Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
NECİBE NİHAL ERSOY Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
2
TANIM Sosyal medya pazarlaması (social media marketing) aslında geleceğin en etkili pazarlama yöntemlerinden diyebiliriz. Sosyal ağlar (facebook, twitter, linkedin, google plus, flickr vs.) üzerinden pazarlama stratejilerinin bütününe sosyal medya pazarlaması diyebiliriz.
3
PAZARLAMADA SOSYAL MEDYANIN GÜCÜ
Klasik internet reklamcılığından farklı stratejilere sahip olsa da kullanılan internet platformu nedeniyle sosyal medya pazarlamasını, internet pazarlamanın bir alt sınıfı olarak değerlendirebiliriz. Akıllı telefonlar, bilgisayarlar, pad cihazları gibi internet ulaşım aracıyla anlık olarak izleyebiliriz.
4
SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA EĞİTİMİ
Çalışanların varlığını zorunlu hale getirmiştir. Üniversiteler ve özel eğitim kurumları tarafından düzenlenen eğitim dersleri ve seminerler verilmektedir. Mobil pazarlama gibi konularda bilgi verilmektedir. Eğitimin önemini ortaya koymaktadır.
5
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDA İLETİŞİM
Müşteri memnuniyeti ölçümleri, Müşteri tarafından kafalarda oluşan soru işaretlerini gidermeye yönelik kampanyalar yapılması, Müşteri güvenini koruma gibi konularda ürün ya da hizmetlerimizin pazarlanması rakiplerimizden bir adım önüne geçmemizi sağlar.
6
SOSYAL MEDYA HESAPLARINIZ
Müşterinizin sosyal hesabınızdaki bizi takip edin (follow us), beğenin (like), paylaşın (share) gibi özellikler sayesinde sizin faaliyet, kampanya ve müşteri iletişimlerinizi takip etme imkanına sahip olacaktır.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.