Connectedvivaki.com Hazırlayan: VivaKi Business Intelligence Socialtools Hakkında: Socialtools, Facebook, Twitter ve YouTube’da takip edilen marka sayfalarının.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
FAİZ HESAPLARI ÖMER ASKERDEN PİRİ MEHMET PAŞA ORTAOKULU
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Dünya Ekonomisine İlişkin Göstergeler
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.
Alaçatı Etkileşim Raporu
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
Sosyal Medya.
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ALAN ADLARI .TR UZANTILI SİTELER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 1 #eniyi3lu Kampanyası Powershift.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Orman Genel Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı DS Muhasebe Ş ube Müdürlü ğ ü 1.
HOŞGELDİNİZ 2005 Yılı Gelir Vergisi Vergi Rekortmenleri
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
PAZAR RAPORLARI_2013.
YÜZEY NİVELMANI (IŞINSAL METOD)
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
MATEMATİK YARI YIL TATİL ÖDEVİ 5. SINIF MATEMATİK YARI YIL TATİL ÖDEVİ 5. SINIF.
Hazırlayan Sümeyra SUBAŞI
CBÜ HAFSA SULTAN HASTANESİ ENFEKSİYON KONTROL KOMİTESİ 2011 OCAK-ARALIK 2012 OCAK- MART VERİLERİ.
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
Sınıf: 5 Ders: Matematik Öğrenme Alanı: Sayılar ve İşlemler
TÜRKİYE’DE İÇ GÖÇ VE DOĞURGANLIK HÜKSAM - Mart 2010 Dr. Mehmet Ali ERYURT Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
4 X x X X X
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:12.
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
6, 7 ve 8 BASAMAKLI DOĞAL SAYILAR
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
Sosyal Medya Sosyal medya ; İçeriğinin alıcıları tarafından oluşturulup, yine başka alıcıların kullanımına sunulduğu alandır. 1.
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:12.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Share Your Passion!. #senneyapbiliyormusun 1.İletişim
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
Sunum transkripti:

connectedvivaki.com Hazırlayan: VivaKi Business Intelligence Socialtools Hakkında: Socialtools, Facebook, Twitter ve YouTube’da takip edilen marka sayfalarının performanslarını raporlayan ve Publicis Groupe çatısı altında bulunan ajansların ve müşterilerinin faydalanabildiği global bir uygulamadır. Facebook, Twitter ve YouTube’da takip edilen markaların bulunduğu kategorilere dair normların da yer aldığı Socialtools’da sürekli olarak güncellenen tablolar ile kişiselleştirilebilen dashboard’lar oluşturmak mümkün. Raporda yer alan metriklerin açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz. Hayran/Takipçi Sayısı: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfaların/hesapların belirtilen ay sonunda kaç kişi tarafından beğenildiğini/takip edildiğini gösterir. Aylık Artış: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfaların/hesapların belirtilen ayda kaç kişi tarafından beğenildiğini/takip edildiğini gösterir. Aylık Değişim: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfaların/hesapların belirtilen ayda kaç kişi tarafından beğenildiğini/takip edildiğini yüzdelik oran bazında gösterir. Etkileşim Oranı: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfalarda/hesaplarda paylaşılan iletilere/tweet’lere gelen etkileşimlerin (beğeni, yorum, paylaşım, retweet, favorite), o sayfayı beğenen/takip eden kullanıcı sayısına yüzdelik olarak oranıdır. İleti/Tweet Sıklığı: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfaların/hesapların, günde ortalama kaç kez ileti/tweet paylaştığını gösterir. İkonlarına tıklayarak, ilgili sayfanın/içeriğin bulunduğu sayfalara ulaşabilirsiniz. Socialtools hakkında daha fazla bilgi almak için Etkileşim Oranına Göre İlk 10 Otomobil Markası Takipçi Sayısı Aylık Artış Aylık Değişim Etkileşim Oranı Tweet Sıklığı Nissan12, , Mercedes-Benz44, %0,112,0 BMW ,4%0,112,0 MINI4, %0,091.2 Ford ,6%0,062,2 Opel7, %0,061.8 Audi ,4%0,042,1 FIAT8, ,4%0, Renault ,8%0,041,2 Citroen11, %0,033.7 Takipçi Sayısına Göre İlk 10 Otomobil Markası Takipçi Sayısı Aylık Artış Aylık Değişim Etkileşim Oranı Tweet Sıklığı Audi ,4%0,042,1 Mercedes-Benz ,9%0,112,0 Ford ,6%0,062,2 Volvo ,4%0,030,9 Renault ,8%0,041,2 BMW ,4% ,5 Hyundai ,9%0,032,4 Toyota ,7%0,022,2 Kia ,2%0,021,2 Peugeot ,8%0,021,4 Etkileşim Oranına Göre İlk 10 Otomobil Markası Hayran Sayısı Aylık Artış Aylık Değişim Etkileşim Oranı İleti Sıklığı Karsan %2.070,1 Land Rover ,5%1.190,7 Audi ,5%1.071,2 Jeep %1.030,8 Honda ,6%0.621,0 Proton ,5%1,060,8 SEAT ,3%0,860,8 BMW %0,581,1 SssangYong ,2%0,530,7 MINI ,4%0,411,0 Hayran Sayısına Göre İlk 10 Otomobil Markası Hayran Sayısı Aylık Artış Aylık Değişim Etkileşim Oranı İleti Sıklığı Volkswagen ,4%0,261 Renault ,4%0,252,2 Mercedes-Benz ,7%0,221,4 FIAT ,2%0,080,9 Hyundai ,8%0,071,6 Nissan ,2%0,031 BMW %0,581,1 Audi ,5%1,071,2 Kia ,5%0,051,1 Ford ,6%0,061,2 OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL AĞ KARNESİ ARALIK 2013 SOCIALTOOLS RAPORU. Otomotiv sektöründe yer alan markaların Facebook ve Twitter performanslarını aylık olarak derlediğimiz yeni raporumuzda, otomobil markalarının hayran, takipçi ve etkileşim oranı değerleri ile Aralıık ayının en popüler ileti ve tweet’lerini bulabilirsiniz. Raporumuzda performansa göre ilk 10 marka gösterilmektedir. Diğer markaların performansları için bize buradan ulaşabilirsiniz.buradan En Popüler TweetlerEn Popüler İletiler Volkswagen Türkiye En güzel Volkswagen evinizin önündeki Volkswagen'dir.. Beğeni Yorum 935 Paylaşım Etkileşim Oranı 1,03 Favorite 44 Mercedes-Benz TR RT yarışmamız başladı! Bu tweeti RT eden ve bizi takip eden 5 kişi Mercedes-Benz defteri kazanıyor. #mbyarisma Volkswagen Türkiye Volkswagen’i sevmek için ona sahip olmanıza gerek yok. Beğeni Yorum 371 Paylaşım Etkileşim Oranı 0,9 Bu Raporu paylaşın; 455 Volkswagen Türkiye Benzinli mi, dizel mi? Beğeni Yorum PaylaşımEtkileşim Oranı 0,7 Ford Türkiye 1.0 L EcoBoost 2 kez “Uluslararası Yılın Motoru” ödülünü aldı. RT et sinema biletini kap! Favorite 10 Retweet 342 En güzel fotoğrafın B-MAX’in içinden geçecek! Sen de sosyal hayat videonu yarat! Ford Türkiye Favorite 1 Retweet 111 Retweet 699