Good Effects of ADs Renault fluence and Sütaş Ads
Renault Fluence Z.E Reklamı Bu reklamın amacı arabanın doğa dostu olduğunu anlatmak için yapılmıştır. Daha az karbon salınımı ile tam bir doğa dostudur. Artık doğanın korunacağını göstermiştir. The aim of this ad is to tell you that the car's eco- friendly. Less carbon emissions and natural and friendly. The ad shows that from now on the nature will be under protection
Günde 2 Bardak Süt Reklamı Reklamın öncelik amacı süt içtiğimizde hayatımızda ne gibi değişiklikler olabileceğini yansıtmaktadır. Sadece günde 2 bardak süt içerek derslerimizde ve sosyal aktivitelerde başarılı olabileceğimizi göstermektedir. The purpose of advertising shows that milk is a priority in our lives and reflects what changes might be.Drinking only 2 glasses of milk per day we could be successful in school life and social activities.
Bad Effects of AD TOYOTA AD
Toyota Ad(My father is a man like Toyota) In this ad children say “My father is a man,looks like Toyota,he is strong,he is reliable like Toyota. This Advertisement has been removed in Turkey.Because,orphans,poor teens are badly effected by this ad.