13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
OBEZİTE İSTATİSTİKLERİ
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Halit Yıldırım
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
BİLİŞİM VE İNTERNET ARAŞTIRMA KOMİSYONU
Web 2.0 Araçları Rıdvan Gezici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Facebook, insanların başka insanlarla iletişim kurmasını ve bilgi alışverişi yapmasını amaçlayan bir sosyal paylaşım sitesidir. 4 Şubat 2004 tarihinde.
ALKAN AYGÜN EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI.
 Web 2.0 bilgisayar endüstrisinde internetin bir düzlem olarak ilerlemesiyle bir işletme devrimi ve bu düzlemin kurallarını başarı için anlamaya çalışmaktır.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Bazı Ekonomilere İlişkin Büyüme Tahminleri
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Gayri Safi Yurtiçi Hasıla (SAGP, Milyar $)
RAKAMLARLA TÜRKİYE
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Telekomünikasyon Sektörü ve Vergi Düzenlemelerinin Etkileri Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. 30 Ekim 2007 Gazi Üniversitesi İİBF Ankara.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ VE HUKUKSAL SORUNLAR
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
VAZGEÇİLMEZ BİR SOSYAL AĞ:FACEBOOK
FİNANS SEKTÖRÜNDE YABANCI SERMAYE ARALIK TSPAKB 2 İSTİKRAR  Siyasi istikrar Uluslararası yatırımcıların güvenini sağlayan tek parti hükümeti 
English version 1.0 © Unaico All Rights Reserved. İnsanların karşılaştığı yer.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
SOSYAL MEDYA.
ÖZEL SEKTÖR BORÇLANMA ARACI İHRACI
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
Veri Tabanları Kullanıcı Ara Yüzünde Yeni Yaklaşımlar
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Facebook Uygulamalarında Reklam MÜZİKOLİK & BENCE.
MUSTAFA NAZIM ÖZGEN WEB 2.0 HAKKINDA BİLGİ.
Nakit Dengelemesi Uygulaması
PİYASA GÖSTERGELERİ.
Rıdvan Gezici  Web 2.0 nedir ?  Web 2.0 araçları  Eğitimde web 2.0 ‘nin kullanımı  Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Eğitimde Web 2.0 Araçları Hatice TUNCER
WEB 2.0’nin tanıtılması Yrd.Doç.Dr.Nuray GEDİK ÜNAL ATACAN.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Mark ZUCKERBERG.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
SOSYAL MEDYA.
ALİBABA`NIN KURULUŞU Merkezi Çin’de bulunan Alibaba.cominternet sektöründe oldukça uzun zamandır hizmet veren şirketler arasında. İçinde bulunduğumuz yıl.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır. Bazı kullanıcılar bu arayüzü çok başarılı bulurken, bazı kullanıcılar protesto etmektedir. Facebook yöneticileri ise bu yeni arayüz için ısrar etmektedirler. Teknik açıdan ise Facebook, web otoriteleri tarafından en başarılı Web 2.0 uygulamalarından biri olarak gösterilmektedir yılında, MySpace'in News Corporation'a satılmasıyla Facebook'un da satılacağı söylentileri çıkmıştır. Zuckerberg ise Facebook'u satmak istemediğini belirtmiş ve söylentileri yalanlamıştır. İlk teklifin Viacom tarafından 975 milyon dolar olduğu öne sürülürken; Eylül 2006'da Yahoo, 1 milyar dolar teklifte bulunmuştur. Ekim ayında ise; Google, YouTube'u satın aldıktan sonra, Facebook için 2,3 milyar dolar teklifte bulunmuştur. Facebook yöneticilerinden Peter Thiel ise, Facebook'un iç değerinin 8 milyar dolar olduğunu ve proje gelirlerinin 2015 yılı için 1 milyar dolar olduğunu söylemiştir. 24 Ekim 2007'de Microsoft, Facebook'un %1,6'lık hissesini 240 milyon dolar ödeyerek satın almıştır. Google ve diğer şirketler de benzeri bir yöntemle Facebook hisselerine yönelmektedir Ağustos'unda, Facebook'un aylık 100 milyon aktif kullanıcısı vardı. İnsanlar birbirini Facebook'a çağırdı ve bu sayı 7 ayda iki katına çıktı Nisanı'nda ise bu sosyal ağın ulaştığı insan sayısı 200 milyondu.

2009 Temmuz'unda ise dört aydan kısa bir sürede Facebook kullanıcı sayısı 50 milyon daha artarak 250 milyona ulaşmıştır. 23 Temmuz 2009'da başlayan bir uygulamayla Facebook'a, Yahoo sitesi içerisinden ulaşma imkânı getirilmiştir. 2004’te kurulan Facebook günümüz itibariyle dünyanın en büyük sosyal ağı konumunda. Kuruluşundan itibaren kullanım oranı her geçen gün katlanarak artıyor ve gelişimini sürdüreceği gözüküyor itibariyle Facebook’un ne durumda olduğuna göz atalım. Facebook’un Amerika Birleşik Devletleri’nde başlayan serüveni dünya geneline yayıldı. Bu sebepten ötürü Facebook 70 farklı dilde hizmet veriyor. Türkiye’nin de en aktif ülkeler arasında bulunduğu sosyal ağda bulunduğumuz yıl itibariyle 1.06 milyar kullanıcı bulunuyor. Bu kullanıcıların çoğunluğu ise aktif durumda. Karşımıza günlük olarak aktif olan 618 milyon üye çıkıyor. Aktif kullanıcının çoğunluğu oluşturması beraberinde büyük bir etkileşim ağını da getiriyor. Günlük 2.7 milyar beğeninin gerçekleştiği Facebook’ta kullanıcıların ortalama 40 sayfayı beğendikleri ortaya çıkıyor. Fotoğraf paylaşımında ise büyük bir rakam söz konusu. Üyeleri Facebook’a günlük 350 milyon fotoğraf yüklüyor. Akıllı telefonların gösterdiği artış Facebook’un kullanıcılarına da yansımış durumda itibariyle 680 milyon kullanıcı sosyal ağı mobil kullanıyor. Tüm kullanıcıların dikkate alındığında ise karşımıza sosyal ağda geçirilen ortalama 20 dakika çıkıyor.