Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1. 1.Oturum 28.07.2012 (C.tesi)Saat =10:00 2.Oturum 28.07.2012 (C.tesi)Saat =14:00 3.Oturum 29.07.2012 (Pazar)Saat =10:00 4.Oturum 29.07.2012 (Pazar)Saat.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1. 1.Oturum 28.07.2012 (C.tesi)Saat =10:00 2.Oturum 28.07.2012 (C.tesi)Saat =14:00 3.Oturum 29.07.2012 (Pazar)Saat =10:00 4.Oturum 29.07.2012 (Pazar)Saat."— Sunum transkripti:

1 1

2 1.Oturum (C.tesi)Saat =10:00 2.Oturum (C.tesi)Saat =14:00 3.Oturum (Pazar)Saat =10:00 4.Oturum (Pazar)Saat =14:00 2

3 3

4  İl/ilçe milli eğitim müdürlüğünde sınav ile ilgili yetkili/yetkililer ziyaret edilerek, bölge sınav yürütme komisyonun sınav ile ilgili yapılacak toplantısında görüşülecek konuları belirtiniz.  Bölge sınav yürütme komisyonu ve bina sınav komisyonu başkanları ile yapılacak toplantıya katılınız.  Toplantı tutanağı imzalandıktan sonra bir suretini alınız. 4

5  Sınav kutularının muhafaza edildiği yeri görünüz.  Kapı kilitlerinin üzerindeki seri numaralarını kapının her açılışı ve kapanışında kontrol ederek raporunuzda belirtiniz.  Sınavda görevli olduğunuz okul/okulları sınavdan önce ziyaret ediniz ve alınmış/alınması gerekli tedbirleri yerinde kontrol ediniz. 5

6  Kutuların muhafaza edildiği yerin kilit numarasının tutanakla aynı olup olmadığını kontrol ediniz aynı değil ise gözlem formuna yazınız ve nedenini öğreniniz.  Bina sınav komisyonu başkanı ile okulda sınav yapılacak salonlarının uygunluğunu kontrol ediniz.  Sınav yapılacak okul/okullarda gerekli görülmesi durumunda, emniyet birimleri tarafından gereken tedbirlerin alınıp alınmadığını gözlemleyip varsa diğer eksiklikleri bina sınav komisyonu başkanına iletiniz. 6

7  Bina sınav komisyonu başkanı ile salonlarda adayların dikkatini dağıtmayacak şekilde, hassasiyetle kontrollerinizi yapınız, olumsuz durumlarda salon başkanı ve gözcüsünü uyarınız.  Sınav süresince belirlenen usulsüzlükleri bina sınav komisyonuna iletiniz. Sorunun çözülememesi durumunda raporunuzda bu hususu belirtiniz. 7

8  Öğrenciler, fotoğraflı özel kimlik belgesi (Nüfus Cüzdanı-Ehliyet-Pasaport) ile sınava alınacaktır.  Salonda hiçbir aday sözlük, hesap makinesi ve cep telefonu gibi iletişim araçlarını sınav binasına getirmeyecek, üzerinde bu türlü iletişim araçları, cep telefonu vs. bulunduran adayın sınavı geçersiz sayılacaktır. 8

9  Öğrenciler, soru kitapçığındaki boş yerleri müsvedde olarak kullanabilecekler, sınav sonunda soru kitapçıkları okul müdürlüğüne teslim edilecektir.  Öğrencilere sınav sonunda kitapçıklar kesinlikle dağıtılmayacaktır. Sınav bittikten sonra dileyen öğrenciler sınav kitapçıklarını sınava girdikleri okuldan, halk eğitim merkezinden veya il/ilçe milli eğitim müdürlüğünden alabilecektir. 9

10  Öğrencilerin soruları ve sorulara verdikleri cevapları herhangi bir yere yazmaları ve bunu sınav salonundan dışarı çıkartmaları yasaktır.  Sınavda ilk 3 0 dakika her ne sebeple olursa olsun hiçbir adayı dışarı çıkmayacaktır. Sınav başladıktan sonra ilk 2 0 dakika içerisinde gelen öğrenciler bina sınav komisyonunca sınava alınacaktır.  Bu süreden sonra gelen öğrenciler sınava alınmayacaktır. 10

11  Sınav sırasında öğrencilerin lavabo-wc vs.. ihtiyacı olduğu zaman kesinlikle salondan dışarı çıkarılmayacak, eğer çıkarılmışsa tekrar salona alınmayacaktır.  Kopya çekmeye teşebbüs eden aday uyarılacak, kopya çektiği belirlenen adayın cevap kâğıdı üzerinde “iptal” bölümü işaretlenecektir. (Cevap kağıdı herhangi bir sebepten dolayı iptal nedeniyle işaretlenen aday için ayrıca tutanak tutulmayacaktır.) 11

12  Sınav bitimine 15 dakika kala hiçbir aday sınav salonundan dışarı çıkarılmayacaktır.  Sınav bitimine 15 dakika kala salonda en az 2(iki) adayın kalması sağlanır. Sınav bitimine kadar adayların dışarıya çıkmasına izin verilmez. 12

13  Sınav süresince gözlemlediğiniz aksaklıklar var ise bunları bölge sınav yürütme komisyonuna sözlü olarak bildiriniz, gerekli görülen konuları bakanlık temsilcisi raporunda belirtiniz. 13

14  Herhangi bir sebepten dolayı sınavı iptal edilecek adayları bakanlık temsilcisi raporuna yazarken; adayın ili, ilçesi, okulu, salon ve sırası özellikle de oturumu mutlaka belirtilmelidir. 14

15 Toplantımıza katılıp bizi dinlediğiniz için teşekkür ederiz… 15


"1. 1.Oturum 28.07.2012 (C.tesi)Saat =10:00 2.Oturum 28.07.2012 (C.tesi)Saat =14:00 3.Oturum 29.07.2012 (Pazar)Saat =10:00 4.Oturum 29.07.2012 (Pazar)Saat." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları