MATERYALİN HAZIRLANIŞI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
OYUN OYUN İÇİNDE BİLGİ BİZİM DİLİMİZDE
Advertisements

Hazırlayan: Güray KERA
TENİS KAREN TÖRK 3C SINIFI, NO:523.
Güvenlik ve Sağlık İşaretleri
SATRANÇ SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ
HAREKET İlk konum = -10 m (x2) Son konum = +15 m (x1)
NE GEREK VAR GRUBU Buket Akcengiz
Bu ne ? Bu kitap. Bu kitap mı? Evet , bu kitap
MAÇ PROTOKOLÜ.
BÜYÜK KÜÇÜK KAVRAMI.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI K12 Sistemi ile çocuğun Akademik olarak gelişiminin takibi. İnternet Explorer Web tarayıcı adres çubuğuna aşağıdaki.
KAVRAM ÖĞRETİMİ.
YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN SATRANÇ
Karenin Çevre Uzunluğu
Hazırlayan: Cihan Göç İMÖ-3
ÇEVRE.
GEOMETRİK CİSİMLER VE ÖZELLİKLERİ
EĞLENCELİ KORİDOR OYUNLARI
CİSİMLERİN YÜZEYLERİ.
Tasarım Aşamaları.
Hazırlayan: Cihan Göç İMÖ-3
Bilgisayarda Ofis Programları
Bilgisayarda Ofis Programları
CEBİRSEL İFADELER.
KARENİN ÖZELLİKLERİ Ü Şeklin arkasına gizlenmiş özellikler
SÖZLÜK KULLANMAYI ÖĞRENİYORUM
Alan hesabındaki standart ölçü birimleri
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
SÖZLÜK KULLANMAYI ÖĞRENİYORUM
Hazırlayan: Cihan Göç İMÖ-4
1. Bir zar ardı ardına iki kez atılıyor. Birinci atışta 6 ve
ARABALAR İÇİN TRAFİK İŞARETLERİ YÜKLENİYOR.
ÇEVRE hesabı.
ÖZDEŞLİKLER a2-b2=(a-b).(a+b) a2 (a-b)2 = a2-2.a.b+b2 (a+b)2 b2
PRİZMALAR.
ADIM ADIM ZİRVEYE ATA DİL BİL.
ÇOKGENLER VE DÖRTGENLER
HAZIRLAYAN:İMRAN AKDAĞ NO:
Another graphic or chart
Kazanım : Öğrenci renkleri tanır.
PROBLEM ÇÖZME YAPILANDIRILMIŞ GRUP PROGRAMI Genel Hedef : Problem çözme becerisini kazanabilme. Düzey : İlköğretim ikinci kademe Üye sayısı : 12 Süre.
Sözcük ( Kelime ) Tek başına anlamı olan ve cümle kurmaya yarayan sözlere , sözcük ( kelime ) denir.
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ
Strateji Oyunları.
PAS & DÖNÜŞLER ISINMA AMAÇLI ÇALIŞMA
CEBİRSEL İFADELER Terim , Katsayı, Kuvvet
Renk Kavramı.
MUSTAFA ŞAHİN MATEMATİK ÖĞRETMENİ
My Colorful World.
SBS 6.SINIF EBOB&EKOK Aşağı Yön Tuşları ile ilerleyiniz.
ADANA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.
Hazırlayan: Rabia Ayşenur Kurnaz
BÜYÜK KÜÇÜK KAVRAMI.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
Kesirler 1/2 1/8 1/3 6/8 3/4.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÇOKGENLER YAMUK KARE PARALELKENAR.
Oyuncular hazinelerinde en fazla taşı biriktirmeye çalışırlar.
TERS KALE.
Futbolda en çok karşımıza çıkan kurallar
SÖZCÜKTE ANLAM
TEST.
Sunum transkripti:

MATERYALİN HAZIRLANIŞI Müzik Terimleri Sözlüğü Oyunu Dikdörtgen bir kartonun köselerine eşit büyüklükte kutucuklar çiziyoruz. Bu kutucukların üzerine harfler ve kutucuk büyüklüğünde renkli kartonlar yapıştırıyoruz. 4 adet oyuncu için oyuncu simgesi bulup oyunun içine yerleştiriyoruz. Kırmızı, yeşil ve mavi kare olarak kestiğimiz kartonların üzerine oyunun kurgusunda olan ifadeleri yazıyoruz. Renkli dikdörtgen kartonlar kesip içlerine test soruları hazırlıyoruz.

MATERYALİN UYGULANIŞI Müzik Terimleri Sözlüğü Oyunu 4 kişi yada 4 adet grup oluşturulur. Oyunda olan gülen surat simgeleri kişilere dağıtılır. Oyuncular sırayla zar atarlar , tek zarda gelen sayı kadar alfabe doğrultusunda ilerlerler. Kutucukların içinde bulunan harfler doğrultusunda öğretmen oyuncu öğrenciye müzik terimleri sözlüğünden seçtiği kelime anlamlarını sorar. Soruya doğru cevap veren öğrenci tekrar zar atma hakkına sahip olur. Cevap veremeyen öğrenci bir önceki konumuna geri döner. Oyunun içinde bulunan mavi kutucukların içine gelinmesi sonucunda oyuncu simgesini oyunun başlangıç noktasına geri koyar, baştan başlar. Oyunun içinde bulunan yeşil kutucukların içine gelinmesi sonucu yeşil kutucuğun içinde yazan rakam doğrultusunda ilerlenir yada geri gidilir.(2 kare ileri gidiniz , 4 kare geri gidiniz.) Kırmızı kutucuklar içine gelindiğinde özel sorular öğrencilere sorulur. Özel sorular önceden hazırladığımız test sorularını içermektedir. Özel sorulara doğru cevap veren öğrenciler yada gruplar 3 adet özel sorunun doğru cevaplanılması durumunda nota işaretli kalem ve silgi kazanmış olurlar ve tekrar zar atma hakkı kazanırlar. Zar atarak gelen rakamla eş değerde ilerleyen öğrenciler 2 turu birinci tamamlaması durumunda oyunu kazanıp öğretmenin belirleyeceği ödülün sahibi olur.