FIAT DUCATO – PİŞMANLAR KOROSU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Advertisements

MARKALARIN TÜKETİCİ ALGILARINDAKİ YERİ
OKULUMA GÜVENLİ GİDİYORUM PROJESİ
Türkiye Yapısal Çelik Sektörün Gelişimi 2010
FIAT DUCATO AİLESİ ROADSHOW 2013
REKLAMCILIK Hafta 2.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Sosyal Medya.
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAMCILIK Hafta 2.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
YENİLEME PAZARI GELİŞTİRME DERNEĞİ 10 Nisan 2014 YENİLEME PAZARI GELİŞTİRME DERNEĞİ 10 Nisan 2014 Ortak Beklentiler Yurt dışı dernekleri ile etkileşiminin.
Hazırlayan: Öğretim görevlisi Aylin Cartı Öğretim görevlisi Emel Tozlu
Halkla ilişkiler sürecinin aşamalarını genel kabul gören ve dört adım olarak isimlendiren adımları da şöyle sıralaya biliriz.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
We bring clarity,speedimpact andto help our clients win İstanbul 28 Nisan 2011 Rekabette ayakta kalmak ve kazanmak için: Marka’nın Nimeti Tülin Şahin -
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Kişisel satış, Satış geliştirme, Reklam ve Halkla İlişkiler
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
360° Pazarlama İletişimi
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
T.C. KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Özlem ATALIK Arş. Gör. Bahri Baran KOÇAK
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Reklamın Amaçları.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Pazarlama İlkeleri.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Reklam ve Halkla İlişkiler
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
1 9 Marka Değeri Yaratma.
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Dünyada Ve Türkiye’de Renault
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Tchibo Marka Araştırması
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
İŞLETMENİN TARİHÇESİ, AMAÇLARI , SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
Medya Planlaması ve Stratejisi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

FIAT DUCATO – PİŞMANLAR KOROSU AMAÇ FIAT’ın ticari araç segmentinde van, kamyonet ve minibüs kategorilerinde rekabet eden önemli oyuncusu Ducato’nun ürün gamı tamamıyla yenileniyordu. Ducato’nun her ihtiyaca yönelik ürün gamı fonksiyonel özellikleri itibarıyla kategori içinde pek çok ‘en’i barındırıyordu: · Sınıfının en düşük yakıt tüketimi · Sınıfının en yüksek taşıma kapasitesi · Sınıfının en geniş yükleme bölümü · 7” dokunmatik ekranlı multimedya sistemi · Sınıfının en ileri güvenlik donanımı Ducato kategorideki en yakın rakibine göre bilinirlik ve tercih skorlarında daha gerideydi. İnsanların çoğu satın alım yaparken tercih listesine sadece rakibi koyuyordu. Dolayısıyla Hedef kitlenin Ducato’yu satın alım için daha çok göz önünde bulundurmaları için Ducato’nun bu önemli üstünlükleri tüketiciye anlatılırken bilinirliğinin de artırılması amaçlandı. HEDEF KİTLE Ticaretle uğraşanlar

FIAT DUCATO – PİŞMANLAR KOROSU ÇÖZÜM Ducato’nun rakibe karşı üstün olan özelliklerini, özellikle de kategori için karar aşamasında kritik önem taşıyan yakıt ekonomisi ve taşıma kapasitesini ön plana çıkarıldı (Az yakar, çok taşır). Filmde esprili bir ses tonu kullanılarak “Pişmanlar Korosu’’ fikrigeliştirildi. Ducato hedef kitlesi içinde yer alan manav, kasap, ticari filo sahibi ve servis şoförü gibi mesleklerden bir grup insanı bir araya getirildi ve onların Ducato almadıkları için duydukları pişmanlık akılda kalıcı bir jingle ile işlendi.

FIAT DUCATO – PİŞMANLAR KOROSU SONUÇ Filmin de etkisiyle satışlar beklentilerinin çok üzerine gerçekleşti ve yayının planlanandan çok daha erken durdurulması zorunda kalındı. Bağımsız araştırma kuruluşu FutureBright’ın aylık olarak yapmış olduğu iletişim ve marka takibi araştırmasında film tüm diagnostiklerde iyi skor aldı. Özellikle reklam hatırlama ve markalı ilişki gibi bilinirliğe etki yapan kriterlerde kategorinin çok üstünde skorlar elde edildi. Yine aynı araştırmada tüketicinin En çok taşır, en az yakar» mesajının hedef kitle tarafından yakalandığı ve beğenildiği;tüketicilerin Fiat Ducato almadığı zaman pişmanlık yaşayabileceğine ikna olduğu belirtildi. Reklamın etkinliğini belirleyen AHI skorlarında elde edilen 26 puan ile Ducato filmi yılın en başarılı filmlerinden biri olarak ölçüldü. Özellikle twitter ve Facebook üzerinden pek çok olumlu yorum alan film, aynı zamanda tüketicilerin kendi pişmalıkları ile ilgili eğlenceli paylaşımlar yapmasına da yol açtı.

FIAT DUCATO – PİŞMANLAR KOROSU