Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka"— Sunum transkripti:

1 Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka
Omni-channel Perakende Yönetimi Yomi Kastro, Yönetici Ortak – Inveon, Inventures 

2 Perakendede E-ticaret’in Gelişimi
Single Channel Multi Channel Cross Channel Omni Channel Müşterilere tek bir kanaldan ulaşılıyor. Perakendeciler tek bir dokunma noktasıyla iletişime geçiliyor. Müşterilere bir çok iletişim noktasından bütünleşik olmayan şekilde dokunuluyor. Perakendeciler farklı iletişim kanallarında farklı teknik ve fonksiyonel yapılara ayrılmış durumda. Müşteriler aynı markanın farklı kanallarıyla iletişim halinde. Perakendeciler, iletişim kanallarından müşteriyi tekilleştirmiş ancak bütün kanallar ayrı yönetilmeye devam ediyor. Müşteriler markayla iletişim halinde, sadece markanın bir kanalıyla değil. Perakenciler müşteriyi bireysel olarak tüm kanallar üzerinden stratejik ve koordineli bir şekilde ele alıyor. « Perakende yöneticileri cirolarının yüzde 6.5’i kadarını omni-channel perakendeciliği uygulayamadıkları için kaçırdıklarını belirtiyorlar» 65 Milyar Dolar National Retail Federation Omni-Channel Readiness Report, RIS news

3 Omni-Channel’a Genel Bakış

4 Mağaza ve Online E-ticaretteki hızlı büyümeye rağmen, 2025 yılında Amerika’daki eticaret işlemleri, toplam perakende işlemlerinin yüzde 15’i kadar olacak. Yüzde 85 mağazalardan gelmeye devam edecek.* 85% 15% 1) McKinsey,

5 Dijitalin Perakendeye Etkisi
Mağaza ziyaretçilerinin yüzde 84’ü alışveriş yapmadan önce veya alışveriş sırasında alışverişle ilgili dijital mecraları kullanıyor. Mağaza alışverişleri esnasında dijital bir mecra da kullanan ziyaretçilerin ürün alma şansı yüzde 40 daha yüksek. Mağaza alışverişleri öncesi veya esnasında dijital mecraları kullananların yarısından fazlası %25 daha fazla harcıyor. Müşterilerin yüzde 75’i sosyal mecralarla etkileşimlerinin alışveriş davranışlarını ve marka sadakatini etkilediğini ifade ediyor. The New Digital DivideRetailers, shoppers, and the digital influence factor

6 Ekran Karşısında Geçirilen Zaman
Ülkelere Göre Farklı Ekran Tipleri Önünde Geçirilen Günlük Zaman(Dakika) KPCB- Internet Trends 2014

7 Mobil ticaret şu an global e-ticaret’in %34’ü
Mobil’in E-ticaret hacmindeki payı

8 Mağaza içi Uygulamalar
Kullanıcı mağazanın bulunduğu avm'ye girdiğinde, mağazaya yönlendirecek push notification kurguları Mağaza içerisinde farklı reyonlardaki indirimler için mağaza içi beaconlarla push notification kurguları Bir kullanıcı mağazanın bulunduğu avm'de belirli bir süre zaman geçirdiğinde gönderilebilecek push notification kurguları

9 Online-Offline Conversion
68,5% 31 farklı istatistiksel e-ticaret araştırmasının ortalamasına göre e-ticarette sepette ürün bırakma oranı. E-ticaretteki son adımda kaçan bu müşterileri mağazalardaki i-beacon uygulamalarıyla tanıyıp geri kazanmak mümkün. 68.53% – average documented online shopping cart abandonment rate This value is an average calculated based on these 31 different studies containing statistics on e-commerce shopping cart abandonment

10 Yatırımlar Walmart 10.1 milyar dolarlık IT bütçesiyle önümüzdeki yıl dünyadaki en büyük IT harcamalarını yapacak grup. Sadece perakende değil, Citigroup, AT&T, Exxon Mobil gibi şirketlerin de önünde. «The big price for us in the future goes back to this integration of digital and physical.» Walmart U.S. CEO Greg Foran Girişim Sermayesi Fonları, Q3 2013’te m-ticarete $1.2 milyar yatırırken, Q3 2014’te $4.2 milyar yatırdılar. As customers become accustomed to the personalized, immersive experience that digital shopping provides they are increasingly demanding digital-infused, in-store experiences. Walmart has already announced a large-scale investment in the integration of physical and digital and will be focusing a large portion of its IT budget over the next 18 to 24 months on this initiative. Walmart's investment in better serving customer across digital and physical is focused on four key areas: its global technology platform, a next generation fulfillment network, integrating digital and physical, and talent.  A recent report by Digi-Capital estimates that VCs invested $4.2 billion in m-commerce from Q to Q3 2014, far surpassing the $1.2 billion invested in 2013 and the $829 million invested in the previous two years combined

11 Yomi KASTRO Kurucu Ortak ve CEO Inveon & Inventures
Teşekkürler Yomi KASTRO Kurucu Ortak ve CEO Inveon & Inventures


"Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları