SORU 3 A B C D x 800 200 x=? Not: Turgut Reis Dersaneleri cege@yahoogroups.com üyesidir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Advertisements

Üçgenleri açı ölçülerine göre sınıflandırır
AÇILAR A)BAZI GEOMETRİK KAVRAMLAR B)AÇILAR C)AÇI ÇEŞİTLERİ
ÇEMBERDE AÇILAR.
EN BÜYÜK ORTAK BÖLEN.
Konu: Trigonometrik Oranlar
“Döner Sermaye ve Finans Akışı” Dokuz Eylül Üniversitesi
MATEMATİK DERSİ ÜÇ BASAMAKLI DOĞAL SAYILARDA BASAMAK DEĞERİ
ÜÇGENLERDE AÇI PROBLEMLERİ
Karışım Problemleri.
YYyY. ayeyıyiyoy uyyayeyıyi yoyukotime ayıyeriyioyayay yılyakyityutyat yetuyuyıktayyan.
ÖĞRENCİ GİRİŞİ ÖĞRETMEN GİRİŞİ.
100 SORUDA KAVRAM HARİTALARI İLE FONKSİYON ANALİZİ & MANTIK
BÖLÜM:İLKÖGRETİM MATEMATİK ÖGRETMENLİGİ ÖGRETİM:İKİNCİ ÖGRETİM NUMARA:
Üçgenleri açı ölçülerine göre sınıflandırır
AÇILAR Açı ve Açı Ölçme.
Her Sulamada Uygulanacak Sulama Suyu Miktarı ve Sulama Aralığı
KONULAR YÖNDEŞ AÇILAR İÇ AÇILAR İÇ TERS AÇILAR DIŞ AÇILAR
ÇEMBERDE AÇILAR SİTELER ÖĞRENCİ YURDU KÜTAHYA EĞİTİM KOMİSYONU.
SÜTÇÜ İNEKLERDE DÖL TUTMA
KUVVET KAVRAMI, ÖZELLİKLERİ VE ÖLÇÜLMESİ
1. Sınıf Ritmik Saymalar Sunusu
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
AÇILAR Açı ve Açı Ölçme.
ÜÇGENDE KENARORTAY BAĞINTILARI
DÜZGÜN DOĞRUSAL HAREKET
A Yandaki ABC üçgenin s(ACB) açısı kaç derecedir? 50° 60° B C.
GRAFİKLER.
5 KONUM VEKTÖRÜ M.Feridun Dengizek.
AÇILAR MERVE ERDEM B (GECE)
ÜÇGENLER Aylin Karaahmet.
ÇOKGENLERİ SINIFLANDIRALIM
Zihinden Toplama ve Çıkarma İşlemi
SORU 6 x=? A B C x D Not: Turgut Reis Dersaneleri üyesidir.
8.SINIF TRİGONOMETRİ.
KARAR AĞACI.
Uzunluk ölçüleri Uzunluğu ölçtüğümüz araç metredir.
ATAMA (TAHSİS) MODELİ 17.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Genel Antrenman Bilgisi Özet Ders Notları (Bölüm 17)
Tahmin edelim..
DERS-3 İstatistiksel Dağılımlar -II Prof.Dr.Hüseyin BAŞLIGİL
Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak.  Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi.
Matematik Dersi 4. Sınıf 2. Ünite Giriş
Study Turkish Sayılar... Study Turkish
DERS:MATEMATİK KONU:RİTMİK SAYMALAR
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
Konular Eviren Yükselteç Evirmeyen Yükselteç Gerilim İzleyicisi
T M SAYI AR Z.
Bartın İMKB İlköğretim Okulu
Çözelti Termodinamiği
Kalemimizin ucu ile defterimize dokunalım
ÜÇGENDE AÇILAR 7.sınıf.
TRAFİK SORUNU Çözüm.
SORU 4 ABC eşkenar IABI=IDEI x=? A B C D x E.
KONULAR Bir Dar Açının Trigonometrik Oranları 30° Ve 60°lik Açıların Trigonometrik Oranları 45° lik Açının Trigonometrik Oranları.
SORU 7 m(ADC)=? A B C 240 D
SORU 2 ABC eşkenar üçgen m(ACD)=400 IDEI=IACI=6 br ise x=? A B C E D 6
9. Sınıf akıllı fizik defteri
7.SINIF ÜNİTE 2 : ÇEMBER VE DAİRE
KAREKÖKLÜ SAYILAR KAREKÖKLÜ SAYILAR √.
SORU 5 x=? A B C D x
EŞKENAR ÜÇGEN 1. Bütün kenar uzunlukları birbirine eşit olan üçgene denir. Tüm iç açıları 60° ‘dir. İkizkenar üçgenin tüm özelliklerini sağlar. Alanı=
ÜÇGENLER.
BENZERLİKLE İLGİLİ PROBLEMLER
BENZERLİKLE İLGİLİ PROBLEMLER
Bartın İMKB İlköğretim Okulu
SORU 6 x=? A B C x D.
SORU 1 A ABC üçgeninde IACI=IBDI ise m(BAC)=? D B C
Sunum transkripti:

SORU 3 A B C D x 800 200 x=? Not: Turgut Reis Dersaneleri cege@yahoogroups.com üyesidir

ÇÖZÜM A x=? x m(BAC)=800 800 800 200 B D C

ÇÖZÜM A x B D C E AEC eşkenar olacak şekilde E noktası alalım x=? 200 600 800 200 400 B D C 600 E

ÇÖZÜM A B ve E yi birleştirelim x=? 200 x 800 200 400 B D C 600 E

ÇÖZÜM A EAB≡ACD (KAK) x=? 200 x 800 200 400 B D C 600 E

ÇÖZÜM A x=? 200 x m(AEB)=x 800 200 400 B D C x 600 E

ÇÖZÜM A x B D C E x=? IACI=ICBI=ICEI old. x=100 200 800 200 400 700 600 E