Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
2
ÖĞRETMEN’ İN KENDİNİ YENİLEMESİ (VİZYON MESELESİ) 1
3
I-FİKRÎ I-FİKRÎ VE İLMÎ YÖNÜNÜ GELİŞTİRMESİ III-MORAL GÜCÜ II-HÜSN-Ü AHLAK AHLAK 2 ÖĞRETMEN’ İN KENDİNİ YENİLEMESİ
4
I-FİKRÎ VE İLMÎ YÖNÜ 1-BRANŞINDA, MÜKEMMEL OLMALI. 2-YENİ KAYNAKLAR ARAŞTIRMALI. 3 A) KENDİ BRANŞI
5
3-YENİLENMİŞ BİLGİLER KULANMALI. 4 A) KENDİ BRANŞI 4- BİLGİLERİN, GEÇERLİĞİNE İNANMALI VE İNANDIRMALI.
6
1-AKTÜALİTEYİ TAKİP ETMELİ. 5 B)BRANŞININ ÇEVRESİ B)BRANŞININ ÇEVRESİ. 2-BRANŞININ ÇEVRESİNİ İYİ TESPİT ETMELİ.
7
3-AFÂKÎ HADİSELERDEN SAKINMALI. ! 6 B)BRANŞININ ÇEVRESİ B)BRANŞININ ÇEVRESİ. a-KİŞİYİ ETKİLEYEN, FAKAT ETKİLEYEMEDİĞİMİZ ÇEVRE. a-KİŞİYİ ETKİLEYEN, FAKAT ETKİLEYEMEDİĞİMİZ ÇEVRE.
8
3-AFÂKÎ HADİSELERDEN SAKINMALI. 7 B) BRANŞININ ÇEVRESİ B) BRANŞININ ÇEVRESİ. b-ETKİ ALANIMIZDA OLUP, TE’SİR EDEN HADİSELER. (ÇEVRE). b-ETKİ ALANIMIZDA OLUP, TE’SİR EDEN HADİSELER. (ÇEVRE). !
9
İNSANLAR VE HADİSELER İNSAN ENFÜSÎ DAİRE AFÂKÎ DAİRE 8 ALÂKA TERS ORANTILI
10
SÖZÜN MÜESSİRİYETİ BUNA BAĞLI A-SÖZ VE DAVRANIŞ BÜTÜNLÜĞÜ. 9 B-SÖZÜNÜ TUTMALI. II)HÜSN-Ü AHLAK
11
10 II)HÜSN-Ü AHLAK C-ZAMANA RİAYET ETMELİ D-KABA, ANLAMSIZ SÖZLERDEN SAKINMALIYIZ.
12
E-MUHATAPLARIMIZA DEĞER DEĞER VERMELİYİZ VERMELİYİZ. F-ÖFKEMİZİ YENMESİNİ, BİLMELİYİZ. 11 II)HÜSN-Ü AHLAK
13
12 H-HER H-HER ZAMAN ÖRNEK ALINDIĞIMIZI UNUTMAMALIYIZ. II)HÜSN-Ü AHLAK G-AHLAKIMIZ GÜZELLEŞTİREN ESERLER OKUMALIYIZ
14
J-GÜZEL J-GÜZEL AHLAKA SAHİP DOSTLAR EDİNMELİYİZ EDİNMELİYİZ. 13 İ İ-SÛ’-İ ZANDAN KAÇINMALIYIZ. II)HÜSN-Ü AHLAK
15
14 A)RUH SAĞLIĞI (MANEVÎ DİNAMİKLER) B-ÜMİT -YEİS III-MORAL GÜCÜ
16
15 D-FEVRÎ HAREKETTEN KAÇINMAK.... C-HADİSELERİN GÜZEL YANINI GÖREBİLMEK. “GÜZEL GÖREN GÜZEL...” III-MORAL GÜCÜ
17
E-AZİM VE KARAR 16 F-MÜLÂYEMET (UYUM). G-FEDAKÂR G-FEDAKÂR VE ÂL-İ CENAB OLMAK. III-MORAL III-MORAL GÜCÜ
18
-EĞİTİMDEKİ H-EĞİTİMDEKİ MÜSPET GELİŞMELERİ NAZARA VERMEK.... 17 İ-MANEVİ MESÛLİYETİ İDRAK ETMELİ. III-MORAL III-MORAL GÜCÜ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.