AKILLI TAHTA Orhan YORULMAZ Semih ŞENGİDER Nazar SALPİYEV Berk HERAL

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
Simetri ekseni (doğrusu)
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Birlikler ve onluklar Aşağıdaki tabloyu inceleyerek, sonuçları üzerinde konuşalım.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
BASİT MAKİNELER.
Diferansiyel Denklemler
TC ÇAVDARHİSAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ.
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
3D DEFTER VE SES.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Soruya geri dön
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Aralık 2012.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
FİİLİMSİLER (EYLEMSİLER)
GÖRSEL MATERYAL TASARIMI
Süt Pazar Durumu Brüksel, 19 Ocak Pazar Durumu– 19 Ocak AB Üretimleri AB-27 Tedarik/Üretim Gelişmeleri Ocak-Ekim 2011 ile Ocak-Ekim 2010 kıyaslaması.
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
Formül Hazırlama ve Kullanma
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif.
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ VI. LİSELERARASI MATEMATİK YARIŞMASI
İLKÖĞRETİMDE TEKNOLOJİNİN KULLANILMASI VE UYGULANMASI
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
AKILLI TAHTA’NIN PEDAGOJİK OLARAK KULLANIMI
AKILLI TAHTA.
© Copyright Sistem Mühendisliği Uygulama Hizmetleri®, Herkes İçin Bir Anahtar Kavram: “ Yaşam Alanı”
GELİBOLU MODELİ RÜZGAR TÜRBİNİ (GMRT)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Araçlar: Kitaplar, Tahtalar Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar 10.Görsel Araçlar: Kitaplar, Tahtalar.
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
Diferansiyel Denklemler
1 eğitimde yeni yaklaşımlar İbrahim KALYONCU Zehra Kitapçıoğlu İlköğretim Okulu Ocak 2007 Tonya Halk Eğitim Merkezi “ y e n i d e r s p r o g r a.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 22 Ekim AB TOPLAM BÜYÜKBAŞ HAYVAN VARLIĞI CANLI HAYVAN May / June SURVEY CANLI HAYVAN May / June SURVEY.
Mimio İle İnteraktif Eğitim
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
İSMİN HALLERİ.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
RASYONEL SAYILARLA TOPLAMA ve ÇIKARMA İŞLEMLERİ
ÇOK DEĞİŞKENLİ FONKSİYONLARDA
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 15 Ekim 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
ECHİNODERMATA Kambriyen – Güncel tümüyle denizel Filum
SLAYT 1BBY220 OCLC WorldCat Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/ BBY220 Bilgi Erişim İlkeleri.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
SMART BOARD(Akıllı Tahta)
* BİLGİSAYAR * PROJEKSİYON ALETİ * AKILLI TAHTA.
ARAÇ - GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
AKILLI TAHTA.
Sunum transkripti:

AKILLI TAHTA Orhan YORULMAZ Semih ŞENGİDER Nazar SALPİYEV Berk HERAL AKILLI EĞİTİM

Necatibey Eğitim Fakültesi-BÖTE Bölümü

Akıllı tahta nedir? Akıllı tahta, son birkaç yıldır ismi duyulan eğitimde görselliği öne çıkaran, öğrenmeyi zevkli ve kalıcı hale getiren bir eğitim aracıdır.

Akıllı yazı tahtası, SmartTechnologies şirketi tarafından 1991 yılında dünyada ilk interaktif akıllı yazı tahtası olarak üretilip pazara sunulmuştur.

Eğitim ve öğretimin teknolojik gelişmelerle desteklenmesi ve yaygınlaştırılması eğitimde niteliğin yükseltilmesi açısından büyük önem arz ediyor.

Okullarda klasik tahtaların yerini artık akıllı tahtalar alıyor.

Kara tahta devri sona eriyor Kara veya yeşil tahtaya yazı yazan renkli tebeşir yerine akıllı tahtalar her harfi farklı yazan bir sistem sunuyor. Çok değil daha üç-beş yıl önce bildiğimiz karatahtanın tebeşir tozunu yutarken, şimdilerde ders ve sunumlarımızı akıllıtahta ile daha zevkli hale getirmek mümkün.

Kara tahta, Beyaz tahta şimdi de Akıllı tahta Akıllı tahtalar sayesinde derste görsel ve işitsel öğeler ağırlıklı olarak kullanılıyor; haritalar, grafikler, görüntüler tahtadan izlenebiliyor. Eğitim konusuna göre şekil seçenekleri sunuyor.

AKILLI TAHTA’NIN EĞİTİM AÇISINDAN ÖNEMİ NE ?

Kara tahta, Beyaz tahta şimdi de Akıllı tahta Akıllı tahtalar öğrenime hem eğlence hem etkinlik kazandırıyor

Akıllı tahta sayesinde matematik öğretmenlerimiz geometrik şekil üretmek için açı-ölçeriyle istedikleri derecedeki bir açıyı çizebilirler.

Müzik dersinde notaları yazarken de akıllı tahtanızı müzik defteri şeklinde düzenleyebilirsiniz.

1. sınıf öğretmenleri el yazısı yazmak için kılavuz çizgili el yazısı satırları olan bir sayfayı yansıtarak yazılarını akıllı tahta ile öğrencilerin yanlışlık yapmadan yazabileceği şekilde yazabiliyorlar.

Akıllı tahtalar oyun oynama imkanı bile sunuyor.

Öğretmen için öğretmeyi Öğrenciler İçin öğrenmeyi zevkli hale getiriyor…

AKILLI TAHTANIN ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN AÇISINDAN AVANTAJLAR (YARARLARI)

Akıllı Tahtalar İnteraktif Öğrenciler çok aktif… • Yaratıcılığın ortaya çıkmasını sağlar. • Sosyal iletişimde bulunma yeteneğini geliştirir. • Her öğrenciye, kendi hızlarında ve düzeylerinde ilerleme olanağı verir. • Kendine güveni arttırır. • Problem çözme ve dikkatini bir problem üzerine yoğunlaştırma yeteneğini geliştirir.

• Öğrencinin öğrenme zamanından tasarruf sağlar. • Önceki çözümleri araştırıp, bunları yeni bir çözüm için kullanabilme yeteneğini geliştirme ve yeni çözüm bulmasını sağlar. • Matematik ve dil yeteneğini geliştirir.

Öğretmen Açısından; • Bilgisayar ortamındaki her türlü görseli, eğitim materyali olarak kullanır. • Öğrencinin derse katılımını teşvik eder.

Zamandan önemli ölçüde tasarruf sağlar.

Diğer Faydaları; • Teknolojiyi kullanan kurum imajını güçlendirir. • Sınıf ve okul başarı düzeyini arttırır. • Sınıf ortamında yapılamayacak deneyler interaktif olarak yapılabilir.”

PEKİ AKILLI TAHTA NASIL ÇALIŞIR..?

Smart Board akıllı yazı tahtası, kendisine bağlı bir bilgisayar ve bu bilgisayarın görüntüsünün tahta üzerine yansıtıldığı bir projeksiyon cihazı ile birlikte çalışır..

Özel olarak tasarlanmış Akıllı tahta kalemi…

Akıllı Tahta Kalemi

Bilgisayar kullanmayı bilen herkes akıllı tahtayı rahatlıkla kullanabilir. Akıllı tahta size bilgisayarınıza tahtadan hükmetme özgürlüğünü sağlar. Ders için hazırlanmış her türlü öğretim materyalini tahtanızda kullanabilirsiniz.

BİZİ DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER Slaytı bloğumuzdan indirebilirsiniz: orhanyorulmaz.wordpress.com