XNA ile Oyun Programlama

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1 Seminer wikileaks çağında bilgi sızması Mahrem bilgilerinizi, ticari sırlarınızı, entellektüel sermayenizi koruyun Çorlu / Tekirdağ
Advertisements

Zaman Kaydı SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Zaman Çizelgesi (CATS), bir çalışanın.
Servislerin Dışarıdan Tedariki SAP Best Practices.
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
WINDOWS Azure Haluk Burçak Çakıroğlu Microsoft Ortadoğu ve Afrika
MIT504 İnternet ve Web Programlama: Javascript programlama devam Yrd. Doç. Dr. Yuriy Mishchenko.
Microsoft Eğitim ve Sertifikasyon Programları
4/3/ :47 PM © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved.
BT Denetimi Uygulama Başarısı
Bölüm 5 – Kontrol İfadeleri : 2.Kısım
Tip Bilgisi & Reflection.  Farklı şekillerde tutulan objelerin asıl tipleri  Uzaktan Kumanda aslında neyi kontrol ediyor?  Kesin olmayan tip dönüşümü.
Hazirlayan: Yrd. Doç. DR. Emin BORANDAĞ
P p 8. Ünitede yinelemeli programlamanın teknikleri anlatılmaktadır. p p Gördüğünüz gibi, yinelemeli programlama bir problemin içinde problemin küçük parçalarını.
Microsoft Gelişim Atölyesi Kampı 2 Şubat 2010 – Microsoft Türkiye İstanbul Ofisi Mesut MERT Teknoloji Danışmanı Microsoft Corporation.
Microsoft® Lync™ Başlıca Yeni Özellikler
Yeni Microsoft ® Lync ™ 2010 Platformu Yeşim Sünger İş Ortakları Teknoloji Danışmanı
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Spot Danışmanlık SAP Best Practices.
Yazılım Sertifikasyonunda Karşılaşılan Zorluklar
MVP (Microsoft Most Valuable Professional) Nedir? Microsoft’un En Değerli Profesyonelleri (MVP’ler) bir veya daha fazla sayıdaki Microsoft ürünü konusunda.
SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How SAP Müşterileri ve SAP İş Ortakları için Kullanılabilirlik.
Stok İşlemesi: Iskarta Stoku ve Bloke Stok SAP Best Practices.
Görsel C# Programlama Güz 2009 (6. Hafta).
55 CHAPTER SİSTEM YAZILIMI. © 2005 The McGraw-Hill Companies, Inc. All Rights Reserved. 5-2 Sistem yazılımı Teknik detayları çözer Kullanıcı, uygulama.
Önceki Dersi Hatırlama !!
Silverlight 2.0 ile Oyun Programlama Daron Yöndem INETA Türkiye Başkanı
Dahili Projeler SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Herhangi bir profesyonel hizmet.
Etkileşimli Raporlama CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Bölüm 4 – C’de Program Kontrolü
Fiziksel Envanter / Envanter Sayımı ve Karşılaştırması SAP Best Practices.
Seyahat Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Ortaya çıkan tüm seyahat masraflarının.
BİLGİSAYAR AĞLARINA GİRİŞ
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Faiz Hesaplama Uygulaması Amaçlar Bu derste öğrenilecekler:
Yeniden İşleme (Stoka Üretilen Malzeme) SAP Best Practices.
Seri Numarası Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı.
Bölüm Raporlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bölüm raporlamasının amacı,
Dönem Sonu Kapanışı Servis Siparişleri SAP Best Practices.
Outline 4.1 Giriş 4.2 Algoritmalar 4.3 Pseudocode 4.4 Kontrol İfadeleri 4.5 if tek-seçimli ifadeler 4.6 if else seçimli ifadeler 4.7 while döngü ifadeleri.
İç Sipariş AR&GE Planlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu proses, masrafları.
 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.
Türkiye için SAP Best Practices Baseline Package V1.605 What's New.
Görsel C# ile Windows Programlama
33 CHAPTER TEMEL UYGULAMA YAZILIMLARI. © 2005 The McGraw-Hill Companies, Inc. All Rights Reserved. 3-2 Uygulama Yazılımları Temel Uygulamalar Genel amaçlı.
Use this title slide only with an image SAP İNOVASYON FORUM Eski Köye Yeni Adet Barış Güneş – Kıvanç Oktaş.
METRIC’TEN HATASIZ, ORJİNAL FULL+FULL Metric – Abdullah Çekin.
Microsoft ® Lync ™ Başlıca Yeni Özellikler Kadir Kaya Çözüm Satış Uzmanı Microsoft Türkiye
Onur Görür Ürün Grubu Pazarlama Müdürü Microsoft Türkiye.
Akıllı İstemcileri Geliştirmek ve Dağıtmak
Basic Application Software © 2013 The McGraw-Hill Companies, Inc. All rights reserved.Computing Essentials 2013.
TASARLA | TEST ET | UYGULA Brick com Exclusive Türkiye Distribütörü Teleone Türkiye 2016.
SQL Server 2008 ile Verileriniz Daha Güvenli Selçuk UZUN Yazılım Geliştirme Teknolojileri Yöneticisii Microsoft Türkiye.
Neden gerekli… Department of Commerce Raporu 2011, BLS Raporu 2013, IFTF Raporu 2011.
Copyright © Küresel Yazılım. All rights reserved. PROFESYONELLER, KÜÇÜK İŞLETMELER, MARKALAR VE KAMU KURULUŞLARI İÇİN İŞGÜCÜNÜ ARTIRMAYI HEDEFLER.
Hatalar ve Özel Durumları Yönetmek try..catch..finally throw throw Anahtarı Exception Exception Sınıfları.
MIX 09 9/27/2017 © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered.
Office 365 Bulutta Lider Güvenlik ve Kullanım Barış Bilge Bekoğlu
JDK(Java  Development  Kit):  Java  kodlarını  derlemek  için gerekli  geliştirme  ortamını.
KAYNAKLAR (7-14. haftalar)
Herkese Merhaba!!! Öncelikle bugün bizleri dinlemeye geldiğiniz için çok teşekkür ederim. Kısaca kendimi tanıtayım. Ömer Önerge, Arena Bilgisayar’da Office.
Oyun Geliştirme Dokümantasyonu
Dünyada siber tehditlerin kaynağı
Araş. Gör. Nilay BIÇAKCIOĞLU
5- class & object Nesne Yönelimli Programlama - i
AE= COS (Phi_e) *Cos (Lambda_e)
Uzay ve Uzay Çalışmaları.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Power pont İle konu değerlendrmesi
Değerler ve Değişkenler
MTM216 GÖRSEL PROGRAMLAMA
AE= COS (Phi_e) *Cos (Lambda_e)
Developing Machine Learning Applications with ML.NET
Sunum transkripti:

XNA ile Oyun Programlama 12/28/2018 4:14 PM XNA ile Oyun Programlama Engin Polat NTV Yeni Medya - Yazılım Mimarı / Proje Lideri BilgeAdam - Yazılım ve Veritabanı Eğitmeni ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Seminer Planı Oyun Geliştirme Ekibi Hedef Kitle Oyun Türü 12/28/2018 4:14 PM Seminer Planı Oyun Geliştirme Ekibi Hedef Kitle Oyun Türü XNA ile Oyun Programlama ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Başlangıç Oyun Geliştirme Ekibi Hedef Kitle Oyun Türü 12/28/2018 4:14 PM Başlangıç Oyun Geliştirme Ekibi Hedef Kitle Oyun Türü ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

XNA ile Oyun Programlama 12/28/2018 4:14 PM XNA ile Oyun Programlama Geliştirme Gereksinimleri İlk “Oyun” ve Proje Şablonu GraphicsDeviceManager, SpriteBatch Olay yerine Polling kavramı Sprite’lar ve Örnek Oyun Kodları ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Geliştirme Gereksinimleri 12/28/2018 4:14 PM Geliştirme Gereksinimleri ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

İlk “Oyun” ve Proje Şablonu 12/28/2018 4:14 PM İlk “Oyun” ve Proje Şablonu ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Oyun Döngüsü ( Game Loop ) 12/28/2018 4:14 PM Oyun Döngüsü ( Game Loop ) ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Olay yerine Polling kavramı 12/28/2018 4:14 PM Olay yerine Polling kavramı Olay mekanizması Windows ve Web Programlama için kullanılabilir Polling mekanizması XNA Oyun Programlama için kullanılabilir ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

GraphicsDeviceManager 12/28/2018 4:14 PM GraphicsDeviceManager Class seviyesinde değişken GraphicsDeviceManager graphics; Constructor’da ataması yapılır graphics = new GraphicsDeviceManager(this); ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

SpriteBatch Class seviyesinde değişken 12/28/2018 4:14 PM SpriteBatch Class seviyesinde değişken SpriteBatch spriteBatch; LoadContent() methodunda ataması yapılır spriteBatch = new SpriteBatch(GraphicsDevice); ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Oyun penceresine çizim 12/28/2018 4:14 PM Oyun penceresine çizim Texture2D Content.Load Vector2 SpriteBatch Window.ClientBounds ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Oyun penceresine çizim 12/28/2018 4:14 PM Oyun penceresine çizim ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

12/28/2018 4:14 PM Uzay Gemisi ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Karakter Animasyonu 12/28/2018 4:14 PM ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Hareketli Arkaplan 12/28/2018 4:14 PM ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

XNA ile Oyun Programlama 12/28/2018 4:14 PM XNA ile Oyun Programlama Sorularınız? Engin Polat NTV Yeni Medya - Yazılım Uzmanı BilgeAdam - Yazılım ve Veritabanı Eğitmeni ©2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.