öğrenciler; Kuvvetin büyüklüğünü.
IŞIK Işığın Soğurulması Mustafa ÇELİK.
Elektrik Akımı.
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
BAHÇELERİÇİ İLKÖĞRETİM OKULU 4/ C SINIFI
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
HALK KÜTÜPHANELERİ SOSYAL AĞLARDA HALK KÜTÜPHANELERİNE ERİŞİM.
ZAMANI ÖĞRENELİM.
6.SINIF 4.ÜNİTE IŞIK VE SES HAZIRLAYAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Anadolu Öğretmen Lisesi
5.SINIF YAŞAMIMIZIN VAZGEÇİLMEZİ: ELEKTRİK
ÜRÜN FİYATLARI Fiyat listelerini görebilmek için Acrobat Reader yüklemeniz gerekiyor klima, kombi fiyat, klima fiyatları, klima fiyat, pompa fiyat, dalgıç.
9.Sınıf Psikoloji 4.Ünite Ruh Sağlığının Temelleri
IŞIK VE SESİN YAYILIMI 5.sinif 4.ünite
1. YEREL SAAT Güneşin gökyüzündeki durumuna göre ve yeryüzündeki cisimlerin gölge boyuna göre ayarlanan saate yerel saat denir. *Yani güneşin en tepede.
HÜCRE powered by helldorado.
06 Nisan Nisan 2015 (2) Devre Elemanlarının Sembollerle Gösterimi ve Devre Şemaları ile ilgili olarak öğrenciler; Bir elektrik.
DENEY TASARIMI VE ANALİZİ (DESIGN AND ANALYSIS OF EXPERIMENTS)
SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 16 MAYIS AB TOPLAM SIĞIR HAYVANCILIK ARALIK ANKETİ HAYVANCILIK ARALIK ANKETİ ARALIK-TOPLAM ÇİFTLİK HAYVANLARI SIĞIR.
İKİNCİ NESİL METEOSAT ( MSG ) UYGULAMALARI GÜNDÜZ DOĞAL RENKLER RGB *ROSENFELD Çeviren: Celil Kaplan Meteoroloji Genel Müdürlüğü Uzaktan Algılama Şubesi.
1 2 3 GÜVENLİK İÇİN ÖNCELİKLE RİSKİ YOK EDİLMELİDİR. RİSKİ YOK EDEMIYORSANIZ KORUNUN KKD; SİZİ KAZALARDAN KORUMAZ, SADECE KAZANIN ŞİDDETİNİ AZALTIR.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
Mevsim Şeridi
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
MART AYI MECLİS TOPLANTISI ENDER YORGANCILAR Yönetim Kurulu Başkanı 30 Mart 2009.
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
IŞIK VE SESİN YAYILMASI 5.SINIF 4.ÜNİTE
FEN ve TEKNOLOJİ / SES SESİN YAYILMA HIZI.
1.HAFTA Pazar 2.HAFTA Pazar 3.HAFTA Pazar 4.HAFTA Çarşamba 5.HAFTA Pazar 6.HAFTA Pazar.
ÖĞRETMEN ÇALIŞMA(EĞİTİM) SAATLERİ DEVAM TAKİP DOSYASI
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
PİYASA GÖSTERGELERİ.
FEN BİLİMLERİ DERSİ 5.SINIFLAR HAFTALIK KONU DAĞILIMI 15 Eylül Eylül 2014 (1) İlk ders genelgesi, 5.Sınıf Fen Bilimleri müfredatının.
ZAMANI ÖĞRENELİM.
Fen bilimlerinin oluşum süreci hangi dönemleri kapsamaktadır?
İçindekiler Ünitenin Özeti Ünite Kazanımları OHM Kanunu Akımın kollara ayrılması Direncin bağlı olduğu faktörler, eşdeğer direnç Elektrik motoru Kaynaklar.
5. Sınıf 4. Ünite IŞIĞIN VE SESİN YAYILMASI
TEST.
Sunum transkripti:

19 Ocak 2015 – 23 Ocak 2015 (3) Saydam maddeler, yarı saydam maddeler, saydam olmayan maddeler ile ilgili olarak öğrenciler; Maddeleri, ışığı geçirme durumlarına göre sınıflandırır ve örnekler verir (1) Dönem Sonu Değerlendirmesi YARIYIL TATİLİ ( 24 OCAK- 08 ŞUBAT 2015) 2. DÖNEM 09 Şubat Şubat 2015 (1) 2. Dönem Başı Değerlendirmesi (3) Tam gölgenin oluşumu, tam gölgenin büyüklüğünü etkileyen faktörler ile ilgili olarak öğrenciler; Tam gölgenin nasıl oluştuğunu gözlemler ve basit ışın çizimleri ile gösterir 16 Şubat Şubat 2015 (2) Tam gölgenin durumunu etkileyen değişkenlerin neler olduğunu tahmin eder ve tahminlerini test eder. (2) Sesin katılarda yayılması, sesin sıvılarda yayılması, sesin gazlarda yayılması ile ilgili olarak öğrenciler; Sesin yayılabildiği ortamları tahmin eder ve bu tahminlerini test eder. 23 Şubat Şubat 2015 (2) Farklı cisimlerle üretilen seslerin farklılığı, aynı sesin farklı ortamlarda farklı duyulması ile ilgili olarak öğrenciler; Farklı cisimlerle üretilen seslerin farklı olduğunu deneyerek keşfeder. (1) Aynı sesin, farklı ortamlarda farklı duyulduğunu keşfeder. (1) 4. Ünite Değerlendirmesi 02 Mart Mart ÜNİTE (4) Canlıların benzerlik ve farklılıkları, mikroskobik canlılar, mantarlar, bitkiler, hayvanlar ile ilgili olarak öğrenciler; Canlılara örnekler vererek benzerlik ve farklılıklarına göre gruplandırır. 09 Mart 2015 – 13 Mart 2015 (4) İnsan-çevre etkileşimi (insanın çevreye etkisi) ile ilgili olarak öğrenciler; İnsan faaliyetleri sonucunda oluşan çevre sorunlarını araştırır ve bu sorunların çözümüne ilişkin önerilerde bulunur. 16 Mart 2015 – 20 Mart 2015 (1) İnsan faaliyetleri sonucunda oluşan çevre sorunlarını araştırır ve bu sorunların çözümüne ilişkin önerilerde bulunur. (1) Yakın çevresindeki bir çevre sorununun çözümüne ilişkin proje tasarlar ve sunar. (1) 5. Ünite değerlendirmesi (1) 2. DÖNEM 1. YAZILISI 23 Mart 2015 – 27 Mart 2015 (4) 6. ÜNİTE Pil sayısı, lamba sayısı ile ilgili olarak öğrenciler; Bir elektrik devresindeki lamba parlaklığını etkileyen değişkenlerin neler olduğunu tahmin eder ve tahminlerini test eder. 30 Mart Nisan 2015 (4) Bir elektrik devresindeki lamba parlaklığını etkileyen değişkenlerin neler olduğunu tahmin eder ve tahminlerini test eder. 19 Ocak 2015 – 23 Ocak 2015 (3) Saydam maddeler, yarı saydam maddeler, saydam olmayan maddeler ile ilgili olarak öğrenciler; Maddeleri, ışığı geçirme durumlarına göre sınıflandırır ve örnekler verir (1) Dönem Sonu Değerlendirmesi YARIYIL TATİLİ ( 24 OCAK- 08 ŞUBAT 2015) 2. DÖNEM 09 Şubat Şubat 2015 (1) 2. Dönem Başı Değerlendirmesi (3) Tam gölgenin oluşumu, tam gölgenin büyüklüğünü etkileyen faktörler ile ilgili olarak öğrenciler; Tam gölgenin nasıl oluştuğunu gözlemler ve basit ışın çizimleri ile gösterir 16 Şubat Şubat 2015 (2) Tam gölgenin durumunu etkileyen değişkenlerin neler olduğunu tahmin eder ve tahminlerini test eder. (2) Sesin katılarda yayılması, sesin sıvılarda yayılması, sesin gazlarda yayılması ile ilgili olarak öğrenciler; Sesin yayılabildiği ortamları tahmin eder ve bu tahminlerini test eder. 23 Şubat Şubat 2015 (2) Farklı cisimlerle üretilen seslerin farklılığı, aynı sesin farklı ortamlarda farklı duyulması ile ilgili olarak öğrenciler; Farklı cisimlerle üretilen seslerin farklı olduğunu deneyerek keşfeder. (1) Aynı sesin, farklı ortamlarda farklı duyulduğunu keşfeder. (1) 4. Ünite Değerlendirmesi 02 Mart Mart ÜNİTE (4) Canlıların benzerlik ve farklılıkları, mikroskobik canlılar, mantarlar, bitkiler, hayvanlar ile ilgili olarak öğrenciler; Canlılara örnekler vererek benzerlik ve farklılıklarına göre gruplandırır. 09 Mart 2015 – 13 Mart 2015 (4) İnsan-çevre etkileşimi (insanın çevreye etkisi) ile ilgili olarak öğrenciler; İnsan faaliyetleri sonucunda oluşan çevre sorunlarını araştırır ve bu sorunların çözümüne ilişkin önerilerde bulunur. 16 Mart 2015 – 20 Mart 2015 (1) İnsan faaliyetleri sonucunda oluşan çevre sorunlarını araştırır ve bu sorunların çözümüne ilişkin önerilerde bulunur. (1) Yakın çevresindeki bir çevre sorununun çözümüne ilişkin proje tasarlar ve sunar. (1) 5. Ünite değerlendirmesi (1) 2. DÖNEM 1. YAZILISI 23 Mart 2015 – 27 Mart 2015 (4) 6. ÜNİTE Pil sayısı, lamba sayısı ile ilgili olarak öğrenciler; Bir elektrik devresindeki lamba parlaklığını etkileyen değişkenlerin neler olduğunu tahmin eder ve tahminlerini test eder. 30 Mart Nisan 2015 (4) Bir elektrik devresindeki lamba parlaklığını etkileyen değişkenlerin neler olduğunu tahmin eder ve tahminlerini test eder.