NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KONU: Verimlilik nedir? Verimlilik hesabı nasıl yapılır?
Advertisements

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ AÇIK ERİŞİM KULLANMA KILAVUZU.
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
YÖNETİM FONKSİYONLARI
FİNANS ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Eşgüdümleme ve Kontrol
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ Kat hizmetleri yönetimi Kat Hizmetleri Bölümünde Planlama NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr

Hafta 4 : Kat Hizmetleri Bölümünde Planlama İyi Bir Planlamanın İşletmeye Sağladığı Yararlar: Yön gösterir: Yönetici ve çalışanlar gelecekte ne yapacakları konusunda bugünden bilgi sahibi olurlar. Kalite kontrolüne yardımcı olur: Planlamayla belirlenen kalite standartlarının sağlanıp sağlanmadığı kolayca kontrol edilir Yönetimin işlerini kolaylaştırır: Yönetimin gelecekte yaşayacağı işle ilgili sıkışıklığı önler, yönetime olan güven ve destek artar Standart sağlar: Planlama ile o işle ilgili standartlarda oluşturulur.Ex:Otel banyosu 10 dakikada temizlenmesi gibi Daha iyi çalışma ortamı sağlar: İşle ilgili kararların daha önceden planlanmış olması,işlerin daha iyi yürütülmesi yanında personel arasında oluşabilecek,iş yükü,iş tanımı,süresi gibi sorumluluklarla ilgili çatışmaların önlenmesini sağlar NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Planlamanın Başarılı Olabilmesi İçin Yapılması Gereken Temel İşler: Housekeeping sorumluluk alanlarının belirlenmesi. İşletmedeki hizmet ve kalite standartlarının belirlenmesi. Temizlik ve bakım planlarının oluşturulması. İşgücü ihtiyacının belirlenmesi. Ekipman ve malzeme ihtiyacının belirlenmesi. Housekeeping’te depolar ve temizlik arabaları. Housekeeping bütçesinin oluşturulması NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©