Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K
“ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”
2
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman
3
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. .
4
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek 4
5
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte 5
6
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda 6
7
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan 7
8
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını 8
9
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak 9
10
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. 10
11
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. 11
12
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan 12
13
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan 13
14
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan 14
15
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. 15
16
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. 16
17
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. . Sınıf /Şube rehber öğretmeni desteğinde 17
18
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. . İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. 18
19
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. 19
20
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Öz değerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde. 20
21
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan E-Okul veli bilgilendirme sistemi TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile baskı altında bırakılmayacak biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde. Okul ortamı dışında veya öğretmenler yardımı ile okulda. Okuma yazma bilmiyorsa elle anket şeklinde. 21
22
İlköğretim Kurumları Standartları
Kim Ne Niçin Nasıl Nerede Ne Zaman Mevcut durum göstergelerini ve okulla ilgili algılarını. Özdeğerlendirmeye dayalı okul gelişimini sağlayabilmek Mevcut Durum MEBBİS-Modülü-İKS Panelinde Kullanıcı Adı ve Okul Şifresi ile Doğru Biçimde Algı ise kendi kullanıcı adı ve şifresiyle birlikte İnternetin olduğu herhangi bir ortamda Mevcut durum: Eğitim-Öğretim yılı içinde 2 dönem şeklinde Algı: 1 Mart-30Nisan Okulla ilgili algılarını Özdeğerlendirmeye veri sağlayarak okul gelişimine katkıda bulunmak MEBBİS Üzerinden kendi şifreleri ile objektif biçimde. İstedikleri bir bilişim ortamından. Mart-Nisan MEBBİS Üzerinden İKS Modülü Öğrenci Giriş Ekranı TC No ve Öğrenci Sınıf Numarası ile baskı altında bırakılmadan biçimde. İnternetin olduğu herhangi bir ortamda. E-Okul veli bilgilendirme sisteminden veli TC No ve Öğrenci Okul Numarası ile objektif biçimde. Okul ortamı dışında veya öğretmenler yardımı ile okulda. Okuma yazma bilmiyorsa elle anket doldurarak 22
23
TEŞEKKÜRLER… “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.