Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ
Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi sunmak için başlangıç dosyası olarak kullanılabilir. Bölümler Bölüm eklemek için slaydı sağ tıklatın. Bölümler slaytlarınızı düzenlemenize veya birden çok yazar arasındaki işbirliğini kolaylaştırmanıza yardımcı olabilir. Notlar Teslim notları veya izleyicilere ek bilgi sağlamak için Notlar bölümünü kullanın. Sununuz sırasında Sunu Görünümü'nde bu notları görüntüleyin. Yazı tipi boyutuna dikkat edin (Erişilebilirlik, görünürlük, video kaydı ve çevrimiçi üretim için önemlidir) Birlikte kullanılan renkler Grafiklere, çizelgelere ve metin kutularına özellikle dikkat edin. Katılımcılar, siyah ve beyaz veya gri tonlamalıyazdırabilir. Tümüyle siyah ve beyaz ve gri tonlamalıyazdırırken renklerinizin uygun olacağından emin olmak için bir sınama baskısı çalıştırın. Grafikler, tablolar ve çizimler Basit tutun: Mümkünse, tutarlı ve dikkat dağıtmayan stiller ve renkler kullanın. Tüm grafikleri ve tabloları etiketleyin. EĞİTİM 1 İLETİŞİM KASIM 2013
2
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
İletişim iki yönlü bir süreçtir. Amaç Anlaşılmaktır. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
3
İLETİŞİM Kime, Ne söylemek istiyorum?
Ne zaman söylersem, karşımdaki kişinin iletişim kaynakları açık olur? Nerede, hangi ortamda iletişimi başlatmam yerinde olur? EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
4
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ETKİN KONUŞMA Açık konuş, ses tonuna dikkat et Göz teması kur El–kollara dikkat et Tebessüm et Kısa cümle kur, canlı ol Eee, ııı, aaa deme Yaslanma, kollarını kavuşturma EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
5
İnsan vücudunun en dikkat çeken yeri yüzdür..
ETKİN KONUŞMA Yüz İfadeleri İnsan vücudunun en dikkat çeken yeri yüzdür.. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
6
İki insan arasındaki en kısa iletişim gülümsemektir.
Bize gelin! En iyi kalite! Ucuzluk bizde!! Biz iyiyiz! Bizden alın! Hayır, bizden! Süper şirket İyi fiyatlar Biz en iyiyiz! Biz süperiz! Bize bir uğrayın 1A’yız!
7
Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının.
Yüz İfadesi Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının.
8
Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun.
Yüz İfadesi Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
9
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
GİYSİLER Giydiğimiz elbiseler, hakkımızda bilgi verir.. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
10
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Dış Görünüş Saç ve el bakımınıza özen gösterin. Kendinize gösterdiğiniz özen ve değerin ifadesidir. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
11
İnsanın lügatindeki en güzel kelime.
Hitabet İnsanın lügatindeki en güzel kelime. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
12
Kişilere ismiyle hitap edelim
Hitabet İSMİDİR Kişilere ismiyle hitap edelim EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
13
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Yalın ve Sade İletişim kurun: Hmmm.. Öhööhö... (Yutkun!) Düşünüyorum.. Aslında... Onun dışında. Belki.. ...olabilir EVET. HAYIR. Ääh... EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
14
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
SİHİRLİ KELİMLER Teşekkür ederim Rica ederim Af edersin Lütfen Özür dilerim EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
15
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Göz ilişkisi İnsanların yüzüne bakanlar, bakmayanlardan daha çok hoşa gider. İnsanlarla, onları rahatsız etmeyecek ölçüde, ancak mümkün olduğu kadar çok göz ilişkisi kurun. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
16
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
İyi yönetici, kibarlıkta da liderdir. Günaydın. Hayırlı sabahlar, Osman Bey. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
17
Personel Bizi takip eder, bizi tartar.
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
18
Yaptığımız işe vakıf olmalıyız, işimizi takip etiğimiz bilinmeli
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
19
Personel verdiğimiz görevlerin sonucunu dönüş yapmalı.
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
20
Kavga ortamı oluşacak yerde kalmayın.
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
21
Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Asla “sinirlenmeyin”, “sinirlenmeye gerek yok” demeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
22
Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Münakaşa etmeyin, tartışmaya girmeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
23
Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Eğer o şaka yapmıyorsa, şaka yapmaya kalkışmayın. Konuyu espri ile hafifletmeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
24
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Kusurları herkesin önünde isim vererek, değil umuma şamil olacak şekilde söyleyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
25
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ELEŞTİRİ Haklı övgülerle birleştirilmeli. «Sen kabiliyetli bir arkadaşsın, ancak gayret edersen daha başarılı olursun» EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
26
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ELEŞTİRİ Yapıcı ve heveslendirici olmalı. «Sen kabiliyetli bir arkadaşsın, daha gayretli olursa terfi alabilirsin» EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
27
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ELEŞTİRİ Açıkça anlaşılması EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
28
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ELEŞTİRİ Sağlam delillerle güçlendirilmeli. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
29
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ÖVGÜ Olabildiğince sık yapılmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
30
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ÖVGÜ Başkalarının duyması sağlanmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
31
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ÖVGÜ Mümkünse bir ödülle sunulmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
32
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ÖVGÜ Uygun bir beden dili seçilmeli. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
33
Asansörde, odada yalnız kalmayalım.
Bayan personelle Asansörde, odada yalnız kalmayalım. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
34
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Sorunları anlayıp tam olarak öğrendikten sonra idarecileri bilgi verin. Sebepleri, çözüm yollarını da söyleyin, konuya tam hakim olduğunuz bilinsin EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
35
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Personel her zaman bahane bulur, Personel ağzıyla değil, Bahanesiz net çözümler bulunmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
36
ARAMIZDA BÜYÜK ENGEL: SAVUNUCU iLETİŞİM
İlişki içinde bulunan iki kişiden biri savunucu olmaya başlayınca, iletişim hızla bozulmaya başlar… EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
37
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
İLETİŞİM YANLIŞLARI Tartışmak Söz kesmek İlgisizlik Sabırsızlık Şartlanmışlık EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
38
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Senin için başkalarının ne kadar ağır yük taşıdığını görmelisiniz EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
39
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Yalnız çalışan, sadece toplar Ekiple çalışan ise çarpar EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.