Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (http://www.ua.gov.tr)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
P OEMS ABOUT THE ENVIRONMENT Basogretmen Primary school Ordu TURKEY Comenius Project
Advertisements

Do you know who I am? Kim olduğumu biliyor musun?.
THE PROJECT SPORT AND US “Non-OLYMPIC GAMES”. OPEN THE DOOR, HEAD MERCHANT.
The Different Cultural Effects on Child’s Character Development
Comenius Okul Ortaklıkları
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
Some Turkish Proverbs December, Ankara. Aç ayı oynamaz ( The hungry bear doesn’t dance) : When someone is hungry, h/she is unwilling to do anything.
“Bir Buğday Tanesi’nin Maceraları”
Atama ve eşleme (eşleştirme) problemleri (Matching and Assignment problems)
SPORT AND US THE PROJECT “SPORTMEN”. Eşref Apak Turkish hammer thrower.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Building Mutual Trust Between the Labour Market and Education Panel Session.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Reach customers with Mobile Search Network.
YEREL KÜLTÜRLERİN KORUNMASI YEREL KÜLTÜRLERİN KORUNMASISunumcu: Ömer Günaydın Ömer Günaydın PRESERVATION OF LOCAL CULTURES PRESERVATION OF LOCAL CULTURES.
Bu Proje Avrupa Birliği ve T ü rkiye Cumhuriyeti tarafından ortaklaşa finanse edilmektedir ” CIVIL SOCIETY DIALOGUE EU – TURKEY CHAMBERS PARTNERSHIP GRANT.
Where did you come from to Kocaeli ? Karaman, Balıkesir, Egytp,Zonguldak, Eskişehir,Ağrı, Konya, Bolu, Tokat, Gümüşhane,Hatay, Rize,Urfa,Erzurum ( 2 )
POLONYA OKUL ZİYARETİ İZLENİMLERİ
KUNEFE TURKİSH DESSERT. * Sugar 2 1/2 cup * Water 1 3/4 cup * Lemon juice 2 teaspoon * Pistachionuts (chopped) 2 3/4 cup * Margarine 1 Spoon * Kadayif.
NOUN CLAUSES (İSİM CÜMLECİKLERİ).
UNIT- 3 OUR NATURAL HERITAGE.
/ 141 Yrd. Doç. Dr. Turan SET Atatürk University Medical Faculty, Erzurum QUALİTY CIRCLES
SPORT AND US THE PROJECT “SPORTMEN”. Halil Mutlu.
PRIMARY SCHOOL KOZLU PRIMARY SCHOOL (Turkey) COMENİUS.
 Title  Table of Contents  Introduction  Born  Childhood  Education  Establishment  Secret  Extra Info.  Death  Sources  The End.
Bu proje Avrupa Birliği ve Tu ̈ rkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Technical Assistance for Increasing Primary School Attendance Rate of.
TÜRİYE’DEKİ ÇEVRE ÖRGÜTLERİ
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
TOMATO TURKEY SOUP TURKISH SOUP. 6 cups chicken or turkey broth 2 cans (14-1/2 ounces each) diced tomatoes, undrained 1/3 cup quick-cooking barley 1 tablespoon.
Civic Education, Examples in Turkey
WELCOME TO MY SCHOOL OKULUMA HOŞGELDİNİZ
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK SORUNLARI ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ Adnan Menderes University Application and Research Center for Youth Problems.
SERVING WATER TO A THIRSTY PERSON Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information.
Statistics, Data, and Statistical Thinking
 C H I L D B R I D E S.   Marriages in early ages are seen all over the world.  Marriages under 18 are accepted as «child» marriages.
INFORMED CONSENT Assist.Prof.Dr. Mehmet KARATAS Dept. of History of Medicine & Ethics.
21/02/2016 A Place In My Heart Nana Mouskouri « Istanbul « (A Different Adaptation)
RELIGIOUS TRADITIONS BAGS TO DO IN YOUR CITY T.C. Ünye Kaymakamlığı ANAFARTA ORTAOKULU.
RELIGIOUS TRADITIONS BAGS TO DO IN YOUR CITY T.C. Ünye Kaymakamlığı ANAFARTA ORTAOKULU.
There was a man who was thinking of building an honourable structure that could last for milleniums and show the king’s power. So, he racked his brain.
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
"Bu proje T.C. Avrupa Birliği Bakanlığı, AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığınca (Ulusal Ajans, yürütülen Erasmus+
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
1 NİSAN 2015 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA GÜNLERİNİN 92. GÜNÜ YOKSULLUĞA SON DİYORUZ. DÜNYA DAHA GÜZEL YARINLAR İÇİN ETKİNLİKLERİNİZİ BEKLİYORLAR 14 SENE 9.
MUNZUR WATER Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information and views set out.
GREETING MANNERS AND POLITE WORDS EMLAK KREDİ BANKASI İLKÖĞRETİM OKULU İstanbul(Bakırköy) SELAMLAMA VE KİBAR SÖZLER.
THE PROJECT SPORT AND US “Non-OLYMPIC GAMES”. FIVE STONES.
Neil Armstrong
DISCUSSION
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
BAGS TO DO İN YOUR CİTY “ŞEHRİNDE YAPACAK ÇOK ŞEY VAR”
TOPLUMLA SOSYAL HİZMET DERSİ Arş.Gör. İrfan DOĞAN
German shepherd dog. These dogs are said to be intelligent before they say.
FINLAND EDUCATION SYSTEM I am talking about the Finnish education system today.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. THE LIFE OF MUSTAFA KEMAL.
tomorrow soon next week / year in five minutes/ in two hours later today I'll go to the market tomorrow. Don’t worry. He will be here soon. There.
Stephen Hawking His Life and Vestige. Stephen Hawking.
DAILY ROUTINES (günlük rutinler). DAİLY ROUTINES Wake up. Wash our hands and face. Have breakfast. School outfit wear. Go to school. Lessons start. Lessons.
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
“Differentiation for making a positive Difference!!!!”
BİLL GATES Şule Eslem ÖZTÜRK NUN OKULLARI Prep-A.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Konferans Tercümanı Şule Girmen
PREPARED BY: 9-B STUDENTS. Sumerians, who laid the foundations of great civilizations and the world cultural heritage, emerged to the st The Sumerians.
People with an entrepreneurial mindset are always brave.
Sunum transkripti:

Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz."

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz."

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz."

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz."

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz."

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz." GIRL OR BOY ALL THE CHILDREN HAVE THERIGHT TO GO TO SCOOL.

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz."

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz."

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz." THE AIM OF THE CONGRESS Based on ideals of fairness, honesty, righteousness, justice, benevolence and respect to the child in our civilization, the First Children’s Rights Congress in Turkey is organized to contribute to the following: In accordance with the United Nations Convention on the Rights of the Child (UNCRC), every child’s inherent potential is developed to the maximum extent possible with a quality education for the best interest of the child; every child is protected when and if under difficult circumstances; every child is heard on matters concerning him/her; every child is protected from all forms of discrimination; every child learns, demands, and realize her/his civil, political, social, economic and cultural rights so that child rights culture takes root in society; THE FIRST CHILDREN ’ S RIGHTS CONGRESS IN TURKEY (February 25-27, Istanbul) Children ’ s Rights for Children ’ s Republic

Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ( Comenius Programı kapsamında ve Avrupa Komisyonu'ndan sağlanan hibeyle gerçekleştirilmiştir. Ancak burada yer alan görüşlerden AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı veya Avrupa Komisyonu sorumlu tutulamaz." Identifying implementation problems and their causes as to how adults, communities, society and the State ought to honour their responsibilities towards the child in legal, judicial and administrative and other procedures so that every child’s best interest is attained; Utilizing multidisciplinary and child centered science theories, methodologies, and scientific in order to contribute to nationwide information generation to help solve all problems of all children. Thinking of all children in one child