connectedvivaki.com Hazırlayan: VivaKi Business Intelligence Socialtools Hakkında: Socialtools, Facebook, Twitter ve YouTube’da takip edilen marka sayfalarının performanslarını raporlayan ve Publicis Groupe çatısı altında bulunan ajansların ve müşterilerinin faydalanabildiği global bir uygulamadır. Facebook, Twitter ve YouTube’da takip edilen markaların bulunduğu kategorilere dair normların da yer aldığı Socialtools’da sürekli olarak güncellenen tablolar ile kişiselleştirilebilen dashboard’lar oluşturmak mümkün. Raporda yer alan metriklerin açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz. Hayran/Takipçi Sayısı: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfaların/hesapların belirtilen ay sonunda kaç kişi tarafından beğenildiğini/takip edildiğini gösterir. Aylık Artış: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfaların/hesapların belirtilen ayda kaç kişi tarafından beğenildiğini/takip edildiğini gösterir. Aylık Değişim: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfaların/hesapların belirtilen ayda kaç kişi tarafından beğenildiğini/takip edildiğini yüzdelik oran bazında gösterir. Etkileşim Oranı: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfalarda/hesaplarda paylaşılan iletilere/tweet’lere gelen etkileşimlerin (beğeni, yorum, paylaşım, retweet, favorite), o sayfayı beğenen/takip eden kullanıcı sayısına yüzdelik olarak oranıdır. İleti/Tweet Sıklığı: Facebook ve Twitter’da bulunan sayfaların/hesapların, günde ortalama kaç kez ileti/tweet paylaştığını gösterir. İkonlarına tıklayarak, ilgili sayfanın/içeriğin bulunduğu sayfalara ulaşabilirsiniz. Socialtools hakkında daha fazla bilgi almak için Etkileşim Oranına Göre İlk 10 Otomobil Markası Takipçi Sayısı Aylık Artış Aylık Değişim Etkileşim Oranı Tweet Sıklığı Nissan12, , Mercedes-Benz44, %0,112,0 BMW ,4%0,112,0 MINI4, %0,091.2 Ford ,6%0,062,2 Opel7, %0,061.8 Audi ,4%0,042,1 FIAT8, ,4%0, Renault ,8%0,041,2 Citroen11, %0,033.7 Takipçi Sayısına Göre İlk 10 Otomobil Markası Takipçi Sayısı Aylık Artış Aylık Değişim Etkileşim Oranı Tweet Sıklığı Audi ,4%0,042,1 Mercedes-Benz ,9%0,112,0 Ford ,6%0,062,2 Volvo ,4%0,030,9 Renault ,8%0,041,2 BMW ,4% ,5 Hyundai ,9%0,032,4 Toyota ,7%0,022,2 Kia ,2%0,021,2 Peugeot ,8%0,021,4 Etkileşim Oranına Göre İlk 10 Otomobil Markası Hayran Sayısı Aylık Artış Aylık Değişim Etkileşim Oranı İleti Sıklığı Karsan %2.070,1 Land Rover ,5%1.190,7 Audi ,5%1.071,2 Jeep %1.030,8 Honda ,6%0.621,0 Proton ,5%1,060,8 SEAT ,3%0,860,8 BMW %0,581,1 SssangYong ,2%0,530,7 MINI ,4%0,411,0 Hayran Sayısına Göre İlk 10 Otomobil Markası Hayran Sayısı Aylık Artış Aylık Değişim Etkileşim Oranı İleti Sıklığı Volkswagen ,4%0,261 Renault ,4%0,252,2 Mercedes-Benz ,7%0,221,4 FIAT ,2%0,080,9 Hyundai ,8%0,071,6 Nissan ,2%0,031 BMW %0,581,1 Audi ,5%1,071,2 Kia ,5%0,051,1 Ford ,6%0,061,2 OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL AĞ KARNESİ ARALIK 2013 SOCIALTOOLS RAPORU. Otomotiv sektöründe yer alan markaların Facebook ve Twitter performanslarını aylık olarak derlediğimiz yeni raporumuzda, otomobil markalarının hayran, takipçi ve etkileşim oranı değerleri ile Aralıık ayının en popüler ileti ve tweet’lerini bulabilirsiniz. Raporumuzda performansa göre ilk 10 marka gösterilmektedir. Diğer markaların performansları için bize buradan ulaşabilirsiniz.buradan En Popüler TweetlerEn Popüler İletiler Volkswagen Türkiye En güzel Volkswagen evinizin önündeki Volkswagen'dir.. Beğeni Yorum 935 Paylaşım Etkileşim Oranı 1,03 Favorite 44 Mercedes-Benz TR RT yarışmamız başladı! Bu tweeti RT eden ve bizi takip eden 5 kişi Mercedes-Benz defteri kazanıyor. #mbyarisma Volkswagen Türkiye Volkswagen’i sevmek için ona sahip olmanıza gerek yok. Beğeni Yorum 371 Paylaşım Etkileşim Oranı 0,9 Bu Raporu paylaşın; 455 Volkswagen Türkiye Benzinli mi, dizel mi? Beğeni Yorum PaylaşımEtkileşim Oranı 0,7 Ford Türkiye 1.0 L EcoBoost 2 kez “Uluslararası Yılın Motoru” ödülünü aldı. RT et sinema biletini kap! Favorite 10 Retweet 342 En güzel fotoğrafın B-MAX’in içinden geçecek! Sen de sosyal hayat videonu yarat! Ford Türkiye Favorite 1 Retweet 111 Retweet 699