Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanFidan Baykara Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San. Marka : Taç Mutfak Kampanya Amacı : İmaj/Marka Bilinirliği Yayın Tarihi :
2
.: Proje Tanımı 1960’ta Trabzon’da kurulmuş olan Taç Mutfak, kurulduğu günden bugüne kadar kendini geliştirmiş, yerel bir üretici olmaktan ulusal bir marka olmayı başarmış bir şirkettir. Yaratıcı reklam senaryosunu oluştururken; Taç Mutfak’ın ailelerin mutluluğu olduğu fikri üzerinden proje çalışılmıştır. Mecra Tipi : TV/Reklam Filmi Süre : 25” 2
3
.: Konumlandırma ve ana fikir
Fikir oluşturulurken Taç ürünlerinin sofralara mutluluk getireceği fikri üzerinde duruldu. Hedef kitlemiz; zevkli, gösterişe önem veren kadınlar Bu yönelimden çıkan olay örgüsü ve senaryo konseptti sonraki slayda yer almaktadır. 3
4
.: Çekim Senaryosu Reklam filmimiz sofra başında bir aile ile başlar. Ortamdaki renkler soluktur. Sofra başında bir baba, bir çocuk ve onlara servis yapan bir kadın vardır. 4
5
.: Örnek Görseller Masaya sıradan porselen tabaklar, çatallar ve kaşıklar yerleştirilir.. Aile fertlerinin hepsinin yüzü düşük, bezgin halleri vardır.
6
.: Örnek Görseller Küçük kız sıkılıp üfler ve kollarını masanın kenarına koyar.
7
.: Örnek Görseller Küçük kızın masaya koymasıyla masa döner ve Taç ürünleriyle bezeli bir sofra ortaya çıkar.
8
.: Örnek Görseller Ortamın solukluğu silinir ve renkli bir hava vardır. Önce herkes şaşırır. Ürünlere yakın çekim yapılır. Daha sonra herkes gülüşür. Dış ses: Sofranızı taş devri modellerinden kurtarın. Artık devir Taç devri.
9
.: Örnek Görseller Dış ses: Artık devir Taç devri.
Packshotta ürünler ve Taç logosu gösterilir. Dış ses: Artık devir Taç devri.
10
Teşekkürler… :: Bilgilendirme : MediaPort tarafından oluşturulan tüm yaratıcı senaryo ve konseptler Zaman Damgalama yöntemiyle fikir ve telif hakları yasalarına göre koruma altına alınmaktadır...
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.