Gebze Anadolu İmam Hatip Lisesi Tanıtım Bilgileri İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 64 Öğrenci Sayısı : 951 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 34 Fen Laboratuarı Sayısı : Yok BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : Yok Atölye-İşlik Sayısı : Yok Spor Salonu : Yok Kütüphane : Var Konferans Salonu : Yok Kantin/yemekhane : Var Rehberlik servisi :Var Ders Başlama ve Bitiş Saati : 08:45-16:00 Öğretim Şekli : Tam Gün Pansiyon Durumu: Pansiyon Var Telefon : Fax : WEB Adresi : Adres : Hacı Halil mh. Hükümet cd. No Gebze/Kocaeli YERLEŞİM YERİ BİLGİLERİ İl ve İlçe Merkezine Uzaklık : Merkez Ulaşım : Toplu Taşıma Araçları Önünden Geçmektedir. Yerleşim Yeri Bilgisi : Hacı Halil Mah.
yılında bir müdür, bir müdür yardımcısı ve dört öğretmenle eğim öğretime açılan okulumuz, Vakıflar Genel Müdürlüğü’ne ait arsa üzerine 16 derslik olarak inşa edilmiştir. Binanın mülkiyeti halen Vakıflar Genel Müdürlüğüne ait olup kiralama usulüyle eğitim öğretime devam etmektedir. Okulun toplam alanı 9969 m2’dir eğitim öğretim yılından itibaren okulumuz bünyesinde Anadolu bölümü açılmıştır. Okul bitişiğinde Erol Sabancı Vakfı tarafından yaptırılmış olan 170 yatak kapasiteli Erkek Yatılı Öğrenci Yurdu bulunmaktadır. 70 kişilik parasız yatılı kontenjanı bulunan yurdun 5.katı misafirhane olarak yapılmıştır. Yaklaşık 1250 öğrenci ile eğitimine devam eden okulumuzun ÖSS’de hatırı sayılır başarıları vardır. Bunlar arasında Türkiye 24.’lüğü 27.’liği 36.’lığı ilk akla gelenlerdendir. Okulumuzun Tarihçesi
SPOR SALONU/ÇOK AMAÇLI SALON
REHBERLİK SERVİSİ
KÜTÜPHANE Okulumuzun nezih bir ortamı olan, seçkin kitaplardan oluşmuş bir kütüphanesi vardır.
KANTİN YEMEKHANE
Okulumuzu tercih edecek öğrencilerde ‘Akademik başarının yanında dini/mesleki alanda da ilgi ve kabiliyetinin bulunması’ önemlidir.
BAŞARILARIMIZ BAŞARILARIMIZ 2014 MEZUNLARI YERLEŞME ORANI SAYISI YÜZDELİK ORANI TOPLAM YERLEŞEN138 4 YILLIK65%47 2 YILLIK37%26.8 AÇIKÖĞRETİM36%26.08
BAŞARILARIMIZ FAKÜLTE VE YÜKSEKOKUL ADIYERLEŞEN ÖĞRENCİ SAYISI MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ2 EĞİTİM FAKÜLTESİ4 İKTİSADİVE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ 11 İLAHİYAT FAKÜLTESİ25 FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ10 TEMEL BİLİMLER FAKÜLTESİ4 SAĞLIK MESLEK YÜKSEKOKULU13 AÇIKÖĞRETİM ÖN LİSANS İLAHİYAT32 DİĞER(Turizm Otelcilik, İşletme, İnşaat, Büro Yönetimi) 37
BAŞARILARIMIZ Eğitim- Öğretim Yılı 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı çerçevesinde düzenlenen yarışmada öğrencimiz Betül Dilki kompozisyonda 1.oldu. Masa Tenisi Turnuvasına 3 kız 3 erkek öğrenci katıldı. Kız öğrenci gurubu Kasım ayındaki il finalinde 4.oldu. 10 Kasım Atatürk’ü Anma etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen yarışmada öğrencimiz Betül Dilki kompozisyonda 1.oldu. 24 Kasım Öğretmenler günü için düzenlenen yarışmada Betül Dilki 1.ve Sedanur Boztepe 3.oldu. İstiklal Marşını Ezbere Okuma yarışmasında okulumuzu temsil eden 12/B sınıfından Ayşenur Ak 3.oldu Değer Olimpiyatlarında ilçe çapında resim dalında Betül Ekinci3.,şiir dalında Büşra Direkli 2., hikaye dalında Sümeyra Karakaş 1.oldu. 12/İ sınıfından Ahmet Cindilli Hafızlık Yarışması’nda il birincisi,12/İ sınıfından Emrecan Tekel Ezan Okuma Yarışması’nda il birincisi olmuştur. 11/H sınıfından Betül Dilki Çanakkale Savaşlarıyla ilgili kompozisyon yarışmasında ilçe birincisi olmuştur.
BAŞARILARIMIZ Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri kapsamında ilçe çapından düzenlenen kompozisyon yarışmasında 11-H sınıfından Betül Dilki 1.,Şeymanur Dindar 2.oldu. Hafızlık bölge yarışmalarında 12/İ sınıfından Ahmet Cindilli 3.Ezan okuma yarışmalarında Emrecan Tekel 3.oldu. Trafik Haftası’nda ilçe çapında düzenlenen kompozisyon yarışmasında 11/H sınıfından Zeynep Diler 2.oldu.
BAŞARILARIMIZ 29 Ekim Cumhuriyet Bayramıyla ilgili düzenlenen kompozisyon yarışmasında Betül Dilki 1.; 10 Kasım Atatürk’ü Anma için düzenlenen kompozisyon yarışmasında Süeda Babacan 3.oldu 24 Kasım Öğretmenler Günüyle ilgili düzenlenen kompozisyon yarışmasında Süeda Babacan 1.oldu.
PROJELER (GEBZE’DE SEVGİ SELİ SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ) Öğrencilerimiz dört hafta boyunca Çayırova Sevgi Evi’ne ve Darıca Huzur Evi’ne gitti. Çocukların ödevlerine yardımcı oldular, onlarla oyunlar oynadılar, onlarla kaliteli vakit geçirdiler. Onlara olumlu rol model oldular. Huzur evine giden öğrencilerimiz «yaşayan kitap» diye tanımladıkları orada yaşayan kişilerin hayat tecrübelerinden yararlandılar.