Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanMazhar Ceylan Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
/ 51 Zekeriya Aktürk, Nezih Dağdeviren EQuiP Türkiye Delegeleri Aile Hekimliğinde Kalite Kursu Hasta ve Çalışan MemnuniyetininDeğerlendirilmesi Prof. Dr. ; Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Aile Hekimliği AD, Erzurum zekeriya.akturk@gmail.com, http://aile.atauni.edu.tr
2
/ 52 Amaç : Bu dersin sonunda katılımcıların Kalite kavramı ve ilişkili terimler hakkında bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır. Hedefler : Katılımcılar bu oturum sonunda; Kalite kavramını tanımlayabilmeli Kalitenin ortaya çıkış sürecini açıklayabilmeli Kalitenin yararlarını sayabilmeli Kalite çemberlerini tanımlayabilmeli Kalite çemberlerinin işleyiş şeklini bilmeli
3
/ 53 Hasta (Başvuran) Memnuniyeti EUROPEP Sağlık Bakanlığı Soru Setleri
4
/ 54 Çalışan Memnuniyeti Job Satisfaction Brayfield & Rothe, 1951 Intentions to Quit Cammann et al., 1979, Michigan Organizational Assessment Questionnaire Emotional Labour Scale Brotheridge & Lee, 1998 Sağlık Bakanlığı Soru Seti
5
/ 55 Kayıtların Kalitesi Audit
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.