MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer Fidan SATRANÇ Şevket Karadağ GÖRSEL SANATLAR Yasemin Koyuncuoğlu YÜZME Hülya Alkış, Sinan Duman İNGİLİZCE Meltem Doyuran, Esther Brunner
Sünger parkurunda denge ve koordinasyon çalışmaları yapıldı. Vücut koordinasyonu geliştirmek amacıyla jimnastik ve ısınma egzersizleri çalışıldı.
Konferans salonunda sahneye giriş, sahnede duruş, selam verme ve sahneden çıkış çalışmaları yapıldı. Konferans salonunda koreografi çalışması yapıldı.
Taşların hareketlerini deneyebilmek için küçük gruplar oluşturularak satranç oynandı.
Konferans salonunda sahneye giriş, sahnede duruş, selam verme ve sahneden çıkış çalışmaları yapıldı. Konferans salonunda koreografi çalışması yapıldı.
“23 Nisan” isimli şarkı öğrenildi. Yılsonu gösterisinde söylenecek şarkıların çalışması yapıldı.
İnternet aracılığıyla serbest oyun oynatıldı. Drawing For Children programında serbest resim çalışmaları yapıldı.
“Telefonda nasıl konuşulur?” konulu sözlü iletişim çalışması yapıldı Nezaket sözcüklerini yerinde kullanma çalışması yapıldı. Bir nesneyi başka bir nesnenin yerine kullanma çalışması yapıldı.
KONU: Suyun belli şekli var mı? HEDEF: Suyun belli şekli olmadığını, bulunduğu kabın şeklini aldığının kavratılması UYGULAMA: Elimize aldığımız katı cismi tüm kaplara sırasıyla koyup şeklinin değişip değişmediğini gözlemleriz. Sonra bir kapa koyduğumuz suyu sırasıyla tüm kaplara koyarız ve suyun şeklinin değişmediğini gözlemleriz. KONU: Mikroskobu tanıyalım-çiçek modelinin gösterilmesi. HEDEF: Mikroskopta bir hücreli canlı preparatının, toprak ve bitki köklerinin, küfün incelenmesi. UYGULAMA: Bir hücreli canlı preparatı, küf ve bitki kökleri bulunan toprak parçasının mikroskoba yerleştirilerek öğrencilerin incelemesi sağlanır. KONU: Hangisi daha sıcak HEDEF: Cisimlerin ısıyı farklı ilettiğini kavrayabilmek UYGULAMA: Öğretmen ispirto ocağını yakarak sacayağını yerleştirir ve behere su doldurarak üzerine koyar. Kaşıkları beherin içine koyarak ısınmasını sağlar. Kaşıklar beherden çıkartılarak öğrencilere yavaşça hangi kaşığın daha sıcak olduğunu kontrol etmeleri söylenir. KONU: Plastik çubuğun çektiği kağıtlar HEDEF: Durgun elektriğin farkına varabilmek UYGULAMA: Öğrencilere bir parça kağıdı çok küçük parçalara ayırarak masanın üstüne koymaları söylenir ve plastik çubuğu kağıt parçalarına yaklaştırarak çubuğun kağıdı çekip çekmediği sorulur. Daha sonra çubuk kumaşa sürtülerek öğrencilere tekrar çubuğun kağıdı çekip çekmediği sorulur.