Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ"— Sunum transkripti:

1 T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
BRİFİNG DOSYASI

2 Okul /Kurum Haritası

3 ........... İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü
BÖLÜM KURUMUN ADI : Eyüp Aygar Anadolu Lisesi Müdürlüğü İLİ MERSİN İLÇESİ Toroslar ADRES Kurdali mh. Okan Merzeci Bulvarı Üzeri İnönü Ortaokulu Yanı Toroslar- MERSİN WEB ADRES E-POSTA  TEL (0324)  FAKS (0324) İlçe Milli Eğitim Brifing

4 Eyüp Aygar Anadolu Lisesi Okulu Müdürlüğü Personel Sayısı
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü II. BÖLÜM TARİHÇE Okulumuz, 2007 yılında sınavla öğrenci almaya başlamıştır m² alana kurulu okulumuzun temeli 22 Mart 2006'da atılmıştır. Çalışmalar hızla sürdürülmüş ve bina 25 Şubat 2007'de hizmete hazır hale getirilmiştir. Kapalı kullanım alanı 6000 m² olan okulumuz, bodrum katı hariç, zemin + 3 kattır. 20 derslikle 540 öğrenciye eğitim-öğretim imkânı sağlama kapasitesine sahiptir. Çağdaş donanımıyla eğitim-öğretim her türlü ihtiyacına cevap verebilecek okulumuz; hayırsever işadamı Sayın Eyüp AYGAR tarafından yaptırılmıştır. TANITIM Eyüp Aygar Anadolu Lisesi Müdürlüğümüzde: Eyüp Aygar Anadolu Lisesi Okulu Müdürlüğü Personel Sayısı Müdür 1 Müdür Baş yardımcısı Müdür Yardımcısı 2 Öğretmen 35 36 Memur Hizmetli 7 İlçe Milli Eğitim Brifing

5 MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü MİSYONUMUZ Eyüp Aygar Anadolu Lisesi okulunda Milli Eğitim sisteminin genel amaç ve temel ilkeleri doğrultusunda; yasa ve diğer mevzuatın uygulanması ve geliştirilmesini, Atatürk ve Türk büyüklerini seven, Türk tarihi ve vatandaşlığı ile gurur duyan, Türk mîlletinin geleceği için düşünen, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, evrensel düşünebilen, doğayla barışık ve kültürel gelişime önem veren, üretken, sorgulayan, ahlak, ruh, beden olarak olgunlaşmış bireyler yetiştirmek ve gençleri toplumun her kesimini kucaklayacak, toplumsal duyarlılığı ve sorumluluk bilinci olan ve alçak gönüllü, özgür düşünen, üretken ve bilgili, ülkesini seven bireyler olarak hayata hazırlamaktır. - Kendi kimliğinin ve toplumunun değerlerini bilmek ve sahip çıkmak, - Dürüstlük, kardeşlik, dayanışma ve paylaşma ilkelerini geliştirmek, -Bedensel ve ruhsal yönden sağlıklı olmanın önemini kavramak , - Çevresel sorunlara duyarlı olmak, -Ana dilini ve İngilizce'yi en etkin şekilde kullanmak, - Öğrendiği diğer yabancı dilleri iyi iletişim kuracak ölçüde geliştirmek, -Kendi kimliğini kaybetmeden hoşgörülü bir dünya vatandaşı olmaktır. Eğitim yönetiminin bilimsel gerekliliklerine uyan,sürekli kendini sorgulayan, Bilişim çağının standartlarını yakalamış,Rekabet gücü yüksek, kültürel değerlere sahip,Geleceği şekillendirebilecek donanım ve cesarete sahip öğrenciler yetiştirmektir... VİZYONUMUZ İlçe Milli Eğitim Brifing

6 DEĞER VE İLKELERİMİZ Genellik ve eşitlik, Planlılık
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü DEĞER VE İLKELERİMİZ Genellik ve eşitlik, Planlılık Ferdin ve toplumun ihtiyaçları, Yöneltme Eğitim Hakkı Fırsat ve İmkân Eşitliği Süreklilik Atatürk İnkılâp ve İlkeleri ve Atatürk Milliyetçiliği, Demokrasi Eğitimi Laiklik Bilimsellik Karma Eğitim Okul ve ailenin işbirliği, Her yerde Eğitim İlçe Milli Eğitim Brifing

7 BİNA BİLGİLERİ 2013-2014 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü BİNA BİLGİLERİ . EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Bina Özellikleri : Okulumuz tek binadan meydana gelmiştir. Okul suyu şehir şebekesine bağlıdır. Pis su atıkları şehir kanalizasyonu sistemine bağlıdır. Öğrencilerimizin telefon ihtiyacı için okul binasında 1 telefon ankesörü vardır. Okulun alanı toplam 7000 m2’dir.  Derslik Durumu : 30’ar kişilik adet derslik mevcuttur.  l)Bilgisayar Laboratuarı: 1  2)Fizik laboratuvarı: 1 3)Kimya Laboratuvarı: 1.  5)Bilim ve Teknoloji Odası: 1  Kütüphane: 1 Spor Salonu: 0 Depo, Ambar ve Arşiv Durumu :1 adet genel depo, l adet genel arşiv odası  Kantin: 1 (binadan dışarı çıkarılmıştır.) İdari odalar durumu : 1 müdür odası 1 müdür başyardımcısı odası 1 müdür yardımcısı odası 1 memur odası 2 rehberlik uzmanı odası 1 adet revir EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Bina Özellikleri : Okulumuz tek binadan meydana gelmiştir. Okul suyu şehir şebekesine bağlıdır. Pis su atıkları şehir kanalizasyonu sistemine bağlıdır. Öğrencilerimizin telefon ihtiyacı için okul binasında 1 telefon ankesörü vardır. Okulun alanı toplam 7000 m2’dir.  Derslik Durumu : 30’ar kişilik adet derslik mevcuttur.  l)Bilgisayar Laboratuarı: 1  2)Fizik laboratuvarı: 1 3)Kimya Laboratuvarı: 1.  5)Bilim ve Teknoloji Odası: 1  Kütüphane: 1 Spor Salonu: 0 Depo, Ambar ve Arşiv Durumu :1 adet genel depo, l adet genel arşiv odası  Kantin: 1 (binadan dışarı çıkarılmıştır.) İdari odalar durumu : 1 müdür odası 1 müdür başyardımcısı odası 1 müdür yardımcısı odası 1 memur odası 2 rehberlik uzmanı odası 1 adet revir İlçe Milli Eğitim Brifing

8 EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ’NDE BULUNAN ÖĞRENCİ BİLGİLERİ
…….. İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ’NDE BULUNAN ÖĞRENCİ BİLGİLERİ A. ÖĞRENCİ BİLGİLERİ (OKUL ÖNCESİ-İLKOKUL- ORTAOKUL-LİSE İÇİN DÜZENLEYİNİZ) EĞİTİM- ÖĞRETİM YILI EĞİTİM- ÖĞRETİM YILI 9. SINIF 10.SINIF 11.SINIF 12.SINIF K E T ÖĞRENCİ SAYISI 63 56 119 64 51 115 101 54 155 67 48 90 80 170 62 113 89 41 130 İlçe Milli Eğitim Brifing

9 Derslik – Şube- Öğrenci Sayıları
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü Derslik – Şube- Öğrenci Sayıları EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKULUN ADI Derslik Sayısı Şube Sayısı Öğrenci (Kız) Öğrenci (Erkek) Öğrenci (Toplam) EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ 19 295 209 504 304 228 532 GENEL TOPLAM İlçe Milli Eğitim Brifing

10 Derslik, Okul ve Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü Derslik, Okul ve Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı 26,5 28 Okul Başına Düşen Öğrenci Sayısı -- Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı 14 İlçe Milli Eğitim Brifing

11 ........... İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü
Derslik İhtiyacı EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI NORMAL EĞİTİM İKİLİ EĞİTİM DERSLİK İHTİYACI YOK  YOK İlçe Milli Eğitim Brifing

12 EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ ÖĞRETMEN SAYILARI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ ÖĞRETMEN SAYILARI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRANŞLAR Norm Kadro Mevcut İhtiyaç Türk Dili Edebiyatı 5 6 Matematik İngilizce Tarih 2 Coğrafya Fizik Kimya Biyoloji Felsefe 1 Müzik Resim Beden Eğitimi Rehber Psi. Danış. Almanca Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Bilgisayar İlçe Milli Eğitim Brifing

13 EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ KURUMLARI PERSONEL SAYILARI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ KURUMLARI PERSONEL SAYILARI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRANŞLAR Norm Kadro Mevcut İhtiyaç Türk Dili Edebiyatı 5 6 Matematik İngilizce Tarih 2 Coğrafya Fizik Kimya Biyoloji Felsefe 1 Müzik Resim Beden Eğitimi Rehber Psi. Danış. Almanca Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Bilgisayar İlçe Milli Eğitim Brifing

14 EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ OSYM SINAVLARI BAŞARI ORANLARI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ OSYM SINAVLARI BAŞARI ORANLARI S.N. OKULUN ADI 2012 Başarı Yüzdesi 2013 Başarı Yüzdesi 1 EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ % 61 % 55,651 GENEL ORTALAMA % İlçe Milli Eğitim Brifing

15 ........... İlçe Milli Eğitim Brifing 2013-2014 - 15 -
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YÜRÜTÜLEN PROJELER EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI PROJE ADI Biten Projeler Devam Eden Projeler TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Proje Yarışması. 46 -- TÜBİTAK 44. Ortaöğretim Öğrencileri Arası Proje Yarışması. 29 --- TÜBİTAK-2238 Lise Öğrencileri Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışması 1 22. MEF Eğitim Kurumları Araştırma Projeleri Yarışması 6 13 4006 Bilim Fuarları 32 38 Genç İnovatif Girişimcilik Projesi 2 TOPLAM İlçe Milli Eğitim Brifing

16 FATİH PROJESİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü FATİH PROJESİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR Okulumuzdaki bütün sınıflara etkileşimli tahtalar takıldı. Tahtalara gerekli programlar aktif bir şekilde çalışır duruma getirildi. Tahtalara ders içerikleri yüklenerek öğretmenlerin kullanımına sunuldu. Okulumuz öğretmenlerine Fatih Projesi kapsamında etkileşimli tahta semineri verildi. Kabloların içinden geçeceği tavalama sistemi kuruldu. İlçe Milli Eğitim Brifing

17 YATIRIMLAR 2013-2014 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YATIRIMLAR . EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İlçe Milli Eğitim Brifing

18 SORUN VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü SORUN VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ . EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Ailelerin öğrencilerin eğitim-öğretim faaliyetlerine yeterli önem vermemesi Çözüm Önerisi: Daha sık veli toplantıları yapılmalıdır. • Okuma alışkanlığının az olması Çözüm Önerisi: Okuma alışkanlığının kazandırılması • Süreç yönetimi, verilerle yönetim, etkili ekip çalışmaları, veri toplama, görev tanımları ve iş akış tanımlamaları konularında var olduğu düşünülen eksiklikler, • Tercih dönemlerinde öncelikle tercih edilen bir okul olmaması Çözüm Önerisi: daha çok tanıtım yapılması • Ulaşımda sıkıntılar çekilmesi Çözüm Önerisi: belediye otobüslerinin okul tarafından geçmesi ve seferlerin sıklaştırılması için girişimlerde bulunulması. • Okulda yemekhane bulunmayışı Çözüm Önerisi: okula yemekhane açılması. EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İlçe Milli Eğitim Brifing


"T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI EYÜP AYGAR ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları