Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanSinem Yasar Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
Bankacılık Sektöründe Kullanıcı Deneyimi Araştırması: Dijital Şube, XTM
Yazarlar: Öznur Savaş Fatma Molu Mustafa Atlı Haluk Yazıcı
2
Ajanda Giriş Dijital Şube: XTM Amaç ve Yaklaşım
Kullanıcı Deneyimi Araştırmasında Uygulanan Metotlar Sonuç ve Öneriler
3
IVR ATM Giriş İnternet Şube Müşteri Memnuniyeti Çağrı Merkezi
Mobil Bankacılık Telefon Bankacılığı
4
Türkiye’de bankacılık kanalları tercihi üzerine yapılan bir araştırma;
Müşterilerin farklı ürün, hizmet ve işlemler için tercih ettikleri banka kanalları [1] [1] Elhadef, S., & Hatipoğlu, M., “Global Bireysel Bankacılık Araştırması 2012 Türkiye Raporu,” Ernst & Young Corp., 2012.
5
Dijital Şube, XTM
6
Dijital Şube, XTM + + ŞUBE ATM ÇAĞRI MERKEZİ
7
Neden Kullanılabilirlik Çalışması
8
Amaç ve Yaklaşım XTM Cihazı Çağrı Merkezi Yetkilisi Güvenlik Görevlisi
Müşteri-XTM Temas Noktaları XTM Cihazı Çağrı Merkezi Yetkilisi Güvenlik Görevlisi Fiziksel Ortam Şube
9
Araştırmada görüşme yapılan kişi sayısı;
54 Müşteri 12 XTM Proje Ekibi Araştırmada görüşme yapılan kişi sayısı;
10
Kullanıcı Deneyimi Araştırmasında Uygulanan Metodlar
Paydaş Görüşmeleri Rakip Analizi Analitik Değerlendirme(Veri Analizi) Uzman Değerlendirmesi Kullanılabilirlik Testleri Saha Çalışması Müşteri Görüşmeleri Günlük Çalışması Kart Gruplama Çalışması Prototipleme Çalışması
11
Paydaş Görüşmeleri (Stakeholder Meeting)
XTM Proje Ekibi Görüşmesi Proje Beklentileri Projenin Amacı Hedef Kitle Paydaş Görüşmeleri (Stakeholder Meeting) Çalışmanın Kapsamı
12
Rakip Analizi (Critical Incident Technique)
Benzer Ürünler Özellikleri Tercih Edilme Nedenleri Eksik Yönleri
13
Analitik Değerlendirme(Data Analyzing)
En sık yapılan işlemler İşlem yapılma saatleri İşlem Sayıları Hata Logları XTM’in Mevcut Durumu
14
Kullanılabilirlik Testleri (Usability Testing)
Test Materyallerinin Hazırlanması Test Planı Geliştirme Katılımcı Bulma ve Seçme Testin Gerçekleştirilmesi Test Ortamının Hazırlanması Verileri ve Gözlemleri Analiz Etme Bulguları ve Önerileri Raporlama Katılımcı ve Gözlemciden Bilgi Alma Verileri ve Gözlemleri Çözümleme
15
Saha Çalışması (Field Study)
özellikleri incelendi Yazılımsal Fiziksel Yapısal gözlemlendi XTM Görevlileri Çağrı Merkezi Personelleri Müşteriler
16
Müşteri Görüşmeleri (Contextual Inquiry)
12 Kadın 27 Erkek XTM’in 24 saat açık olacağı algısı Bayanların XTM kabinine girme tereddütleri
17
Kart Gruplama Çalışması (Card Sorting)
Bilgi Mimarisi Oluşturma Çalışması
18
Sonuç ve Öneriler XTM arayüzü XTM şube ortamı
XTM güvenlik görevlisinin iletişimi XTM Çağrı Merkezi yetkilisinin iletişim dili XTM kabinindeki belgelerin yerleşimi XTM şube lokasyonu Şubelerden yapılan bilgilendirmeler.
19
Teşekkürler. İletişim: Öznur Savaş oznur.savas55@gmail.com
Fatma Molu Mustafa Atlı Haluk Yazıcı
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.