HÜRRİYET ANADOLU LİSESİ OKUL GELİŞİM MODELİ (OGM).

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖSYS’Yİ NE KADAR TANIYORUZ?
Advertisements

YGS NEDİR? LYS NEDİR?.
3D DEFTER VE SES.
VKV KOÇ ÖZEL LİSESİ 2010 – SINIFLAR DERS SEÇİM SÜRECİ HAKKINDA
DERS VE MESLEK SEÇİMİ MUSTAFA KAYNAK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK SERVİSİ Mustafa Kaynak Anadolu Lisesi.
. Hülya SUFRACI PSi. Dan ve Reh. Öğr YGS- LYS 2015 Fahrettin Arar Çok Programlı Anadolu Lisesi.
SINAV ADITARİHSAAT LYS LYS LYS LYS LYS
KÖYCEĞİZ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2013 SBS OKUL BAŞARI DURUMLARI
DERS SEÇİMİ NASIL YAPILIR?
YGS LYS BAŞVURULARI. Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) Başvuru Tarihleri : 2-15 Ocak 2013 Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) Tarihi, Saati ve Süresi :
YGS-LYS 2012 SONUÇLARI HAZIRLAYAN:MUHAMMET YILMAZ.
SALİHLİ KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
ALAN DEĞİŞİKLİĞİ VE DERS SEÇİMİ
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
ORTAÖĞRETİMDE ALAN/DAL SEÇİMİ
TEŞEKKÜR BELGESİNİN SINIFLARA DÖRE DAĞILIMI
CEBELER ANADOLU LİSESİ
Üniversite Seçerken... Akademik/ Profesyonel Kadro Burslar (OSYM/ Başarı Bursları) Kent/ Kampüs Üniversitesi Yabancı Dil Eğitimi Akademik Olanaklar o Bölüm.
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
“Başarının zeka ile bir ilgisi yoktur.” Albert Einstein
Sınıf Geçme ve Sınav Yönetmeliği
SINIF GEÇME BİR DERSİN DÖNEM PUANI; a) Sınavlardan alınan puanların,
MEB ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMALAR
DERS SEÇİMİNİ DEĞERLENDİRİYORUM
ÖSYS YGS-LYS HAKKINDA BİLGİ & KURS PROGRAMI.
Ders seçimi veli, “öğrenci” tarafından yapılır.
YILDIRIM BEYAZIT İMKB TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1.DÖNEM DERS BAŞARI ANALİZLERİ.
BAŞİSKELE İL Ç E MİLLİ EĞİTİM M Ü D Ü RL Ü Ğ Ü TARİHLİ YGS DENEME SINAVI ANALİZİ.
ayrı soru kitapçıkları ve ayrı süreler Matematik ve Geometri testleri için ayrı soru kitapçıkları ve ayrı süreler verilecek. Cevap kağıdı iki test için.
Cengiz Ş ENOL Ali POLAT Gazi ERDO Ğ AN Alper BÜYÜKYILDIZ ÖSYM Ortaö ğ retim Kurumları Kitabından Yararlanılarak Hazırlanmı ş tır.
2013 ÖSYS Ö Ğ RENC İ SEÇME VE YERLEŞT İ RME S İ STEM İ.
* Okulun amacı; öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarını, yabancı dili, dünyadaki bilimsel ve teknolojik.
BEYŞEHİR ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 04 Mart 2014 Tarihli 2. YGS Deneme Sınavı Analizi.
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
Araklı Anadolu Öğretmen Lisesi Rehberlik Servisi.
ÖSYS ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SİSTEMİ YGS YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI LYS LİSANS YERLEŞTİRME SINAVI.
FEHMİ GÜR MÜDÜR YARDIMCISI (Öğrenci İşleri). MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖRGÜN VE YAYGIN EĞİTİMİ DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI YÖNERGESİ Amaç MADDE 1-
Yusuf URHAN-Uzm.Psikolojik Danışman
YGS DENEME SINAVI SORU HAZIRLAMA KOMİSYONU TOPLANTISI
Hazırlayan: Ufuk ŞENSOY ZAİM Giresun Mimar Sinan Anadolu Lisesi Rehber Öğretmeni ÖSYS SINAV S İ STEM İ (YGS – LYS)
Üniversite Yolunda N asıl Üniversiteli Olurum. LYS.
ÖĞRETİM YILI LYS BAŞARI TABLOSU.
SINIF GEÇME VE SINAV YÖNETMELİĞİ. PUAN Ortaöğretimde Sınav, ödev, projeler ve uygulamalar, 100 tam puan üzerinden değerlendirilmektedir. Ortaöğretimde.
YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI (YGS) 1. BASAMAK SINAVI.
2013 ÖSYS Ö Ğ RENC İ SEÇME VE YERLEŞT İ RME S İ STEM İ.
2016 – ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı 13 Mart 2016 YGS Sınavı Başvurular Ocak 2016 tarihleri arası Başvuru Ücreti 55TL tarihleri.
* Türkçe testinde dil bilgisinden, Temel Matematik testinden geometriden ne kadar soru geleceği net olarak belli değildir. Dil bilgisinden ortalama 5-6,
GENEL BİLGİLER YGS-LYS sistemi 2 aşamalı sınavlardan oluşan bir sistemdir. İlk aşama sınavı YGS 1 oturum, ikinci aşama LYS 5 oturumda yapılacaktır.
İZMİR ÖZEL SAINT-JOSEPH FRANSIZ LİSESİ
İZMİR ÖZEL SAINT-JOSEPH FRANSIZ LİSESİ Öğretim Yılı Lise 3 Sınıfları Sene Başı Veli Toplantısı.
ALAN SEÇİMİ ÇALIŞMALARI Öğretmen görüşlerinin alınması Öğrenci sınav notlarının değerlendirilmesi Öğrencinin ilgilerinin göz önünde bulundurulması 10.Sınıf.
ATA ANADOLU LİSESİ. TEK KİTAPÇIKLI 160 SORULUK BİR SINAV SORU BAŞINA 1 DAKİKA SÜRE KONULAR AĞIRLIKLI OLARAK 9.SINIF KAZANIMLARI SORULAR ANLAMA VE YORUMLAMAYA.
ATA ANADOLU LİSESİ. TEK KİTAPÇIKLI 160 SORULUK BİR SINAV SORU BAŞINA 1 DAKİKA SÜRE KONULAR AĞIRLIKLI OLARAK 9.SINIF KAZANIMLARI SORULAR ANLAMA VE YORUMLAMAYA.
TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ VE SON DEĞİŞİKLİKLER
Sınav Takvimi 9.Sınıf TARİH FİZİK DERS SAATİ
KURŞUNLU ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ TANITIMI
GENEL TANITICI BİLGİLER
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
2016 ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SİSTEMİ (ÖSYS)
2017 ÖSYS YGS-LYS TANITIMI.
YENİ SINAV SİSTEMİ.
TED Ankara Koleji Vakfı Özel Lisesi Bilim İnsanı Yetiştirme (BİY)
YEŞİLHİSAR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA BURDUR LİSESİNE HOŞ GELDİNİZ.
ÇANAKKALE REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
TED Ankara Koleji Vakfı Özel Lisesi Bilim İnsanı Yetiştirme (BİY)
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
SEÇMELİ DERS SEÇİMİ Ne Zaman ? Nasıl ?.
Sunum transkripti:

HÜRRİYET ANADOLU LİSESİ OKUL GELİŞİM MODELİ (OGM)

SORUN 1 Öğrencilerimizin okuma alışkanlıklarının istenen düzeyde olmaması nedeniyle okuma, anlama, yorumlama becerilerinin yetersiz olması.

HEDEF Öğrencilerin kişi başı kitap okuma sayısını yılda 8 kitaptan 10 kitaba çıkarmak. Okul kütüphanesine her ay 1 adet alınan süreli yayın sayısını 3'e çıkarmak.

YAPILACAK ÇALIŞMALAR Öğrencilere okudukları kitaplarla ilgili olarak Türk Dili ve Edebiyatı, İngilizce derslerinde sunum ve inceleme yaptırmak. Haftanın kitabı ve ayın dergisi konulu pano hazırlamak, kitap ve dergi eleştirilerini panoda sergilemek. Kitap okumada bilim ve teknolojiden, öğrencilere dağıtılan tabletlerden, EBA'dan faydalanmak ve maliyeti düşürmek için e-okuma faaliyetleri gerçekleştirmek.

Başlama Tarihi Bitiş Tarihi 01.11.2016 22.05.2017

SORUMLU ÖĞRETMENLER IŞIKGÜL ÇETİN GÜL POLAT KANLI ŞEFİKA EBRU DİKİCİ EBRUH ÇETİNSAYA ZEKİ NOKTA GÜLSÜM SALDERE HATİCE GÖKSU SERPİL ŞAHİN ÜMİT IŞIKLI ESEN AŞKIN ARTUK ÖZLEM KAYA B BAYRAM KÜÇÜK

Okulun YGS ortalama puanlarının istenilen düzeyde olmaması. SORUN 2 Okulun YGS ortalama puanlarının istenilen düzeyde olmaması.

HEDEF YGS1 ortalama okul puanını (298,9181) %10 arttırmak.

YAPILACAK ÇALIŞMALAR İlgili derslerden destekleme ve yetiştirme kursları açmak. İki haftada bir deneme sınavları yapmak. Verimli ve etkili ders çalışma teknikleriyle ilgili bilgilendirme yapmak. Öğrencilerin ders seçimlerine göre öğrencilere yüksek öğretim programları hakkında bilgi vermek.

Başlama Tarihi Bitiş Tarihi 03.10.2016 10.03.2017

SORUMLU ÖĞRETMENLER GÜL POLAT KANLI ŞEFİKA EBRU DİKİCİ ÖZLEM SOLMAZ ŞAHİN BAYRAM KÜÇÜK SİBEL SUR ZÜBEYDE BİLGE BAŞ NERMİN BOZKURT NAGEHAN DENİZ DELİKTAŞ ILGIN AYDIN GÜLSÜM SALDERE SERPİL ŞAHİN ZEKİ NOKTA ÖZGÜR AKDOĞAN ŞERİFE KİPER ELİFE TANRISEVDİ IŞIKGÜL ÇETİN MUAZZEZ KİRAZ ÇAKIR HATİCE GÖKSU HATİCE ERTÜRK EBRUH ÇETİNSAYA ESEN AŞKIN ARTUK İLKAY ANGIÇ

SORUN 3 Öğrencilerin İngilizce konuşma becerilerinin istenilen seviyede olmaması.

HEDEF 2015-2016 Eğitim ve öğretim yılında her şubeden 1 grubun katılması esasıyla düzenlenen İngilizce münazara yarışmasına, 2016-2017 eğitim öğretim yılında her şubeden 2 grubun katılımının sağlanarak öğrenci sayısının artırılması. Video ödev sayısının her dönem için 1'den 2'ye çıkarılması. Öğrencilerin bireysel sunum çalışmalarının 1'den 2'ye çıkarılması.

YAPILACAK ÇALIŞMALAR Video ödev çalışmaları Bireysel sunum çalışması Okul içi münazara çalışması

Başlama Tarihi Bitiş Tarihi 14.11.2016 22.05.2017

SORUMLU ÖĞRETMENLER EBRUH ÇETİNSAYA ÜMİT IŞIKLI ÖZLEM KAYA ESEN AŞKIN ARTUK İLKAY ANGIÇ

LYS net sayılarının istenen düzeyde olmaması. SORUN 4 LYS net sayılarının istenen düzeyde olmaması.

HEDEF Matematik netlerinin 16'dan 18'e yükseltilmesi. Geometri netlerinin 7'den 9'a yükseltilmesi. Fizik netlerinin 7'den 9'a yükseltilmesi. Kimya netlerinin 15'den 17'ye yükseltilmesi. Biyoloji netlerinin 11'den 13'e yükseltilmesi. Türk Dili ve Edebiyatı netlerinin 31'den 33'e yükseltilmesi. Coğrafya netlerinin 8'den 10'a yükseltilmesi. Tarih netlerinin 16'dan 18'e yükseltilmesi. Felsefe netlerinin 14'den 16'ya yükseltilmesi.

YAPILACAK ÇALIŞMALAR İlgili derslerden destekleme ve yetiştirme kursları açmak. İki haftada bir deneme sınavları yapmak. Verimli ve etkili ders çalışma teknikleriyle ilgili bilgilendirme yapmak. Öğrencilerin ders seçimlerine göre öğrencilere yüksek öğretim programları hakkında bilgi vermek.

Başlama Tarihi Bitiş Tarihi 03.10.2016 12.06.2017

SORUMLU ÖĞRETMENLER GÜL POLAT KANLI ŞEFİKA EBRU DİKİCİ ÖZLEM SOLMAZ ŞAHİN BAYRAM KÜÇÜK SİBEL SUR ZÜBEYDE BİLGE BAŞ NERMİN BOZKURT NAGEHAN DENİZ DELİKTAŞ ILGIN AYDIN GÜLSÜM SALDERE SERPİL ŞAHİN ZEKİ NOKTA ÖZGÜR AKDOĞAN ŞERİFE KİPER ELİFE TANRISEVDİ IŞIKGÜL ÇETİN MUAZZEZ KİRAZ ÇAKIR HATİCE GÖKSU HATİCE ERTÜRK EBRUH ÇETİNSAYA ESEN AŞKIN ARTUK İLKAY ANGIÇ