Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAyyildiz Akar Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
Kütüphane Hizmeti, Hizmeti Etkileyen Faktörler, Bahçeşehir Üniversitesi Hizmet Modeli ve Müşteri Memmuniyeti Dr.Kenan Erzurum Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphane ve Dok. Daire Başk. Kent Hafıza Merkezleri: Kent İhtisas Kütüphaneleri, Kent Arşivleri ve Kent Müzeleri, 26-27 Mart 2010, Erciyes Üniversitesi Kayseri Uygulama ve Araştırma Merkezi
2
1-Hasan Ali Yücel’in kendi yazdığı veya O’nun hakkında yazılan 39 kitap 2-Hasan Ali Yücel döneminde kurulan Tercüme Bütosu Tarafından Türkçe’ye çevrilen Dünya Klasikleri:860 kitap. 3-Varlık Yayınları : 445 kitap 4-Kültür Bakanlığı biyografi serisi olarak yayınlanan:206 kitap 5-İpek yolu ile ilgili Türkçe yazılmış veya Türkçe’ye çevrilmiş kitap. :34 kitap 6-1919-1922 yılları arasında dolaylı veya doğrudan kurtuluş savaşı ile ilgili yazışmayı kapsayan Kızılaycı Hamit Arşivi: 1702 belge 7-Barbaros Hayreddin’le ilgili kitapların tamamı:19 kitap Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphanesine Toplum Hafızası Olma Özelliği Kazandıran Dermeler Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphanesine Toplum Hafızası Olma Özelliği Kazandıran Dermeler
3
Vakıf Üniversitelerinin yapıları: 1-Mütevelli heyeti, 2-Rektör, 3-Genel Sekreter, 4-Ktp ve Dok. Daire Başkanları. Bu Kaynakları Elde Edilmesi ve Üniversitelerin Hiyerarşik Yapıları
4
Bahçeşehir Üniversitesi Toplum Hafızası Olma Özelliğini Bütçe İmkanları İle Olmaktadır. 2009 ve 2010 Yılı Bütçemiz 1-Öğretim üyeleri ve öğrencilerin istediği Türkçe veya yabancı her yayın satın alınır. Alınmaz lafı yoktur. 2-Bahçeşehir Üniversitesinin Bütçesi a)2009 yılı bütçesi:900.000 TL b)2010 yılı bütçesi:5000+100.00 $
5
Bahçeşehir Üniversitesinin İmkanları 1-Büteçe:Bah.Üniv bütçesi a)2009 yılı bütçesi:900.000 TL b)2010 yılı bütçesi:5000+100.00 $ 2-Koleksiyonu: a)Basılı kitap:70.000 b)Elektronik kitap ebrary(abone ):45.000, c)Satın alınan e-kitapalr:22.000, d)Basılı güncel dergi (devam eden):94 e)Kuruluşundan bu güne gelen derdi:996 f)Veri tabanı :68 g)2009 yılında aldığı yayın sayısı:4800. ( Türkçe: 2199 ; yabancı: 2601 dir. )
6
1-Rektörlük ve Mütevelli Heyeti Başkanı Bütçeyi Onaylar. 2-Rektör kütüphanenin işleyişine karışmaz. 3-Genel Sekreter kütüphanenin işleyişine ve işlerine karışmaz. 4-Kütüphene, yayın isteyen okuyucunun önüne kütüphanede olup olmadığının dışında hiçbir engel çıkarmaz. 5-Türkçe kitaplar genel olarak birkaç saatle-10 gün arasında gelir, Yurt dışı kitaplar Avrupadan 30-45 gün arasında gelir, Amerika’dan 60-75 gün arasında gelir. temin edilir. 6-Her kitap için okuyucuya en az 3 bilgi maili gönderilir: a)Kitabınız fiyatlandırmaya gönderildi, b)Kitabınız sipariş edildi, c)Kitabınız geldi. d)Kitap o/s; o/p, basılmadı gibi olağan dışı durumlarla ilgili olarak da okuyucuya e-maille ve telefonla bilgi verilir. Bahçeşehir Üniversitesinde Hizmet Anlayışı
7
7-Hocalar yayın istemek için kütüphaneye gelmezler; istedikleri yayınları odalarından veya evlerinden sisteme girerek yaparlar. 8-İstedikleri yayınları kitapçılara giderek de alabilirler. 9-İstedikleri yayınları yurt dışından (Amazon’dan veya yayıncılardan kitap getirtebilirler.) kitabı kütüphaneye teslim ettiklerinde paraları ödenir. 10-Kütüphaneler arası ödünç getirtme (ILL) sistemi ile yayın isteyebilirler.Bu isteklerin işleme alınma süresi yarım gündür. 2009 yılında, bu yolla 399 kitap getirtilmiş, 125 kitap gönderilmiştir. Bunun dışında İstenen 18 kitap ödünç verme yoluyla temin edilemeyince istek satın alma yoluyla karşılanmıştır. 11-Okuyucular veritabanlarında bulamadıkları makaleleri kütüphaneden isteyebilirler. 2009 yılında bu yolla 124 makale getirilmiş, 25 makakale gönderilmiştir. 12-Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphanesi’nin açık olduğu süreler: Hafta İçi:08:45-24:00, Cumartesi:9:30-17:00, Pazar:11:00-19:00 saatleri arasında iç dış ve kullanıcıların hizmetine açıktır. 13-Bahçeşehir üniversitesi Kütüphanesi halka da açık bir kütüphaedir.
8
Bahçeşehir Üniversitesi Kütüphanesi Bütçesini Nasıl Harcıyor ve Nasıl Kontrol Ediyor KÜTÜPHANE NİN ÇALIŞMA YÖNTEMİ VE GÜVEN
9
Yayın İstek Formu
10
İstenen bir kitabın sistemde görünmesi
11
Fiyat Teklifi Listeleme
12
Fiyatlandırmaya Gönderilen Liste
13
Fiyat Teklif İstek Mektubu
14
Fiyatlandırılmış bir liste
15
Fiyatlandırılması Yapılmış Bir Kitap
16
Çok yüksek Fiyat Farkı Olan Bir Kitap Örneği
17
Fiyat Farkı İçin Başka Bir Örnek
18
Kitapların Hangi Firmada Kaldığını Gösterir Liste
19
Sipariş Mektubu Örneği
20
Kullanıcılara Gönderilen Bilgilendirme Maili
21
Fatura Kayıt ve Kontrol
22
Fatura Giriş Ekranı
23
Harcama Listesi İçin Bir Örnek
24
Harcama Takibi
25
Mimarlık Fakültesi 2009 Yılı Harcama Listesi
26
2009 Yılı Veritabanları Harcama Listesi
27
2009 Yılı Basılı Kitap Harcama Listesi
28
2009 Yılı Sarf Malzemesi Harcama Belgeleri ve Toplam Görüntüleme
29
Memnuniyet anketi ile ilgili sonuç bilgileri
30
Okuyucular Yeterli Bütçenin Olduğunu Biliyor
31
Odasından veya Evinden Otomasyon Sistemine Girerek Yayın İsteme
32
Yeterli Sayıda Kitap Var mı?
33
Kütüphanedki Kitaplar Güncel mi?
34
ILL’le Kitap Getirtme
35
ILL’le Fotokopi Getirtme
36
Kütüphanenin hizmet Saatleri memnuniyet
37
Yaynın İsteklerinde Sınırlama Olmadığı
38
Ödünç Verme Politikası Kitap Sayısı ve Ödünç Verme Süresi
39
Her Türlü İstekle İlgili Geri Bildirim
40
Anketi Cevaplayanların Görev ve Ünvanları
41
Ankete katılanların Kurumdaki Çalışma Süreleri
42
Kütüphanenin Tanıdık Birine tavsiye Edilmesi
43
Kütüphaneden Memnuniyet Alınan Hizmetten Memnuniyet
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.